12η ετήσια Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας WIND

12η ετήσια Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας WIND Facebook Twitter
0

Η WIND, υλοποιώντας με συνέπεια για 2η συνεχόμενη χρονιά τη νέα στρατηγική «20 Στόχοι για το 2020», εξέδωσε την 12η ετήσια Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας.


Στην Έκθεση παρουσιάζεται αναλυτικά το κοινωνικό και το επιχειρηματικό αποτύπωμα της Εταιρείας για το 2018, στο πλαίσιο της μακροχρόνιας δέσμευσής της για διαρκή συνεισφορά στην ελληνική κοινωνία και οικονομία με όρους βιώσιμης ανάπτυξης, εναρμονιζόμενη πλήρως με την Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών ως το 2030 (SDGs).


Η Εταιρεία μέσα στο έτος κατάφερε να υλοποιήσει σημαντικό μέρος των Στόχων που έχει θέσει για το 2020.


Οι Στόχοι που επιτεύχθηκαν το 2018:

  • 100% ενεργειακοί έλεγχοι σε όλες τις εγκαταστάσεις
  • 92% δαπάνες σε εγχώριους προμηθευτές
  • 88% των εργαζομένων κάνει χρήση του προγράμματος WIND Flexy Work
  • 20% αύξηση διείσδυσης σε παιδιά και γονείς μέσω της ενημερωτικής εκστρατείας kids@safety
  • 71% δέσμευση των εργαζομένων
  • 24% γυναίκες σε θέσεις υψηλής διοικητικής ευθύνης
  • 39,4 ώρες εκπαίδευσης ανά εργαζόμενο ετησίως
  • 33,8% αύξηση των εγγεγραμμένων συνδρομητών στις ψηφιακές υπηρεσίες

 

12η ετήσια Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας WIND Facebook Twitter

H επίδραση της WIND στην κοινωνία, τους ανθρώπους, το περιβάλλον, τους πελάτες και την οικονομία καταγράφεται με διαφανή και συστηματικό τρόπο στην 12η ετήσια Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας με περίοδο αναφοράς από 1η Ιανουαρίου 2018 έως και 31 Δεκεμβρίου 2018. Η έκθεση συντάχθηκε σύμφωνα με τις διεθνείς κατευθυντήριες οδηγίες του Οργανισμού Global Reporting Initiative – GRI STANDARDS, ενώ ακολουθεί τις αρχές του AccountAbility Principles Standard AA1000.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ηλεκτρονική έκδοση της Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας 2018.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM