2η "Γιορτή Καφέ" από τον Nescafé

2η "Γιορτή Καφέ" από τον Nescafé Facebook Twitter
0

Ο Nescafé, η πιο αγαπημένη μάρκα καφέ παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα, διοργάνωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη «Γιορτή Καφέ», στην Αίγλη Ζαππείου, στις 25 Σεπτεμβρίου.

Οι ιδιοκτήτες καφέ και οι επαγγελματίες baristi που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, μυήθηκαν στα μυστικά του αγαπημένου τους ροφήματος, καθώς είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν βήμα-βήμα όλη την παραγωγική διαδικασία του στιγμιαίου καφέ, από το χωράφι που καλλιεργείται ο πράσινος καφές ως και την κούπα που απολαμβάνουμε κάθε μέρα, μέσα από μία εφ’ όλης της ύλης παρουσίαση του κου Πασχάλη Καστανά, Διευθυντή Καινοτομίας Προϊόντων της Nestlé Ελλάς Α.Ε.

Επιπλέον, ενημερώθηκαν για τα ευεργετικά οφέλη του στιγμιαίου καφέ στο πλαίσιο μίας ισορροπημένης διατροφής από τον Διαιτολόγο-Διατροφολόγο της Nestlé Ελλάς Α.Ε. κο Ιωσήφ Αλεξανδρίδη.

Μεγάλο ενδιαφέρον συγκέντρωσε η παρουσίαση της νέας έρευνας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών από την κα Αιμιλία Παπακωνσταντίνου, Λέκτορα Διατροφής και Μεταβολισμού στο Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου και τον κο Αντώνη Ζαμπέλα, Καθηγητή Διατροφής του Ανθρώπου στο ΓΠΑ. Για πρώτη φορά, διεθνώς, διερευνήθηκε η επίδραση της κατανάλωσης καφέ στο στομάχι ή/και στο στρες και σε αντίθεση με την έως σήμερα κοινή αντίληψη, δεν αποδείχθηκε η σχέση κατανάλωσης καφέ, κρύου ή ζεστού, στιγμιαίου ή εσπρέσο ή φίλτρου με στομαχικές διαταραχές ή στρες σε υγιείς άντρες και γυναίκες.

Η εκδήλωση κορυφώθηκε με τον διεθνούς φήμης Σουηδό barista Ola Persson, Master Barista & Βeverages Development Specialist της Nestlé Professional, ο οποίος προσέφερε στους καλεσμένους ένα συναρπαστικό θέαμα, παρουσιάζοντας τα Black & White ροφήματα, τη νέα τάση απολαυστικών ροφημάτων με μοναδική γεύση που έχουν ως βάση τους τον Nescafé και την πλούσια κρέμα, αλλά και πολλά άλλα υπέροχα Nescafé cocktails, όπως η «Cafferinha» (η γνωστή μας Caipirinha, αλλά με Nescafé).

Η 2η «Γιορτή Καφέ» από τον Nescafé είχε εντυπωσιακή προσέλευση με συμμετέχοντες πάνω από 200 επαγγελματίες του κλάδου και ολοκληρώθηκε με κλήρωση όπου οι παρευρισκόμενοι κέρδισαν πολλά πλούσια δώρα και 2 υπερτυχεροί ένα ταξίδι στις φυτείες του Nescafé στο Μεξικό.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM