O Michael Nyman βρίσκει διασκεδαστικό το ότι εδώ και τρεις δεκαετίες αποδίδεται στις συνθέσεις του ο τίτλος «μινιμαλισμός», ένας όρος που ο ίδιος χρησιμοποίησε για πρώτη φορά στην ιστορία της μουσικής θεωρίας, σε ένα άρθρο του το 1968. Τον παρεξηγούν συχνά για εστέτ. Φτάνει όμως να ρίξει κανείς μια ματιά στη δισκογραφία του, αλλά και στους χώρους που γεμίζουν ασφυκτικά κάθε φορά που παίζει, για να καταλάβει ότι ο Michael Nyman είναι και εστέτ αλλά και ποπ. Ο Michael Nyman κυρίως όμως, λατρεύει εκείνο το παιχνίδι όπου ποτίζει τη μουσική του με χιούμορ και παράλληλα πρόκειται για ένα συνθέτη τόσο avant-garde όσο και αθεράπευτα ρομαντικό.
Σε μια μοναδική συναυλία στην Αθήνα, με ένα κουαρτέτο εγχόρδων, τρία σαξόφωνα, τρομπέτα, τρομπόνι, κόρνο, μπάσο και φυσικά το αγαπημένο του πιάνο, ο Michael Nyman θα παρουσιάσει μουσικές από αυτές που τον έκαναν είδωλο των σινεφίλ, όπως τα σάουντρακ για τα Μαθήματα Πιάνου, για πολλές από τις ταινίες του Peter Greenaway, όπως το Μάγειρα, τον Κλέφτη, τη Γυναίκα του και τον Εραστή της, αλλά και το Gattaca και Το Τέλος μιας Σχέσης.
σχόλια