Το άνοιγμα επιχείρησης είναι ένα ρίσκο και αν ο ιδιοκτήτης δεν έχει κάνει σωστή έρευνα για τη ζήτηση που θα έχει η επιχείρησή του, το ρίσκο είναι υψηλό ανεξαρτήτως των συνθηκών αγοράς. Και η ευθύνη για αυτό το ρίσκο είναι σε μεγάλο βαθμό δική του. Καταλήγουμε να βλέπουμε δρόμους με πέντε τατουατζίδικα, δέκα μπάρμπερ σοπ και τρία μαγαζιά ηλεκτρονικού τσιγάρου. Για να υπάρχουν καλές επιχειρήσεις πρέπει να υπάρχου και καλοί επιχειρηματίες. Γνώμη μου είναι οτι το βάρος δεν θα έπρεπε να δίνεται στην ανάπτυξη επιχειρήσεων, γιατί αυτό που έχουν πολλοί σαν επιχείρηση στο μυαλό τους είναι μια καλή αρπαχτή. Αντίθετα, θα έπρεπε να δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στην ανάπτυξη της βιομηχανίας, η οποία θα τρέφεται από την έρευνα.
Σχολιάζει ο/η