Stand up Comedy 30 χρόνια πριν, στο μπαρ Κούνιες, γεννήθηκε το ελληνικό stand-up Σήμερα μιλούν στη LifO όσοι έζησαν τη βραδιά που άλλαξε την πορεία της ελληνικής κωμωδίας. ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ 12.4.2025
Θέατρο Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση. ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Θέατρο Ο γάμος ως κόλαση - και η κόλαση ως κωμωδία Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Ο Χορός του Θανάτου» σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά. ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
12.4.2025 Stand up Comedy 30 χρόνια πριν, στο μπαρ Κούνιες, γεννήθηκε το ελληνικό stand-up Σωτήρης Βαλάρης 12.4.2025 Σήμερα μιλούν στη LifO όσοι έζησαν τη βραδιά που άλλαξε την πορεία της ελληνικής κωμωδίας. ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
11.4.2025 Θέατρο Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα Χρήστος Παρίδης 11.4.2025 Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση. ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
5.4.2025 Θέατρο Ο γάμος ως κόλαση - και η κόλαση ως κωμωδία Λουίζα Αρκουμανέα 5.4.2025 Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Ο Χορός του Θανάτου» σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά. ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
4.4.2025 Όπερα «Lucia di Lammermoor»: Μια όπερα που αξίζει να ακούσει κανείς Φίλιππος Δρόλιας 4.4.2025 Μια ιστορία αγάπης και μίσους, μία από τις πιο δημοφιλείς όπερες στον κόσμο και το απόγειο του στυλ bel canto, επιστρέφει τον Απρίλιο στην Εθνική Λυρική Σκηνή. ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΡΟΛΙΑΣ
1.4.2025 Guest Editors «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική» Κυριάκος Χαρίτος 1.4.2025 «Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη. ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
31.3.2025 Θέατρο Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα Αργυρώ Μποζώνη 31.3.2025 Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
31.3.2025 Θέατρο Ψεύτρες αγάπες του Ζενέ* Λουίζα Αρκουμανέα 31.3.2025 Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Οι δούλες», που παίζεται στο θέατρο Άττις. ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
30.3.2025 Θέατρο «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος» M. Hulot 30.3.2025 Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία», για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του. M. HULOT
24.3.2025 Θέατρο «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο» Αργυρώ Μποζώνη 24.3.2025 Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
23.3.2025 Οι Αθηναίοι Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους» Αργυρώ Μποζώνη 23.3.2025 Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
21.3.2025 Θέατρο Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο Λουίζα Αρκουμανέα 21.3.2025 Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου, που παρουσιάζεται στην Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών του Εθνικού. ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
20.3.2025 Lifo Videos «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο» Σωτήρης Βαλάρης 20.3.2025 Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές. ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
19.3.2025 Θέατρο Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου» Αργυρώ Μποζώνη 19.3.2025 Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
16.3.2025 Θέατρο Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X Αργυρώ Μποζώνη 16.3.2025 Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
14.3.2025 Θέατρο Σε ποιον ανήκει ο Σούμπερτ; Λουίζα Αρκουμανέα 14.3.2025 Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Η Δύναμη της Συνήθειας» του Γιάννου Περλέγκα, ο οποίος ξανασκηνοθετεί Μπέρνχαρντ. ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
13.3.2025 Θέατρο Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα» Χρήστος Παρίδης 13.3.2025 Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
12.3.2025 Θέατρο How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας Αργυρώ Μποζώνη 12.3.2025 Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
9.3.2025 Αγορίτσα Οικονόμου «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά» Αργυρώ Μποζώνη 9.3.2025 Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας. ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
9.3.2025 Θέατρο Μάνος Χατζιδάκις / Ευάγγελος Αβέρωφ-Τοσίτσας: Επιστροφή στις Μυκήνες Φώντας Τρούσας 9.3.2025 Μια θεατρική συνεργασία από το 1972. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
6.3.2025 Θέατρο «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο» Χρήστος Παρίδης 6.3.2025 Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο. ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ