1000 Έλληνες και ξένοι επισκέπτες στο 2ο Drink Pink Rosé Wine Extravaganza by Oenorama

1000 Έλληνες και ξένοι επισκέπτες στο 2ο Drink Pink Rosé Wine Extravaganza by Oenorama Facebook Twitter
0

 

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η εκδήλωση γευστικής δοκιμής Drink Pink: Rosé Wine Extravaganza by Oenorama, που αφορά αποκλειστικά στην παρουσίαση ροζέ οίνων, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, με την πρωτότυπη, εξειδικευμένη και λειτουργική της προσέγγιση. Πέρα από εποικοδομητική, ήταν πραγματικά μια γιορτή των ερυθρωπών οίνων από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η ολοήμερη εκδήλωση διεξήχθη στις 21 Μαΐου στο ξενοδοχείο Hilton με 104 κρασιά, δίνοντας την ευκαιρία σε περίπου 1.000 έλληνες και ξένους επισκέπτες να τα γνωρίσουν, να τα δοκιμάσουν και να επιλέξουν εκείνα που θα προτιμήσουν φέτος το καλοκαίρι. Άλλωστε, τα ροζέ ενδείκνυνται (και) γι’ αυτήν την εποχή του έτους, όπου η κατανάλωσή τους αυξάνεται ραγδαία.

Το ότι τα ροζέ έχουν γίνει παγκόσμια τάση είναι γνωστό. Ότι την τάση αυτή ακολουθεί και η Ελλάδα, είναι κάτι που επιβεβαιώνουν κύκλοι της ελληνικής οινικής αγοράς, αλλά και η εκδήλωση Drink Pink Rosé Wine Extravaganza by Oenorama. Πολύ περισσότεροι επισκέπτες στη φετινή διοργάνωση, με ιδιαίτερα αυξημένη διάρκεια παραμονής σε αυτήν και πολύ περισσότεροι ακόλουθοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τρανές αποδείξεις. Όσο για τα ερυθρωπά (δηλαδή τα ροζέ) κρασιά, αυτά είναι σίγουρο πως βελτιώνονται ποιοτικά χρόνο με το χρόνο.

Όπως και πέρυσι, στην εκδήλωση Drink Pink Rosé Wine Extravaganza, οι οινοπαραγωγοί (και οι εισαγωγείς), μίλησαν μόνο διά των κρασιών τους. Δεν ήταν δηλαδή οι ίδιοι παρόντες, όπως συμβαίνει σε άλλες μικρές ή μεγάλες ανάλογες διοργανώσεις. Οι επισκέπτες σέρβιραν μόνοι τους τον εαυτό τους, ο εντυπωσιακός κατάλογος της εκδήλωσης περιείχε πλήρη, γευσιγνωστική και όχι μόνο, περιγραφή, ενώ πληροφορίες συνόδευαν κάθε κρασί σε ειδική μπροσούρα αναρτημένη πίσω από τη φιάλη του. Πιο αναλυτικά, πολύπειρη ομάδα δημοσιογράφων οίνου και οινοχόων των διοργανωτών δοκίμασε ένα-προς-ένα όλα τα κρασιά της εκδήλωσης και τα περιέγραψε με ευφάνταστα πρωτογενή κείμενα, με προτάσεις συνδυασμού κρασιού–φαγητών, φτιάχνοντας ένα κατάλογο–βιβλίο που δόθηκε στους επισκέπτες. Ένα εργαλείο για την καλύτερη αξιοποίηση τής εκδήλωσης, αλλά και οδηγό κρασιών για το αρχείο τους, στον οποίο μπορούν να επανέλθουν όποτε επιθυμούν. Τόσο δε στον κατάλογο, όσο και στις μπροσούρες, ένα γράφημα-ιστόγραμμα αποτύπωνε άμεσα και με εικόνα το αρωματικό και γευστικό προφίλ κάθε ροζέ οίνου.

Τα 104 ροζέ κρασιά είχαν χωρισθεί σύμφωνα με έξι κατηγορίες αρωματικού και γευστικού, δηλαδή στυλιστικού προφίλ: ελαφριά και φρέσκα, πλούσια και γεμάτα, φρουτώδη και απαλά, μυελώδη και φρουτώδη, γλυκά και ελαφριά και αφρώδη/ημιαφρώδη. Αυτό διευκόλυνε δεόντως τη δοκιμή τους, κατέδειξε το στυλιστικό εύρος τους και προσανατόλισε τους καταναλωτές σχετικά με τις μεγάλες δυνατότητες των ροζέ οίνων ως συνοδοί φαγητού και άλλων εδεσμάτων.

Οι καινοτομίες αυτές, που εφαρμόσθηκαν για πρώτη φορά στην περσινή εκδήλωση Drink Pink Rosé Wine Extravaganza by Oenorama, λειτούργησαν άψογα και φέτος. Οι επισκέπτες, που είτε τις θυμόντουσαν, είτε τις κατανόησαν γρήγορα, τις εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο, μένοντας απόλυτα ικανοποιημένοι και γεμάτοι από… ροζ οινικές εμπειρίες.

Η εκδήλωση γευσιγνωσίας Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza οργανώθηκε από το Οινόραμα, τη μεγαλύτερη έκθεση ελληνικού κρασιού στον κόσμο.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM