Τα Κατά Ματθαίον Πάθη. Ένα ορατόριο με αδιανόητες διαστάσεις για την εποχή του. Δύο ορχήστρες, δύο χορωδίες και έξι σολίστ. Το έργο που σηματοδοτεί την έναρξη της πιο δημιουργικής συνθετικής περιόδου για τον Μπαχ. Πώς αποτυπώνεται μουσικά η θυσία του Ιησού; Γιατί θεωρείται μέχρι και σήμερα ό,τι κοντινότερο σε όπερα έχει συνθέσει ο Μπαχ και τι προκάλεσε τις αρνητικές αντιδράσεις της εκκλησίας μόλις παρουσιάστηκε; 

 

Mια συμπαραγωγή της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών με τον Οργανισμό Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

 

Για κάθε λάτρη της μουσικής του Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ αλλά και της μουσικής γενικότερα, τα Κατά Ματθαίον Πάθη είναι ένα έργο «ιερό» ως κορυφαία διαχρονικά έκφραση της ανθρώπινης πορείας προς το θείο και ως μία de profundis κατάθεση ψυχής και πνεύματος στην πιο αγνή, ειλικρινή και βαθιά τους διάσταση. Αυτή τη φορά όμως, τα Κατά Ματθαίον Πάθη θα παρουσιαστούν αποκτώντας και μία νέα διάσταση: αυτή της χορευτικής κίνησης, που θα επιχειρήσει να σωματοποιήσει τα ανυπέρβλητα μουσικά τους νοήματα και να τα καταστήσει ακόμα πιο απτά, δραματικά και -γιατί όχι; επίκαιρα.

 

Έρευνα: Τίτος Γουβέλης

Κείμενο-Επεξεργασία: Ματούλα Κουστένη

Μουσική Επιμέλεια: Τίτος Γουβέλης

Ηχογράφηση Antart Studios: Παναγιώτης Χούντας 

Μίξη: Παναγιώτης Χούντας

Οργάνωση Παραγωγής: Άντζελα Τσιφτσή

 

Μια συνεργασία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών με τη LiFO

 

www