Μια αναφορά που γράφτηκε από ένα δεκαπεντάχρονο ασκούμενο στη Morgan Stanley έχει γίνει ένα από τα πιο καυτά νέα στις αγγλικές εφημερίδες (εξωφυλλο στους Financial Times παρακαλώ) κι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στο City του Λονδίνου. Το τμήμα ανάλυσης των media της γνωστής επιχείρησης ζήτησε από τον 15χρονο Mathew Robson να γράψει μια αναφορά για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων σε σχέση με τα media.
«Η αναφορά είναι από τις πιο ξεκάθαρες και ενδιαφέρουσες που έχουμε δει κι έτσι την δημοσιεύσαμε. Xάρις στην αναφορά μας πήραν τηλέφωνο δεκάδες διευθυντικά στελέχη» δήλωσε ο Edward Hill Wood, διευθυντής της Ευρωπαϊκης ομάδας media της Morgan Stanley. Tι έγραψε ο Robson σε αυτήν την περίφημη αναφορά; Ότι τα παραδοσιακά media (οι εφημερίδες, η τηλεόραση, το ραδιόφωνο) χάνουν έδαφος.
«Δεν ξέρω κανέναν έφηβο να διαβάζει σελίδες επί σελίδων κειμένου όταν μπορεί να δει περίληψη των ειδήσεων στην τηλεόραση η στο διαδίκτυο».
Πέρα απ’ αυτό στους έφηβους αρέσουν τα social networking sites όπως το facebook αλλά βαριούνται το Twitter. Οι κονσόλες για παιχνίδια είναι πιο δημοφιλείς από ποτέ ενώ προσέθεσε ότι οι περισσότεροι στην ηλικία του δεν είχαν αγοράσει ποτέ στη ζωή τους ούτε ένα cd.
ΔΤ
σχόλια