Βγάλε την ετικέτα

Βγάλε την ετικέτα Facebook Twitter
0

«Πήγαινε γυρεύοντας», «μακριά από εμένα», «ανίκανη για μάνα», «ανώμαλος», «ανήθικη»... αυτές είναι μόνο λίγες από τις «ετικέτες» που έχουμε κολλήσει στου ανθρώπους που ζουν με HIV/AIDS εδώ και χρόνια, εξαιτίας της ελλιπούς ενημέρωσης σχετικά με το θέμα.

Το Κέντρο Ζωής, καλεί τον κόσμο να «βγάλει» τις ετικέτες, με μία ευρηματική καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, που θα υλοποιηθεί μέσα από τα social media και μέσω της διανομής ενημερωτικών φυλλαδίων σε όλη τη χώρα.

Η 1η φάση της καμπάνιας, θα τρέξει μέσα από την επίσημη Facebook σελίδα του Κέντρου Ζωής, όπου θα αναρτηθεί φωτογραφία με άντρα γεμάτο ετικέτες και στερεότυπα, που συχνά αποδίδονται στους ανθρώπους που ζουν με HIV/AIDS. Ο κόσμος καλείται να βγάλει τις ετικέτες, πατώντας “angry” (reaction) και όχι “like”, δηλώνοντας έτσι την εναντίωσή του. Κάθε μέρα, με την υποστήριξη του κοινού, θα κατεβαίνει από μία ετικέτα, απαλλάσσοντας τον άντρα της φωτογραφίας από όλες εκείνες τις ταμπέλες, δίνοντας του το δικαίωμα να ζήσει μία φυσιολογική ζωή μακριά από ρατσισμό και στερεότυπα.

Κεντρικά πρόσωπα της καμπάνιας, είναι η παρουσιάστρια Τζένη Μπαλατσινού και ο τραγουδιστής του μουσικού συγκροτήματος ONIRAMA, Θοδωρής Μαραντίνης, οι οποίοι μέσα από 2 έξυπνα videos, παρουσιάζουν τις ετικέτες που στους ίδιους έχει κολλήσει ο κόσμος κατά καιρούς. Μέσα από την προσωπική τους εμπειρία, μιλούν για το πόσο δύσκολο είναι για έναν άνθρωπο να βγάλει την ετικέτα που του κόλλησαν και να προχωρήσει στη ζωή του, πόσο μάλλον για έναν άνθρωπο θετικό στον HIV.

Με κεντρικά πρόσωπα τη Τζένη Μπαλατσινού και τον Θοδωρή Μαραντίνη, η καμπάνια ενημερώνει, ευαισθητοποιεί και αποδομεί τα στερεότυπα του HIV/AIDS

Στη 2η φάση της καμπάνιας, το Κέντρο Ζωής σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ),θα διανείμει περισσότερα από 100.000 ενημερωτικά φυλλάδια, σε πάνω από 40 δήμους της χώρας. Βασικός στόχος της καμπάνιας «Βγάλε την ετικέτα», είναι η ενημέρωση του κοινού για τον ΗΙV, καθώς η άγνοια είναι ο κύριος λόγος που οδηγεί τους ανθρώπους σε παρανοήσεις που προκαλούν ή ενισχύουν τον φόβο και τις προκατάλήψεις απέναντι στους ανθρώπους που ζουν με τον HIV ή και το AIDS.

Η καμπάνια πραγματοποιείται με αφορμή τον εορτασμό των 25 χρόνων λειτουργίας του Κέντρου Ζωής και καλεί την πολιτεία, τους συνεργαζόμενους φορείς και την κοινωνία να δράσουμε όλοι μαζί, για να αντιμετωπίσουμε πιο αποτελεσματικά το κοινωνικό στίγμα.

Δες τα videos της κ. Μπαλατσινού και του κ. Μαραντίνη:

 

Η φετινή καμπάνια του Κέντρου Ζωής πραγματοποιείται υπό την Αιγίδα του Ελληνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων, με την υποστήριξη των Πρεσβειών της Γαλλίας και της Αυστραλίας, καθώς και με την ευγενική χορηγία των ΕΛΤΑ και των εταιρειών MAC, GSK-ViiV, Gilead, Bristol-MyersSquibb & της Διεθνούς Φοιτητικής Ταυτότητας- ISIC.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM