Angostura Global Cocktail Challenge

Angostura Global Cocktail Challenge Facebook Twitter
0

Ο Διαγωνισμός που τείνει να γίνει θεσμός επέστρεψε για τρίτη συνεχή χρονιά, για να αποδείξει ότι στην Ελλάδα το Bartending δεν περνάει καμία κρίση. Ο Ελληνικός Προκριματικός του Διαγωνισμού Angostura Global Cocktail Challenge ολοκληρώθηκε στο The Hub Events τη Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου.

Μετά από μια διαδικασία προεπιλογής, όπου δοκιμάστηκαν οι συνταγές των 31 συμμετεχόντων από όλη την Ελλάδα, οι 16 που προκρίθηκαν διαγωνίστηκαν ζωντανά μπροστά στο κοινό και τους κριτές. Η κριτική επιτροπή απαρτιζόταν από τους Ian –Rum Ambassador – Burrell από το Λονδίνο και τους “δικούς μας” Δημήτρη Κιάκο (Ιδιοκτήτη του Gin Joint Bar) και Αριστοτέλη Παπαδόπουλο (World Class Bartender 2009, ιδιοκτήτη της σχολής Soulshakers στη Θεσσαλονίκη). 

Νικητής, αναδείχτηκε ο Νίκος Μπάκουλης από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος θα αντιπροσωπεύσει την Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Τελικό του Global Cocktail Challenge που θα γίνει στην Αθήνα στο Athens Bar Show τον Νοέμβριο.Η συνέχεια για τον νικητή του Ευρωπαϊκού Τελικού θα είναι στον Παγκόσμιο Τελικό που θα γίνει στο Trinidad and Tobago τον Φεβρουάριο του 2013, όπου οι 15 καλύτεροι Bartenders από όλο τον κόσμο θα αναμετρηθούν για τον τίτλο του Angostura Global Brand Ambassador και $ 10.000. Για αρχή πάντως ο Νικόλας κερδίζει ένα ταξίδι στο London Cocktail Week και το Rum Fest τον Οκτώβρη.

Περισσότερα:

Ο διαγωνισμός φέτος έγινε σε 2 γύρους. Στον πρώτο γύρο οι 16 διαγωνιζόμενοι έπρεπε να φτιάξουν live 2 original cocktails σε 7 λεπτά. Στον δεύτερο γύρο, οι 5 καλύτεροι του 1ου γύρου αναμετρήθηκαν σε ένα πραγματικό challenge γνώσεων, δεξιοτεχνίας και δημιουργικότητας.

Δεύτερος Αναδείχτηκε ο Γιώργος Μεγαλοκονόμος από το Think+ στο Χαλάνδρι, τρίτος ήταν ο Θοδωρής Καϊσίδης, επίσης από τη Θεσσαλονίκη, ενώ στην τέταρτη και πέμπτη θέση ήταν ο Κωνσταντίνος Κώτσης (Μαϊμού Bar – Χαλάνδρι) και ο Αλέξανδρος Πρεβίστας (Bardot – Κολωνάκι).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM