Βραχιόλια Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού από την Estee Lauder και τον ΔΟΥΚΑ

Βραχιόλια Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού από την Estee Lauder και τον ΔΟΥΚΑ Facebook Twitter
0

Από το 1992 η Estee Lauder Companies πρωτοστατεί στην ενημέρωση κατά του Καρκίνου του Μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο.

Στόχος και αφοσίωση της εταιρίας είναι να νικήσει τον Καρκίνο του Μαστού μέσα από την εκπαίδευση και την ιατρική έρευνα.

Η Estee Lauder Companies έχει ενημερώσει εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης μοιράζοντας επάνω από 120 εκατομμύρια ροζ κορδελάκια και ενημερωτικά έντυπα μέσα από τα σημεία πώλησης των προϊόντων της τα τελευταία χρόνια.

Οι γυναίκες πλέον είναι πιο ενημερωμένες και η τακτική εξέταση για την υγεία του στήθους δεν αποτελεί πλέον ταμπού

Από το 1997, το Breast Cancer Research Foundation – που ιδρύθηκε από την Evelyn Lauder (εμπνεύστρια της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού) – έχει προσφέρει $38 εκατομμύρια στην έρευνα, επιχορηγώντας ιατρικές έρευνες παγκοσμίως, και διενεργώντας σημαντικές κλινικές δοκιμές και προγράμματα για την εξάλειψη της νόσου.

 

Το 2005 η Estee Lauder επέκτεινε τις ενέργειές της για την ευαισθητοποίηση του κοινού αναθέτοντας στον γνωστό σχεδιαστή Δούκα το σχεδιασμό μιας αποκλειστικής δημιουργίας. Ο Δούκας, αντλώντας έμπνευση από το σύμβολο της εκστρατείας, τη Ροζ Κορδέλα, δημιούργησε ένα Ροζ Βραχιόλι από δέρμα όπου αναγραφόταν το μήνυμα Pink Ribbon. Η αποδοχή και η στήριξη του κόσμου, ήταν συγκινητική και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το βραχιόλι έγινε sold out και δημιουργήθηκαν λίστες αναμονής! Το ίδιο συμβαίνει και με τα βραχιόλια όλων των επόμενων ετών!

Φέτος, τα βραχιόλια είναι κατασκευασμένα από οικολογικό δέρμα σε ματ φινίρισμα σε αποχρώσεις του baby pink και soft grey για τα γυναικεία. Το διακοσμητικό κούμπωμα από γυαλιστερό επιχρυσωμένο μέταλλο (24Κ) είναι σε σχήμα φιόγκου, ενώ το διάσημο pink ribbon είναι χαραγμένο στην επιφάνειά του.

Το ανδρικό, σε μαύρο οικολογικό δέρμα και αυτό, με ματ φινίρισμα και διακοσμητικό κούμπωμα από παλαιωμένο μέταλλο (antique) που φέρει διακριτικά ανάγλυφα τα λογότυπα του Pink Ribbon, της Estee Lauder και του DUKAS

 

Βραχιόλια Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού από την Estee Lauder και τον ΔΟΥΚΑ Facebook Twitter
 

 

Πρωταγωνίστριες της φετινής καμπάνιας για την προώθηση του βραχιολιού…. είναι οι πρωταγωνίστριες της ζωής! Πέντε κυρίες που βγήκαν νικήτριες με το θάρρος, την δύναμη και την αισιοδοξία τους. Πέντε γυναίκες που ήρθαν αντιμέτωπες με τον καρκίνο μαστού και στηρίζουν το μήνυμα της έγκαιρης διάγνωσης της νόσου. Τις συνοδεύουν πέντε σημαντικοί άνδρες – ο καθένας στον χώρο του:

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο Γιώργος Παπαδάκης, ο Αντώνης Ρέμος, ο Πέτρος Φιλιππίδης και ο Δούκας Χατζηδούκας….

Γιατί όπως αναφέρει και το μήνυμα της φετινής καμπάνιας…

 Όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί!

Οι Συντελεστές της Καμπάνιας:

«Φέτος στην εκστρατεία της ροζ κορδέλας παίρνουν τη σκυτάλη οι νικήτριες της ζωής, οι γυναίκες που επέζησαν και συνεχίζουν να αγωνίζονται ενάντια στον καρκίνο του μαστού μέσα από τις επάλξεις του Συλλόγου Άλμα Ζωής».

Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου

 

«Η ζωή είναι αγρίως απίθανη. Πως μια δυσκολία μπορεί να την μεταμορφώσει σε δύναμη κι έναν πόνο σε ελπίδα».

Κατερίνα Χοτζόγλου

«Νόσησα και εγώ από καρκίνο στο μαστό στα 29 μου χρόνια. Σίγουρα δεν νιώθω τυχερή για αυτό, νιώθω όμως τυχερή που μέσα από αυτή την εμπειρία κατάλαβα ότι η ζωή είναι πολύ όμορφη και σύντομη, φτάνει όμως να πιστέψουμε σε αυτή και να την διεκδικήσουμε».

Βάσω Γιοχάη

«Είναι ευλογία να ξυπνάς κάθε πρωί ... να αναπνέεις, να γελάς, να πολεμάς με την ψυχή σου. Να μη φοβάσαι, γιατί με δύναμη και αγάπη νικάς τα πάντα!»

Μαρία Σταμπουλίδου

«Η ζωή μου άλλαξε αλλά δεν χάθηκε και τα κατάφερα γιατί το θέλησα, το αποφάσισα και το πίστεψα»

Χαρά Παπακωστοπούλου

«Νιώθω μεγάλη χαρά που συμμετέχω στην Εκστρατεία κατά του καρκίνου του Μαστού της EsteeLauder φορώντας το βραχιολάκι του Δούκα Χατζηδούκα. Είναι μεγάλη μου τιμή που φωτογραφίζομαι με γυναίκες που είναι αγωνίστριες της ζωής και δίνουν το παράδειγμα σε όλους μας.»

Δημήτρης Διαμαντίδης

 «Ανταποκρίθηκα με μεγάλη χαρά γιατί το θεώρησα υποχρέωση μου, στην καμπάνια της EsteeLauder για τον καρκίνο του μαστού. Έχω την εντύπωση ότι ο καθένας μας μπορεί να συμβάλει σε αυτήν την μεγάλη προσπάθεια έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο θετικά τα αποτελέσματα. Πιστεύω ότι με αυτό το βραχιολάκι του Δούκα ενώνουμε τις προσπάθειες μας για ένα κοινό αποτέλεσμα. Όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα.»

Γιώργος Παπαδάκης

 «Χαίρομαι και εγώ που βρίσκομαι σε αυτή την προσπάθεια με το Άλμα Ζωής, την EsteeLauder και τον Δούκα Χατζηδούκα, (αγαπημένο φίλο από τη Θεσσαλονίκη) που έχει κάνει αυτά τα υπέροχα βραχιολάκια. Πιστεύω πως κάθε πρόβλημα που αφορά στις γυναίκες αφορά και εμάς τους άνδρες, αυτό είναι αλληλένδετο... Ήθελα να σταθώ και εγώ αρωγός σε αυτή την προσπάθεια που γίνεται και φέτος και χαίρομαι πάρα πολύ γι' αυτό. Το μόνο που μπορώ να πω σε αυτές τις γυναίκες που περνάνε αυτή τη δοκιμασία είναι να έχουν υπομονή, χαρά και να είναι όλα περαστικά. Όλα τα άλλα μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε.»

Αντώνης Ρέμος

 

 «Η συμμετοχή μου στην εκστρατεία κατά του καρκίνου του μαστού που είναι για το Άλμα Ζωής, έγινε με τη λογική ότι η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία. Νομίζω ότι ο σύλλογος αυτός τα τελευταία χρόνια έχει κάνει πραγματικά μεγάλα άλματα και οι γυναίκες ανταποκρίνονται στις εξετάσεις και στη μαστογραφία. Θέλω να πω ότι η συμμετοχή η δική μου έχει να κάνει με το τι πρέπει να επιστρέφει κανείς. Όταν ο Θεός, ή όποια δύναμη σου δίνει αυτά που σου δίνει και αισθάνεσαι ότι έχεις πάρει πολλά, οφείλεις και έχεις την υποχρέωση να επιστρέφεις κάτι πίσω. Αυτό που κάνω εγώ είναι το ελάχιστο ως προσφορά. Το μέγιστο το κάνει το Άλμα Ζωής και οι γυναίκες που συμμετέχουν σε αυτό. Οι γυναίκες που -  να το πω πολύ απλά-,  εξετάζονται για να προλάβουν το οποιοδήποτε κακό. Συγχαρητήρια στο Άλμα Ζωής, στην EsteeLauder που είναι μια εταιρεία εθελόντρια που υποστηρίζει όλη αυτή την προσπάθεια και συγχαρητήρια επίσης στον Δούκα Χατζηδούκα που έφτιαξε τα υπέροχα βραχιολάκια σε μαύρο χρώμα για τους άνδρες και ροζ και γκρι για τις γυναίκες. Δούκα σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ.»

Πέτρος Φιλιππίδης

«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο σύλλογο γυναικών με καρκίνο του μαστού Άλμα Ζωής που φέτος είναι και οι πρωταγωνίστριες της εκστρατείας. Οι γυναίκες είναι όλες πανέμορφες και είναι το πιο ζωντανό παράδειγμα ότι η πρόληψη σώζει ζωές και το ότι βέβαια χωρίς την EsteeLauderHellas δεν θα μπορούσαμε να είμαστε εδώ σήμερα. Για 9η χρονιά σχεδιάζω το PinkRibbonbracelet σε ροζ και γκρι χρώμα για τις γυναίκες και σε μαύρο από δέρμα για τους άνδρες για να μην ξεχνάμε ότι ο καρκίνος του μαστού αφορά και στους άνδρες. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους τους άνδρες που συμμετείχαν αφιλοκερδώς στην εκστρατεία μας και που τόσο πολύ στηρίζουν την κάθε γυναίκα που αντιμετωπίζει αντίστοιχο πρόβλημα.»

Δούκας Χατζηδούκας

Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ, από τα σημεία διάθεσης προϊόντων EsteeLauder αλλά και μέσω των φαρμακείων από την Darphin σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ‘’Άλμα Ζωής’’

Για άλλη μία φορά ευχαριστούμε θερμά τον Δούκα και όλους τους συντελεστές που εργάσθηκαν αφιλοκερδώς, ώστε να συγκεντρωθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρηματικό ποσό για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» όλα αυτά τα χρόνια.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM