Ισπανία: 40 πρόσωπα σε δίκη για το σκάνδαλο διαφθοράς που απειλεί τον Ραχόι

Ισπανία: 40 πρόσωπα σε δίκη για το σκάνδαλο διαφθοράς που απειλεί τον Ραχόι Facebook Twitter
1

Σε δίκη παραπέμπει Ισπανός δικαστής 40 πρόσωπα που κατηγορούνται ότι ενέχονται στο κύκλωμα διαφθοράς που ταλανίζει το κυβερνών Λαϊκό Κόμμα της Ισπανίας.

Μεταξύ των κατηγορουμένων είναι και τρεις πρώην ταμίες του κόμματος του Μαριάνο Ραχόι, λίγους μήνες πριν τις ισπανικές εκλογές.

Το σκάνδαλο αυτό έχει γίνει γνωστό στην Ισπανία  ως «δίκτυο Γκιρτέλ» στο πλαίσιο του οποίου φέρεται να δωροδοκήθηκαν οι κατηγορούμενοι, με διάφορους τρόπους, μεταξύ άλλων δεχόμενα ακριβά δώρα ή δωρεάν διαμονές σε πολυτελή ξενοδοχεία, προκειμένου να αναθέσουν κρατικές συμβάσεις στον φερόμενο ως εγκέφαλο του κυκλώματος, τον Φρανθίσκο Κορέα.

Τρεις πρώην ταμίες του Λαϊκού Κόμματος, ο Λουίς Μπάρθενας, ο Άλβαρο Λαπουέρτα και ο Άνχελ Σαντσίς, θα περάσουν από δίκη, όπως και η πρώην υπουργός Υγείας Άνα Μάτο, η οποία παραιτήθηκε πέρυσι αφού ένας δικαστής αποκάλυψε ότι απέκτησε χρήματα εν αγνοία της από ένα κύκλωμα δωροδοκιών στο οποίο εμπλεκόταν ο πρώην σύζυγός της, άλλοτε δήμαρχος εκλεγμένος με το PP.

Το σκάνδαλο αυτό έχει πλήξει την αξιοπιστία του Ραχόι την ώρα που η Ισπανία υποφέρει από τη λιτότητα και ένας στους 4 Ισπανούς είναι άνεργος.

1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο με αντάλλαγμα την ένταξη στο ΝΑΤΟ

Διεθνή / Ο Ζελένσκι δηλώνει έτοιμος να τερματίσει τον πόλεμο στην Ουκρανία με αντάλλαγμα ένταξη στο ΝΑΤΟ

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έχει προτείνει να επιτευχθεί συμφωνία κατάπαυσης του πυρός εάν η ουκρανική επικράτεια που ελέγχει μπορούσε να ληφθεί «υπό την ομπρέλα του ΝΑΤΟ»
LIFO NEWSROOM
Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Διεθνή / Πώς η Κίνα κλείνει τα εργοστάσια της Volkswagen και γίνεται ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων στον κόσμο

Η Κίνα διαθέτει τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο, αλλά η παραγωγική της ικανότητα έχει ξεπεράσει τις εγχώριες ανάγκες. Σήμερα, η χώρα μπορεί να κατασκευάσει σχεδόν 40 εκατομμύρια οχήματα ετησίως — διπλάσια από τη ζήτηση των Κινέζων καταναλωτών
LIFO NEWSROOM