Peugeot 208: Ο βασιλιάς των λιονταριών
Oδηγώντας το νέο Peugeot 208, ο οδηγός αντιλαμβάνεται αμέσως ότι η όμορφη εμφάνιση συνοδεύεται και από μηχανολογική ουσία.

Peugeot 208: Ο βασιλιάς των λιονταριών

Είναι όμορφο, είναι σύγχρονο και έχει μια έκδοση για τον καθένα. Το Peugeot 208 είναι το αυτοκίνητο που θέλεις, επειδή σου προσφέρει ακριβώς ό,τι σου αρέσει και χρειάζεσαι.

ADVERTORIAL

 

Η Peugeot έκανε κίνηση ματ με το καινούργιο 208. Οι Γάλλοι έδωσαν μεγάλη σημασία στον σχεδιασμό του αυτοκινήτου και το αποτέλεσμα τούς δικαίωσε απόλυτα, αφού παρουσίασαν το ομορφότερο supermini που κυκλοφορεί αυτήν τη στιγμή στην αγορά και συνδυάζει τον ελκυστικό σχεδιασμό με πολυάριθμα προσόντα.To πεντάθυρο μοντέλο έχει κερδίσει πολλές διεθνείς διακρίσεις και βραβεία για το εκλεπτυσμένο ντιζάιν του και έχει ψηφιστεί, μεταξύ άλλων, Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 και Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 για την Ελλάδα.

 

Το νέο 208 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMP του ομίλου Stellantis, που προσφέρει αυξημένη ακαμψία με ταυτόχρονη μείωση του βάρους για μεγαλύτερη αντοχή, πιο σπιρτόζες επιδόσεις και εξαιρετικά πατήματα στον δρόμο. Όσον αφορά το αισθητικό σκέλος, το νέο 208 δύσκολα βρίσκει αντίπαλο. Με το συγκεκριμένο μοντέλο η Peugeot διαμόρφωσε μια νέα σχεδιαστική ταυτότητα που αποδεικνύεται χάρμα οφθαλμών από όποια πλευρά κι αν τη δεις. Πολύ έξυπνα έχουν ενσωματωθεί στοιχεία που το κάνουν μοναδικό και ταυτόχρονα παραπέμπουν στα βασικά χαρακτηριστικά της μάρκας, όπως τα φώτα ημέρας, τα οποία θυμίζουν κυνόδοντες λιονταριού, δηλαδή του λογότυπου της Peugeot, και τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα που είναι χωρισμένα σε τρία κάθετα τμήματα και επίσης προσομοιάζουν σε σημάδια από τα νύχια του βασιλιά της ζούγκλας. 

 

Peugeot 208: Ο βασιλιάς των λιονταριών
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το 3D i-Cockpit της Peugeot που αποτελεί καινοτομία και κατοχυρωμένη πατέντα της γαλλικής μάρκας.

 

Η έμπνευση των σχεδιαστών του 208 δεν σταμάτησε φυσικά στο εξωτερικό αλλά συνεχίστηκε με την ίδια ένταση και στο εσωτερικό, που είναι αντίστοιχα φρέσκο, νεανικό και ποιοτικό. Εδώ κυριαρχεί, φυσικά, το 3D i-Cockpit της Peugeot που αποτελεί καινοτομία και κατοχυρωμένη πατέντα της γαλλικής μάρκας. Ο συγκεκριμένος ψηφιακός πίνακας οργάνων και η ευρεία οθόνη του συστήματος infotainment, αμφότερα 10 ιντσών, σε μεταφέρουν με τις μοναδικές τους δυνατότητες στο μέλλον της αυτοκίνησης. Οι διαφορετικές διαμορφώσεις του πίνακα οργάνων σε συνδυασμό με τους τρεις βασικούς χρωματισμούς επιτρέπουν πλήθος συνδυασμών, ενώ οι piano black επενδύσεις των πλαστικών συνθέτουν μια εικόνα πολυτέλειας που δεν συναντάμε συχνά στην κατηγορία. 

 

Οδηγώντας το νέο Peugeot 208, ο οδηγός αντιλαμβάνεται αμέσως ότι η όμορφη εμφάνιση συνοδεύεται και από μηχανολογική ουσία. Η πλατφόρμα CMP δίνει κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά και η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, κυρίως στον ανοιχτό δρόμο, που το 208 είναι απόλυτα σταθερό και πολύ ήσυχο. Το πανέμορφο supermini δεν θα προβληματίσει ποτέ τον οδηγό του, καθώς τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγάλα, οι κλίσεις στις στροφές μικρές και οι απότομες αντιδράσεις ανύπαρκτες. Σύμμαχος του οδηγού αποδεικνύονται και τα πολυάριθμα συστήματα ασφάλειας που υπάρχουν ήδη από τη βασική έκδοση (Lane Keep Assist, Forward Collision Alert, Automatic Emergency Braking, Cruise Control κ.ά.). 

 

Peugeot 208: Ο βασιλιάς των λιονταριών
Με το συγκεκριμένο μοντέλο η Peugeot διαμόρφωσε μια νέα σχεδιαστική ταυτότητα που αποδεικνύεται χάρμα οφθαλμών από όποια πλευρά κι αν τη δεις.

 

Μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα του 208 είναι χωρίς αμφιβολία η πλήρης γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου αλλά και οι αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του. Έτσι ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να βρει με σιγουριά το μοντέλο που ανταποκρίνεται στις δυνατότητες και τις ανάγκες του. Οι βενζινοκινητήρες της σειράς PureTech έχουν αναδειχτεί πολλές φορές «κινητήρες της χρονιάς» σε εκδόσεις ισχύος 100 και 130 ίππων, ενώ τεχνολογικά προηγμένοι και άκρως οικονομικοί σε κατανάλωση είναι οι diesel κινητήρες BlueHDi στα 1,5 λίτρα, με ισχύ 100 ή 130 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο EAT8. Υπάρχει επίσης η πολύ ενδιαφέρουσα αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-208 με αυτονομία του ηλεκτρικού που είναι έως 362km, που αποδίδει 136 ίππους και ροπή 260 Nm και συνδυάζεται με αυτόματη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς. Όλοι όσοι βλέπουν, λοιπόν, το 208 είναι λογικό να το θέλουν και η Peugeot φρόντισε σε κάθε περίπτωση να υπάρχει στην γκάμα της μια έκδοση που να τους καλύπτει απόλυτα.

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ