Η συνεργασία της CQS με την Public απέσπασε την υψηλότερη διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023, που πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου, στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο», επιβεβαιώνοντας το αποδοτικό μοντέλο συνεργασίας που έχουν αναπτύξει οι δύο εταιρείες, τα τελευταία χρόνια.
Για τη CQS, η οποία συγκαταλέγεται σήμερα στις πλέον δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων, αποτελεί την τρίτη φορά που βραβεύεται στο πλαίσιο των κορυφαίων βραβείων για την εξυπηρέτηση πελατών, που διοργανώνονται με επιτυχία από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η CQS και η Public έχουν δημιουργήσει μια δυναμική ομάδα για την εξυπηρέτηση των πελατών της δεύτερης, την Customer Passion, η οποία, μέσα από την ανάπτυξη διαφορετικών επιλογών και πρωτοποριακών προσφερόμενων λύσεων, έχει καταφέρει να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία του πελάτη, να εξασφαλίσει γρήγορους χρόνους απόκρισης και άριστη ποιότητα στην παράδοση των προϊόντων και των υπηρεσιών.
Για τη σημαντική αυτή διάκριση, ο Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου, CEO της CQS, σημείωσε: «Κάθε διάκριση αποτελεί μια επιβεβαίωση για τη δυναμική που έχουμε δημιουργήσει στην ελληνική αγορά. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μοιραζόμαστε το βραβείο αυτό με την εταιρεία Public, μια κορυφαία εταιρεία, με κοινό όραμα. Την ευχαριστούμε για την εξαιρετική συνεργασία και την εμπιστοσύνη που μας έχει επιδείξει όλα αυτά τα χρόνια. Eίμαι σίγουρος ότι η εξαιρετική μας συνεργασία θα συνεχίσει να παράγει σημαντική αξία στην εξυπηρέτηση των πελατών της Public».
Τα τελευταία 14 χρόνια, τα βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελούν τον θεσμό, μέσω του οποίου αναγνωρίζονται οι εξαιρετικές πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη στην ελληνική αγορά. Τα βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), το οποίο αξιολογεί τις επιχειρήσεις και απονέμει διακρίσεις στις διαφορετικές κατηγορίες που συνθέτουν την εξυπηρέτηση πελατών.