O Όμιλος Σαράντη μέσω του ΑVA συνεργάζεται με τη FOOD ON «καθαρά από αγάπη» στηρίζοντας κοινωνικά αποκλεισμένες ομάδες

O Όμιλος Σαράντη μέσω του ΑVA συνεργάζεται με τη FOOD ON «καθαρά από αγάπη» στηρίζοντας κοινωνικά αποκλεισμένες ομάδες Facebook Twitter
0

Το εμβληματικό απορρυπαντικό AVA , προϊόν οικιακής φροντίδας του Ομίλου Σαράντη, στα πλαίσια συνεργασίας με τον οργανισμό FOOD ON και της EKE δραστηριότητας του, διοργάνωσε ένα κοινωνικό δείπνο στο «Ρακί Μεζέ» του ομίλου Καστελόριζο, δίνοντας την ευκαιρία σε ανέργους και κοινωνικά αποκλεισμένους ανθρώπους να δειπνήσουν με διάφορους εκπροσώπους εταιριών ώστε να μπορέσουν ενσωματωθούν επιτυχώς στην κοινωνία και να διεκδικήσουν μία θέση εργασίας.

Το δείπνο αποτελεί το μέσο του οργανισμού FOOD ON για να έρθουν κοντά κοινωνικά αποκλεισμένοι άνθρωποι που ζουν σε δύσκολες συνθήκες, με ανθρώπους της αγοράς που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την κοινωνικοποίηση και την δικτύωσή τους δίνοντάς τους μια νέα προοπτική για το μέλλον. Σε κάθε δείπνο συμμετέχουν 16 επωφελούμενα άτομα και 16 άτομα ως εκπρόσωποι εταιριών.

Ο Οργανισμός δημιουργήθηκε το 2017 με στόχο την εξάλειψη του κοινωνικού αποκλεισμού δίνοντας την ευκαιρία σε ανθρώπους που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας να εκπαιδευτούν στον τουριστικό και επισιτιστικό κλάδο με στόχο την απώτερη διασύνδεση τους με την αγορά εργασίας, η οποία και πραγματοποιείτε με την ενεργή συμμετοχή τους στα Social Dinings. Τα social dinings αποτελούν μια διέξοδο γνωριμίας και αλληλεπίδρασης με νέους ανθρώπους και άτομα από διαφορετικές κοινωνικές ομάδες που παράλληλα με την κάλυψη των βασικών διατροφικών αναγκών τους, τους δίνεται μια εναλλακτική κοινωνική προοπτική για το μέλλον.

Στο πλαίσιο του δείπνου ο ιδρυτής του οργανισμού Άργύρης Ζανιάς δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ένα τόσο εμβληματικό προϊόν όπως το AVA συμμετέχει ενεργά στη δράση του οργανισμού μας και μαζί θα οργανώσουμε «καθαρά από αγάπη» 5 ξεχωριστά κοινωνικά δείπνα στα οποία ευελπιστούμε να βοηθήσουμε περίπου 80 συνανθρώπους μας που βιώνουν κοινωνικό αποκλεισμό, να ενεργοποιηθούν και να ενταχθούν αποτελεσματικά στην κοινωνία μέσω μιας ξεχωριστής νέας αρχής» ενώ η Χρύσα Πανταζοπούλου, Brand Manager του AVA, εξέφρασε τη χαρά της για τη συμμετοχή του AVA σε μια τόσο ξεχωριστή ενέργεια και έθεσε ως κυρίαρχο σκοπό των 5 δείπνων που συνδιοργανώνουν με το AVA «να βοηθήσουμε όσους περισσότερους συνανθρώπους μας μπορούμε».

Το AVA είναι εδώ και 40 χρόνια δίπλα στους καταναλωτές του, επιθυμεί πάντα να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο καθώς συνεχίζει καθημερινά να εξελίσσεται και να μας χαρίζει την πιο αποτελεσματική εμπειρία πλυσίματος πιάτων. Ξεβγάζεται εύκολα χωρίς να αφήνει κατάλοιπα, χρησιμοποιώντας λιγότερο νερό και εξοικονομώντας ταυτόχρονα πολύτιμο χρόνο. Αποτελεσματικό και με κρύο νερό, το AVA διατίθεται σε 3 διαφορετικές σειρές για να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών.

Η συνεργασία αυτή θα συνεχιστεί για 4 ακόμα dinings τα οποία θα πραγματοποιηθούν μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου και εκτιμάται πως θα στηριχθούν μέσω της ενέργειας 80 άτομα.

Ο Όμιλος Σαράντη, τόσο μέσα από τις ενέργειες των purposeful brands του όσο και μέσα από την κοινωνική προσφορά σε επίπεδο ομίλου, επιθυμεί να συμβάλει ενεργά στην εξάλειψη της φτώχειας αμβλύνοντας σημαντικά τον κοινωνικό αποκλεισμό.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στην πράξη

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς στηρίζει την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στην πράξη

Ανακοίνωσε την κατάκτηση της 2ης θέσης του Ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων και παράλληλα, μία νέα μεγάλη επένδυση 100εκ. ευρώ για την δημιουργία ενός νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με μια μεγάλη γιορτή για τους ανθρώπους της

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με μια μεγάλη γιορτή για τους ανθρώπους της

Πάνω από 10.000 συμμετέχοντες σε 5 πόλεις της Ελλάδας γιόρτασαν το «μαζί» και το όραμα της εταιρείας με εκδηλώσεις για όλα τα μέλη του #teamLidl και των οικογενειών τους.
THE LIFO TEAM