13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων

13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
5
1. «100 χρονών» σε διαφήμιση τσιγάρων, πόσο παραπλανητική
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
2. Ο αριθμός προφανως είναι... πιστοποιημένος
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
3. Γιατροί, γιατροί παντού
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
4. Φυσικά υπάρχει και οδοντίατρος
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
5. «For Digestion's sake», μία καμπάνια της Κάμελ, με πολλούς αθλητές
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
6.
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
7. Η θεραπεία για το κοινό κρυολόγημα
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
8. Αποφύγετε τον παχουλό κλώνο σας
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
9. Για μία καλλίγραμη σιλουέτα
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
10. Και άλλοι παχουλοί κλώνοι
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
11. Η Pall Mall δημοσίευσε μία σειρά διαφημίσεων με εικόνες φρούτων
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
12.
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 
 
13. «Είναι κλινικά αποδεδειγμένα ότι ενοχλούν λιγότερο στη μύτη και στο λαιμό»
 
13 απίστευτες, «υγιεινές» διαφημίσεις τσιγάρων Facebook Twitter
 

 

Design
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
 Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Design / Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Ο Δημήτρης Ποτηρόπουλος, επικεφαλής του γραφείου Potiropoulos+Partners Architecture, μας ξεναγεί στο νέο του πρότζεκτ το οποίο θυμίζει τοπίο πριν από τη μεγάλη αστικοποίηση, με τη φύση πανταχού παρούσα
THE LIFO TEAM
H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.

σχόλια

5 σχόλια
Και καλα η διαφημιση ειναι διαφημιση, επιστρατευει καθε μεσο για να πουλησει. Η δικια μας εταιρεια που ειχε το θρασος να ονομασει τα τσιγαρα της "SANTE", νομιζω οτι ξεπερναει καθε οριο.