Το νεότευκτο κοινωνικό δίκτυο Ello που συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας τον προηγούμενο μήνα, συστηνόμενο ως 'anti-facebook' και με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του την καλαισθησία, την υπόσχεση ότι δεν θα προβάλλει διαφημίσεις στους χρήστες του καθώς και ότι δεν θα πουλήσει σε τρίτους τα προσωπικά τους δεδομένα, είναι και πάλι στο προσκήνιο.
Όπως αναφέρει το BBC, το Ello κατάφερε να συγκεντρώσει το ποσό των 5,5 εκατομμυρίων δολαρίων από επενδυτές, ενώ πλέον καταχωρήθηκε ως "εταιρεία κοινής ωφελείας". Με το νέο της status και καταστατικό, που υπογράφτηκε από όλους τους συντελεστές του, το Ello δεσμεύει τόσο το ίδιο και τους ιδρυτές του, τόσο και τους νυν ή μελλοντικούς επενδυτές, να μην ασκήσουν πίεση ώστε να μπούν διαφημίσεις στο site.
Το Business Insider αναφέρει ότι το Ello διαθέτει πλέον μια βάση χρηστών που ξεπερνά το 1 εκατομμύριο, ενώ δέχεται περίπου 40 - 50 χιλιάδες αιτήματα την ώρα για προσκλήσεις δημιουργίας προφίλ, αφού ακόμα λειτουργεί υπό αυτό το καθεστώς.
σχόλια