CQS και Public: Σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023

CQS και Public: Σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023 Facebook Twitter
0

Η συνεργασία της CQS με την Public απέσπασε την υψηλότερη διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023, που πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου, στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο», επιβεβαιώνοντας το αποδοτικό μοντέλο συνεργασίας που έχουν αναπτύξει οι δύο εταιρείες, τα τελευταία χρόνια.

CQS και Public: Σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023 Facebook Twitter

Για τη CQS, η οποία συγκαταλέγεται σήμερα στις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων, αποτελεί την τρίτη φορά που βραβεύεται στο πλαίσιο των κορυφαίων βραβείων για την εξυπηρέτηση πελατών, που διοργανώνονται με επιτυχία από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

CQS και Public: Σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023 Facebook Twitter

Η CQS και η Public έχουν δημιουργήσει μια δυναμική ομάδα για την εξυπηρέτηση των πελατών της δεύτερης, την Customer Passion, η οποία, μέσα από την ανάπτυξη διαφορετικών επιλογών και πρωτοποριακών προσφερόμενων λύσεων, έχει καταφέρει να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία του πελάτη, να εξασφαλίσει γρήγορους χρόνους απόκρισης και άριστη ποιότητα στην παράδοση των προϊόντων και των υπηρεσιών.

CQS και Public: Σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023 Facebook Twitter

Για τη σημαντική αυτή διάκριση, ο Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου, CEO της CQS, σημείωσε: «Κάθε διάκριση αποτελεί μια επιβεβαίωση για τη δυναμική που έχουμε δημιουργήσει στην ελληνική αγορά. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μοιραζόμαστε το βραβείο αυτό με την εταιρεία Public, μια κορυφαία εταιρεία, με κοινό όραμα. Την ευχαριστούμε για την εξαιρετική συνεργασία και την εμπιστοσύνη που μας έχει επιδείξει όλα αυτά τα χρόνια. Eίμαι σίγουρος ότι η εξαιρετική μας συνεργασία θα συνεχίσει να παράγει σημαντική αξία στην εξυπηρέτηση των πελατών της Public».

CQS και Public: Σημαντική διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023 Facebook Twitter

Τα τελευταία 14 χρόνια, τα βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελούν τον θεσμό, μέσω του οποίου αναγνωρίζονται οι εξαιρετικές πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη στην ελληνική αγορά. Τα βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), το οποίο αξιολογεί τις επιχειρήσεις και απονέμει διακρίσεις στις διαφορετικές κατηγορίες που συνθέτουν την εξυπηρέτηση πελατών.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στην πράξη

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς στηρίζει την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στην πράξη

Ανακοίνωσε την κατάκτηση της 2ης θέσης του Ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων και παράλληλα, μία νέα μεγάλη επένδυση 100εκ. ευρώ για την δημιουργία ενός νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με μια μεγάλη γιορτή για τους ανθρώπους της

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με μια μεγάλη γιορτή για τους ανθρώπους της

Πάνω από 10.000 συμμετέχοντες σε 5 πόλεις της Ελλάδας γιόρτασαν το «μαζί» και το όραμα της εταιρείας με εκδηλώσεις για όλα τα μέλη του #teamLidl και των οικογενειών τους.
THE LIFO TEAM