Παιδιά οικογενειών με χαμηλό εισόδημα, καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα στο δώρο των ονείρων τους και το δώρο της μαμάς

Παιδιά οικογενειών με χαμηλό εισόδημα, καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα στο δώρο των ονείρων τους και το δώρο της μαμάς Facebook Twitter
2
Παιδιά οικογενειών με χαμηλό εισόδημα, καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα στο δώρο των ονείρων τους και το δώρο της μαμάς Facebook Twitter

Για τα περισσότερα παιδιά οι γιορτές των Χριστουγέννων είναι ίσως η καλύτερη περίοδος του χρόνου αφού είναι σχεδόν ταυτισμένες στη συνείδησή τους με τη λέξη "δώρο".

Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που το να λάβουν αυτά ένα δώρο θα σημαίνει πως η μητέρα τους στερείται το δικό της;

Τα παιδιά που πρωταγωιστούν στο ακόλουθο βίντεο, είναι από το Atlanta Boys & Girls Club και όλα τους προέρχονται από οικογένειες με πολύ χαμηλά εισοδήματα. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, την περσινή χρονιά, στο σπίτι τους δεν κατάφεραν να στολίσουν ούτε χριστουγεννιάτικο δέντρο.

Το "πείραμα" στο οποίο τα υπέβαλε το UpTV με στόχο να αναδείξει την σημασία του "δούναι" παρά του "λαβείν" είχε ως εξής- αρχικά τα ρώτησαν τι δώρα θα ήθελαν για τα Χριστούγεννα και μετά τι δώρο πιστεύουν πως θα ήθελε η μητέρα τους. Στη συνέχεια έβαλαν μπροστά τους ανά περίπτωση και τα δύο δώρα.

Παιδιά οικογενειών με χαμηλό εισόδημα, καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα στο δώρο των ονείρων τους και το δώρο της μαμάς Facebook Twitter

Με έναν όρο, όμως. Να διαλέξουν ή το ένα ή το άλλο. Ή αυτό που ευχήθηκαν για τους εαυτούς τους ή εκείνο που πιστεύουν πως θέλει η μητέρα τους.

Το σοκ τους φυσικά ήταν μεγάλο. Και το δίλημμα ακόμη μεγαλύτερο. Ωστόσο στο τέλος όλα έκαναν ακριβώς την ίδια επιλογή...

Δείτε το συγκινητικό βίντεο: 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

It's Viral / «Οι πριγκίπισσες της Disney θα υπέφεραν από κατάθλιψη και αλωπεκία» - Viral η έρευνα πανεπιστημίου

Η έκθεση του Πανεπιστήμιο του Τβέντε στην Ολλανδία για μολύνσεις από «τα μικροπλαστικά νεραϊδόσκονης» και τη «συμβίωση με ένα τέρας» έχει κατακλύσει το διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM