0
LIFO PICKS

Γνωρίστε τον άνθρωπο που έφτιαξε την ηλεκτρονική πασιέντζα της Microsoft και δεν πληρώθηκε ποτέ γι' αυτό

Το 1988, ο Wes Cherry που εργαζόταν ως intern στη Microsoft δημιούργησε ένα παιχνίδι που θα άλλαζε για πάντα  τις ζωές ανθρώπων - και κυρίως αυτών που εργάζονται σε γραφεία διότι τους βοήθησε να μην πεθάνουν απ' την πλήξη. Πρόκειται για την πασιέντζα, ή αλλιώς solitaire. Εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν πολλά παιχνίδια υπολογιστή και τα περισσότερα νοικοκυριά ακόμα δεν έχει προσωπικούς υπολογιστές. Ο Cherry λοιπόν δημιούργησε την πασιέντζα από καθαρή βαρεμάρα. Με την έγκριση του ιδρυτή της Microsoft, Μπιλ Γκέιτς, η εταιρεία αποφάσισε να συμπεριλάβει το παιχνίδι ως μέρος του προγράμματός των Windows.

Όμως, ο πραγματικός λόγος που η Microsoft έβαλε τα συγκεκριμένα δύο παιχνίδια στα Windows ήταν για να μάθει στους χρήστες να χρησιμοποιούν τον υπολογιστή.

Συγκεκριμένα με την πασιέντζα (solitaire) που κυκλοφόρησε το 1990 ο χρήστης μάθαινε να χρησιμοποιεί σωστά το mouse (συγκεκριμένα τη λειτουργία drag & drop) μέσα από το παιχνίδι ενώ με τον ναρκαλιευτή που κυκλοφόρησε το 1992 η Microsoft ήθελε να εξοικειώσει τον χρήστη με το δεξί και αριστερό κλικ.

Lifo Picks

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ