Τα βιβλία που στο ξεφύλλισμα τους ξεπετούν τρισδιάστατες εικόνες προκαλούν το θαυμασμό όλων των ηλικιών. Μαγικοί ήρωες και σκηνικά, θαυμαστές φόρμες, περίτεχνα διπλώματα που σε κάθε εναλλαγή σελίδας κρύβουν και μια έκπληξη από δημιουργούς που μεταχειρίζονται το χαρτί αρχιτεκτονικά με ειδική δεξιοτεχνία.
Η νέα καμπάνια των Missoni για την άνοιξη 2012 με πρωταγωνιστή τον Pedro Almodóvar, παρουσιάζει ένα animation εμπνευσμένο από τα pop up βιβλία και την ισπανική κουλτούρα. H Angela Missoni και οι κόρες της Teresa και Margherita, οι μούσες του Almodóvar, Rossy de Palma and Blanca Suarez, το μοντέλο Mariacarla Boscono, οι φωτογραφίες του Juergen Teller και η Villa Rosa της Μαδρίτης (από τα Ψηλά Τακούνια), ξεπετιούνται με συνοδεία την μουσική των Chakachas. Η προσπάθεια του Marco Maccapani να δημιουργήσει έναν τρισδιάστατο σουρεαλιστικό σκηνικό.
Με αφορμή την καμπάνια μόδας μερικά αγαπημένα pop up έντυπα για μεγάλους. Μια έκπληξη σε κάθε σελίδα.
Andy Warhol
Andy Warhol's Index (Book)
Random House
Toronto
1967
Gary Greenberg
The Pop-up Book of Phobias. H φοβία του οδοντιάτρου, η υψοφοβία, η φοβία απέναντι στο ψέμα, ξεπηδούν από τις σελίδες του σε τρισδιάστατη μορφή.
Rob Weisbach Books
Νέα Υόρκη
1999
Matthew Reinhart
Star Wars: A Pop-Up Guide to the Galaxy.
DC Comics
2007
Neiman Marcus Pop-Up Book.
Έκδοση για τα 100 χρόνια του πολυκαταστήματος. Η περιπλάνηση ενός κοριτσιού στον κόσμο του εορτάζοντος.
The Neiman Marcus Group, Inc.
2007
Surprise!
Η τρισδιάστατη έκδοση του περιοδικού Visionaire no 55 με δουλειές των Sophie Calle, Andreas Gursky, Cai Guo-Qiang, Steven Klein, Yayoi Kusama, Alasdair McLellan, Steven Meisel, Guido Mocafico, Nicola Formichetti, Gareth Pugh και Mario Testino.
2008
σχόλια