Η ΔΕΗ ακούει τις ανάγκες των πελατών και απαντά με προσωποποιημένες λύσεις

Η ΔΕΗ ακούει τις ανάγκες των πελατών και απαντά με προσωποποιημένες λύσεις Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΟ ΤΥΠΟΥ

Οι ανάγκες των πελατών και πώς ακούγοντας τες με προσοχή και ενσυναίσθηση, αυτές μετατρέπονται σε  προσωποποιημένες λύσεις, βρέθηκαν στο επίκεντρο του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo στις 13 Δεκεμβρίου. 

Χτίζοντας πάνω στα άλματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην εμπειρία των πελατών της ΔΕΗ, σε κάθε σημείο επαφής με την εταιρεία (καταστήματα, call centers, ψηφιακό κόσμο) και στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες τους στην εποχή του νέου εξηλεκτρισμού, οι εργασίες του φετινού συνεδρίου στόχευσαν στη σημασία που η ΔΕΗ δίνει στο να ακούει τους πελάτες της, με έμφαση για το 2025 στους νέους, τις οικογένειες με μικρά παιδιά και τις μικρές ελληνικές επιχειρήσεις. 

Η ΔΕΗ ακούει τις ανάγκες των πελατών και απαντά με προσωποποιημένες λύσεις Facebook Twitter

Σε έναν εντυπωσιακό χώρο, όπου ξεχώριζε τo immersive room, οι σύνεδροι βιώσαν με όλες τις αισθήσεις τους και με τη δύναμη της τεχνολογίας, την ιστορία του ηλεκτρισμού και της ΔΕΗ. Οι περισσότεροι από 1000 συμμετέχοντες, από όλες τις ομάδες της Εμπορίας της ΔΕΗ καθώς και για πρώτη φορά από τον Κωτσόβολο και τις εταιρείες της ΔΕΗ στο εξωτερικό, μοιράστηκαν το όραμα για τη μετεξέλιξη της ΔΕΗ από ένα πάροχο ενέργειας σε μία ολοκληρωμένη εταιρεία καινοτόμων λύσεων, που στέκεται δίπλα στους πελάτες της. Η ΔΕΗ προσφέρει πλέον μια πολυδιάστατη εμπειρία που ξεπερνά τα όρια της ενέργειας και οι πελάτες της απολαμβάνουν μια σειρά από ολοκληρωμένες υπηρεσίες και προϊόντα  ενέργειας που σέβονται τις ανάγκες τους για έλεγχο, ευελιξία, διαφάνεια και εξοικονόμηση. 

Η ΔΕΗ ακούει τις ανάγκες των πελατών και απαντά με προσωποποιημένες λύσεις Facebook Twitter

Κατά τις εργασίες του συνεδρίου, τα στελέχη του Ομίλου συζήτησαν τη στρατηγική της ΔΕΗ και τις επόμενες κινήσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον της αγοράς. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σημαντικές ανακοινώσεις, να μοιραστούν insights πελατών και ιδέες που ενισχύουν τη δυναμική της ΔΕΗ ως ηγέτη του κλάδου. 

Τιμητικός καλεσμένος της εκδήλωσης ήταν ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ, Νίκος Γκάλης. Με τη χαρακτηριστική του σεμνότητα και το πάθος του, μίλησε για τις αξίες της ομαδικότητας, της επιμονής και της πίστης στον στόχο, και τη σημασία του να ανοίγεις νέους δρόμους, σε όποιο πεδίο κι αν είσαι ταγμένος.  

Η ΔΕΗ ακούει τις ανάγκες των πελατών και απαντά με προσωποποιημένες λύσεις Facebook Twitter

Το συνέδριο ανέδειξε τη διαρκή δέσμευση της ΔΕΗ για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, καθώς για δεύτερη συνεχόμενη φορά, καταμετρήθηκε πλήρως το ανθρακικό αποτύπωμα της διοργάνωσης και η ενέργεια που καταναλώθηκε θα αντισταθμιστεί μέσω της εγκατάστασης φωτοβολταϊκού συστήματος στη Χριστιανική Στέγη Κοριτσιού «Η Αγία Άννα». Το φωτοβολταϊκό σύστημα εγκατεστημένης ισχύος 10 kW που θα  χρηματοδοτήσει και θα εγκαταστήσει η ΔΕΗ αναμένεται να παράγει 13.500 kWh και θα αποτρέπει την εκπομπή 5,4 τόνων  CO2 ετησίως.  

Το 7ο Συνέδριο Εμπορίας της ΔΕΗ ήταν κάτι παραπάνω από μια εταιρική εκδήλωση. Ήταν μια ευκαιρία να παρουσιαστεί η δυναμική ταυτότητα και στρατηγική ενός Ομίλου που αλλάζει, εξελίσσεται συνεχώς και οδηγεί την αγορά με καινοτόμες λύσεις. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η ΔΕΗ συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει να είσαι πρωτοπόρος στην ενέργεια, αλλά και πέρα από αυτήν. 

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στην πράξη

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς στηρίζει την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στην πράξη

Ανακοίνωσε την κατάκτηση της 2ης θέσης του Ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων και παράλληλα, μία νέα μεγάλη επένδυση 100εκ. ευρώ για την δημιουργία ενός νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με μια μεγάλη γιορτή για τους ανθρώπους της

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με μια μεγάλη γιορτή για τους ανθρώπους της

Πάνω από 10.000 συμμετέχοντες σε 5 πόλεις της Ελλάδας γιόρτασαν το «μαζί» και το όραμα της εταιρείας με εκδηλώσεις για όλα τα μέλη του #teamLidl και των οικογενειών τους.
THE LIFO TEAM