ούσα όχι μόνο στο «φαινόμενο Χαρούλη» αλλά και γενικότερα στη στροφή του ελληνικού τραγουδιού προς μια ψευτολεβεντιά («Οι Έλληνες φτωχύνανε και γίνανε λεβέντες: Ανατομία του νέου ελληνικού τραγουδιού "λεβέντικης κλαψούρας"»).Πολλοί συμφώνησαν απόλυτα μαζί του, άλλοι είχαν ενστάσεις.Συγγνώμη αλλά από τα σχόλια που επιλέξατε να δημοσιεύσετε ελάχιστα συμφωνούν και τα περισσότερα διαφωνούν και ίσως όλοι συμφωνούν ότι το άρθρο δεν έχει ειρμό και στόχο.
Σχολιάζει ο/η