84,5 εκατομμύρια δολάρια από το ίδρυμα της Coca-Cola to 2015

84,5 εκατομμύρια δολάρια από το ίδρυμα της Coca-Cola to 2015 Facebook Twitter
0

84,5 εκατομμύρια δολάρια από το ίδρυμα της Coca-Cola to 2015 Facebook Twitter

 

Δωρεές συνολικού ύψους 84,5 εκατ. δολαρίων σε περίπου 300 οργανισμούς κοινωνικής δράσης παγκοσμίως πραγματοποίησε μέσα στο 2015 το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation), πιστό στη δέσμευσή του να αποτελεί ενεργό κομμάτι των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται η Εταιρεία, η οποία έχει δεσμευτεί να επιστρέφει ετησίως στις τοπικές κοινωνίες το 1% των καθαρών κερδών.

Τα χρήματα αυτά θα ωφελήσουν άμεσα περίπου 70 χώρες και τοπικές κοινότητες, με το 95% των δωρεών να κατευθύνεται σε δράσεις που αφορούν την ενίσχυση των γυναικών, το νερό και το «ευ ζην» (ευεξία) και αποτελούν τον πυρήνα των προτεραιοτήτων της Coca-Cola για βιώσιμη ανάπτυξη. 

84,5 εκατομμύρια δολάρια από το ίδρυμα της Coca-Cola to 2015 Facebook Twitter

Στην Ελλάδα, το Ίδρυμα της Coca-Cola ενισχύει περαιτέρω υφιστάμενες δράσεις της Coca-Cola και της Coca-Cola Τρία Έψιλον, όπως το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», ενώ στηρίζει και νέα προγράμματα, όπως το «ΠΑΙΔΕΙΑΤΡΟΦΗ» και το «Beat the Streets» που προωθούν τον ενεργό τρόπο ζωής, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην τοπική κοινωνία.

«Από το 1984, το Ίδρυμα της Coca-Cola έχει επιστρέψει περισσότερα από 820 εκατ. δολάρια στις τοπικές κοινότητες περισσότερων από 200 χωρών παγκοσμίως» δήλωσε η Bea Perez, Chief Sustainability Officer, The Coca-Cola Company, προσθέτοντας: «Στο ξεκίνημα της 32ης χρονιάς κοινωνικής προσφοράς του Ιδρύματος είμαστε υπερήφανοι για το αυξανόμενο εύρος προγραμμάτων που στηρίζουμε, τα οποία κάνουν τη διαφορά τόσο για τις κοινότητες όσο και για το περιβάλλον».

Αναλυτικά για το 2015, το Ίδρυμα της Coca-Cola διέθεσε περίπου 5,5 εκατ. δολάρια για τη στήριξη πρωτοβουλιών που στοχεύουν στην ενίσχυση των γυναικών, 26,5 εκατ. δολάρια για την υποστήριξη προγραμμάτων για το νερό και το περιβάλλον. To Ίδρυμα διέθεσε επίσης 48 εκατ. δολάρια σε πρωτοβουλίες για την ενίσχυση κοινωνικών υποδομών, συμπεριλαμβανομένων προγραμμάτων για την παιδεία, τους νέους και την αντιμετώπιση του ιού HIV, καθώς και 4,3 εκατ. δολάρια για άλλα σημαντικά προγράμματα που στηρίζουν την ανάπτυξη των κοινωνιών, τις τέχνες, τον πολιτισμό και την ανακούφιση των πληγέντων από ανθρωπιστικές ή φυσικές κρίσεις, αγγίζοντας συνολικά τα 85 εκατ. δολάρια που επιστράφηκαν στις τοπικές κοινωνίες τη χρονιά που πέρασε.

84,5 εκατομμύρια δολάρια από το ίδρυμα της Coca-Cola to 2015 Facebook Twitter

Στην Ελλάδα, το 2015 πραγματοποιήθηκαν 4 προγράμματα με τη στήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola:

 

Πρόγραμμα «Αποστολή Νερό»
Η Coca-Cola και η Coca-Cola Τρία Έψιλον μεταφράζουν τη δέσμευσή τους για την προστασία των υδάτινων πόρων σε ουσιαστική δράση με το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό». Με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola και σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό Global Water Partnership – Mediterranean (GWP-Med) και τις τοπικές αρχές των νησιών στους Νομούς Κυκλάδων και Δωδεκανήσων, το Πρόγραμμα Συλλογής Όμβριων Υδάτων που υλοποιείται από το 2008, έχει βελτιώσει τη ζωή περισσότερων από 49.000 κατοίκων σε 29 νησιά με ιδιαίτερα οξύ πρόβλημα λειψυδρίας, όπως η Σύρος και η Σίκινος. Μέσω του προγράμματος επιστρέφονται στην τοπική κοινωνία 204 εκατ. λίτρα νερού ετησίως, που συλλέγονται και χρησιμοποιούνται κυρίως για δευτερεύουσες χρήσεις.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΜΕΤΡΟ-ΠΟΙΚΙΛΙΑ I ΚΙΝΗΣΗ – ΕΥΕΞΙΑ

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, τα τελευταία έξι χρόνια υλοποιείται από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Ίδρυμα της Coca-Cola το σχολικό πρόγραμμα ΜΕΤΡΟ-ΠΟΙΚΙΛΙΑ I ΚΙΝΗΣΗ–ΕΥΕΞΙΑ. Το πρόγραμμα παρέχει διατροφική εκπαίδευση σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα και προωθεί, μέσω επιστημονικά τεκμηριωμένου υλικού, τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής και της σωματικής άσκησης για τους μαθητές. Μέχρι σήμερα έχουν εκπαιδευτεί πανελλαδικά περισσότεροι από 90.000 μαθητές ηλικίας 5-12 ετών, ενώ έχει ήδη δρομολογηθεί ο επανασχεδιασμός του προγράμματος, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στη σωματική δραστηριότητα στο πλαίσιο του σχολείου. Παράλληλα δημιουργήθηκε η ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα του προγράμματος, στην οποία εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά ενημερώνονται για θέματα ισορροπημένης διατροφής και σωματικής δραστηριότητας με γνώμονα έναν πιο ενεργό τρόπο ζωής.

Το εκπαιδευτικό υλικό που απευθύνεται στον μαθητή δεν περιλαμβάνει καμία λογοτύπηση της εταιρείας-χορηγού, βάσει τόσο των προδιαγραφών των επίσημων εκπαιδευτικών φορέων, όσο και της αυτοδέσμευσης της Coca-Cola για υπεύθυνο μάρκετινγκ και προώθηση σε παιδιά μικρότερα των 12 ετών, σεβόμενη το δικαίωμα των γονέων να επιλέγουν οι ίδιοι τα προϊόντα για τα παιδιά τους.

  

Πρόγραμμα πρόληψης παιδικής παχυσαρκίας ΠΑΙΔΕΙΑΤΡΟΦΗ

Η Coca-Cola δεσμεύεται παγκοσμίως για την υποστήριξη της καταπολέμησης της παχυσαρκίας,με στόχο να συμβάλλει ουσιαστικά στη δημιουργία υγιέστερων και πιο δραστήριων κοινωνιών. Tο διεθνώς αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατά της παιδικής παχυσαρκίας στοχεύει στην εκπαίδευση και κινητοποίηση γονέων και παιδιών, μέσω εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων σε στενή συνεργασία με 14 δήμους από όλη την Ελλάδα. Ενδεικτικά, διοργανώνονται δράσεις όπως διαδραστικά παιχνίδια σωματικής δραστηριότητας, παιχνίδια τα οποία προωθούν την εξοικείωση με το ενεργειακό ισοζύγιο, περίπατοι στις γειτονιές, μαθήματα μαγειρικής κ.ά.

Πρόγραμμα προώθησης ενεργού τρόπου ζωής Beat The Street

Το Beat The Street αποτελεί μια εκπαιδευτική και ταυτόχρονα διασκεδαστική δράση για την ενίσχυση τοπικών κοινωνιών που εντάσσουν ουσιαστικά τη σωματική δραστηριότητα στις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών τους. Μέσα από αυτή τη δράση οι συμμετέχοντες μπορούν να βελτιώσουν τα επίπεδα της φυσικής τους δραστηριότητας, αλλά και να συμβάλλουν στην αποσυμφόρηση των δρόμων στο Δήμο τους και τη μείωση των ρύπων που παράγονται από τα μηχανοκίνητα μέσα, κερδίζοντας ταυτόχρονα βραβεία και δώρα. Το διεθνές πρόγραμμα συνδιοργανώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2015, από τον οργανισμό Intelligent Health και το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και χρηματοδοτήθηκε πλήρως από το The Coca-Cola Foundation.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM