ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

«Αυτός ο άντρας λατρεύει κάθε καμπύλη, σημάδι και σπυράκι μου»: Η Jenna απαντά σε όσους απορούν πώς βρήκε τέτοιον σύντροφο

«Αυτός ο άντρας λατρεύει κάθε καμπύλη, σημάδι και σπυράκι μου»: Η Jenna απαντά σε όσους απορούν πώς βρήκε τέτοιον σύντροφο Facebook Twitter
1

Όταν η Jenna Kutcher έλαβε μήνυμα από κάποιον που της έλεγε ότι «δεν μπορεί να πιστέψει» πώς κατάφερε να βρει τόσο σέξι άντρα ενώ η ίδια έχει παραπανίσια κιλά, αντί να το αγνοήσει αποφάσισε να του απαντήσει. Και η απάντησή της έγινε το καλύτερο μήνυμα υπέρ του body positivity.

Η Jenna με τον σύζυγό της Drew είναι παντρεμένοι εδώ και 11 χρόνια και τρελά ερωτευμένοι. Εκείνη είναι Instagrammer και Podcaster και αυτός fitness και health coach. Βέβαια, όπως παραδέχεται η ίδια, το καλογυμνασμένο σώμα του συζύγου της είναι ένας λόγος που την κάνει να αμφιβάλλει συχνά για τον εαυτό της όταν κοιτάζεται στον καθρέφτη. 

«Αυτός ο άντρας λατρεύει κάθε καμπύλη, σημάδι και σπυράκι μου»: Η Jenna απαντά σε όσους απορούν πώς βρήκε τέτοιον σύντροφο Facebook Twitter
«Αυτός ο άντρας λατρεύει κάθε καμπύλη, σημάδι και σπυράκι μου»: Η Jenna απαντά σε όσους απορούν πώς βρήκε τέτοιον σύντροφο Facebook Twitter

«Μέρος της ανασφάλειάς μου προέκυψε ούσα δίπλα στην ενσάρκωση του "Mr. 6-Pack". Γιατί εγώ, ένα κορίτσι με καμπύλες, να έχω έναν τέτοιο; Νιώθω ανάξια και κάνω σενάρια στο κεφάλι μου πως επειδή δεν είμαι αδύνατη, δεν μου αξίζει», σχολίασε σε κάποιο ποστ της κάποια στιγμή η Jenna, δίνοντας πάτημα σε έναν χρήστη να σχολιάσει πως εξεπλάγη που οι δυο τους είμαι ζευγάρι. 

Όταν το είδε, αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία να δείξει στους followers της πως η αγάπη είναι πολλά περισσότερα από την εξωτερική εμφάνιση. «Αυτός ο άντρας αγκάλιασε κάθε καμπύλη, σημάδι, ραγάδα και σπυράκι μου τα τελευταία δέκα χρόνια και πάντα μου υπενθύμιζε πως είμαι όμορφη, ακόμη κι αν μέσα μου δεν το ένιωθα. Οπότε ναι, οι μηροί μου ακουμπάνε, τα χέρια μου είναι μεγάλα και η κοιλιά μου πλαδαρή αλλά υπάρχουν σε μένα πολλά ακόμη για να αγαπήσει και επιλέγω αυτόν τον άντρα που μπορεί να διαχειριστεί όλα αυτά (κι ακόμη περισσότερα!», έγραψε η Jenna. «Είμαι πολλά περισσότερα από το σώμα μου, το ίδιο κι αυτός, το ίδιο κι εσείς», πρόσθεσε.

Someone once slid into my DMs and told me they couldn’t believe I had managed to land a guy as good looking as @kickingitwithkutch. I’ll be honest that I was taken aback. ✨ Part of my insecurity with my body has stemmed around being married to Mr. 6-Pack himself. Why should I, a curvy girl get him? I feel unworthy and when I write narratives in my head that because I am not thin, I don’t deserve him. ?? This man has embraced every curve, every dimple, pound and pimple for the last ten years and has always me reminded me that I’m beautiful even when my inner dialogue doesn’t match. ?? So yes, my thighs kiss, my arms are big, and my bum is bumpy but there is just more of me for him to love and I chose the man that could handle alllll that (and so much more!) ✨ I am so much more than my body, so is he, and so are you. Double tap if true love doesn’t see size. Photo by: @mrslindseyroman

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JENNA KUTCHER (@jennakutcher) στις


Το ειλικρινές και θετικό της μήνυμα της λειτούργησε σαν έμπνευση για χιλιάδες ανθρώπους νιώθουν ανασφαλείς με το σώμα τους αλλά και για ζευγάρια φαινομενικά «διαφορετικά» μεταξύ τους, που δέχονται πάντα σχόλια, ειδικά αν είναι η γυναίκα είναι εκείνη με το περισσότερο βάρος. 

Η Jenna έχει πει παλιότερα πως εγκατέλειψε τη δουλειά της για να γίνει φωτογράφος, ενώ δεν δίστασε να μιλήσει για τις δύο αποβολές της και την προσπάθεια με τον σύζυγό της να κάνουν παιδί. «Όλη μου τη ζωή πάλευα να αγαπήσω το σώμα μου, κάτι που ξεκίνησε όταν έκανα γυμναστική σε μικρή ηλικία. Νομίζω πως βαθιά μέσα μας, εμείς οι γυναίκες, φοβόμαστε πως δεν είμαστε αρκετές, πως τα σώματά μας δεν είναι χαλασμένα, και μετά από δύο αποβολές, πραγματικά πάλευα να "επανέλθω" στο σώμα μου», είχε πει κάποτε, σημειώνοντας πως όταν βγάζει φωτογραφίες της που δεν της αρέσουν και θέλει να τις σβήσει, ο Drew πάντα την αποτρέπει θυμίζοντάς της πόσο όμορφη είναι. 

5 bucks if you can guess what I’m whispering in @jennakutcher’s ear. Caption this! ???? ? @mrslindseyroman

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Drew Kutcher (@kickingitwithkutch) στις


I just wanted to quick say how weird this whole “going viral”  thing has been while we’re showing up on all the main news sites and suddenly newsworthy.  Holy, there’s a lot of new faces hanging out here, what’s up!? If you’ve been here awhile, thanks for being awesome! I love what’s happening and I love how more people are getting to see what our married life is like, but that’s why it’s so weird to me in the first place. We’re just an average, Midwest married couple who hangs with their dogs and loves having fun together.  Isn’t marriage supposed to be about love, acceptance and cherishing one another no matter what? The way we look has nothing to do with the way we love and viral or not, we’re just thankful to have each other and inspire others. At the end of the day worthiness can’t come from other people’s opinions of you, it has to come from within and if doing life with my beautiful wife is newsworthy, then let us be an example of what real #relationshipgoals are! ???? Tag your partner in crime below if you love them no matter what! . THANK YOU ? @mrslindseyroman!

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Drew Kutcher (@kickingitwithkutch) στις

1

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM