Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930

Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
2

 

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Προκαλεί απόγνωση, θλίψη, εγκληματικότητα, σεξουαλικά όργια, «περίεργα» πάρτι(;) βία, χάος, αναρχία...

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ξεκαρδιστικά αλλόκοτες ιδιότητες που είχαν φορτώσει στην Μαριχουάνα οι ιθύνοντες μιας μεγάλης εκστρατείας του Αμερικάνικου Ομοσπονδιακού Γραφείου Ναρκωτικών, στην δεκαετία του 1930.

Η εκστρατεία, που είχε μάλιστα την ονομασία «Call To Arms», είχε σκοπό να αποτρέψει την νεολαία της Αμερικής από το να... γευτεί την σοδειά του Σατανά! Πράγμα που τελικά δεν κατόρθωσε...

*λολ

Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter
Ξεκαρδιστικές αφίσες για την καμπάνια κατά της Μαριχουάνας από το 1930 Facebook Twitter

[ via ]

Design
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

1 σχόλια
Είμαστε σίγουροι ότι αυτά δεν ήταν στην πραγματικότητα διαφημίσεις? Γιατί όταν πλασάρεις ένα προϊόν με τις φράσεις "Weird Orgies, Wild Parties, Unleashed Passions" είναι καταδικασμένο να πουλήσει τρελά! LOL