Social Media Awards 2023: Δύο χρυσά βραβεία και ένα ασημένιο για την ΙΚΕΑ

Η ΙΚΕΑ διακρίθηκε με 2 χρυσά και 1 ασημένιο βραβεία στα Social Media Awards 2023 Facebook Twitter
0

Η IKEA, εταιρεία του ομίλου FOURLIS, διακρίθηκε για ακόμη μία χρονιά στα Social Media Awards κατακτώντας 3 σημαντικές διακρίσεις στα βραβεία που αναδεικνύουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο χώρο των Social Media.

Οι διακρίσεις αυτές είναι αποτέλεσμα του ψηφιακού προσανατολισμού της ΙΚΕΑ, που επενδύει στις digital πλατφόρμες, αξιοποιώντας καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία για την πιο αποτελεσματική χρήση των social media με μετρήσιμα αποτελέσματα.

Η ΙΚΕΑ διακρίθηκε με 3 βραβεία, 2 GOLD και 1 SILVER, στις κατηγορίες:

  • Best in eCommerce για το IKEA Live Shopping Event με GOLD βραβείο
  • Best Advantage + Catalog Ads (former Dynamic Ads) για την Στρατηγική Meta Advantage+ Catalog Ads με GOLD βραβείο
  • Best Use of Branded Content for Creators για το IKEA Live Shopping Event σε συνεργασία με Έλληνες Content Creators με SILVER βραβείο

Τα IKEA Live Shopping Events, αποτελούν ένα πρωτοποριακό concept όπου ένας εκπρόσωπος της ΙΚΕΑ σε συνεργασία με έναν αγαπημένο Ιnfluencer παρουσιάζουν προϊόντα ΙΚΕΑ προσφέροντας πηγή έμπνευσης στον θεατή για πρακτικές λύσεις για το σπίτι. Παράλληλα, οι θεατές έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν άμεσα και με διαδραστικό τρόπο τις αγορές τους, αλλά και να θέσουν τα ερωτήματά τους ζωντανά μέσα από το Live Chat. Τα IKEA Live Shopping Events έχουν αγαπηθεί από το ελληνικό κοινό και έχουν διακριθεί σε διοργανώσεις για την καινοτομία και τα αποτελέσματά τους.

Η ΙΚΕΑ, διαθέτοντας περισσότερα από 8.000 προϊόντα, κατάφερε μέσα από την αξιοποίηση του εργαλείου Meta Advantage+, να προσφέρει στον χρήση των καναλιών της Meta εξατομικευμένες προτάσεις, ανάλογα με τις ανάγκες του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της επισκεψιμότητας στο ikea.gr αλλά και τη διευκόλυνση του καταναλωτή για εύκολες διαδικτυακές αγορές.

Οι διακρίσεις της ΙΚΕΑ επιβεβαιώνουν την επιλογή της για ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στον υπάρχοντα τρόπο λειτουργίας της, στις διαδικασίες και τον τρόπο εργασίας της, με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών της για τη δημιουργία μίας καλύτερης καταναλωτικής εμπειρίας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στην πράξη

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς στηρίζει την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στην πράξη

Ανακοίνωσε την κατάκτηση της 2ης θέσης του Ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων και παράλληλα, μία νέα μεγάλη επένδυση 100εκ. ευρώ για την δημιουργία ενός νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με μια μεγάλη γιορτή για τους ανθρώπους της

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με μια μεγάλη γιορτή για τους ανθρώπους της

Πάνω από 10.000 συμμετέχοντες σε 5 πόλεις της Ελλάδας γιόρτασαν το «μαζί» και το όραμα της εταιρείας με εκδηλώσεις για όλα τα μέλη του #teamLidl και των οικογενειών τους.
THE LIFO TEAM
Mastercard Athens Innovation Forum 2024: Ενώνουμε δυνάμεις για ένα βιώσιμο και ασφαλές μέλλον πληρωμών

Επιχειρείν / Mastercard Athens Innovation Forum 2024: Ενώνουμε δυνάμεις για ένα βιώσιμο και ασφαλές μέλλον πληρωμών

Το φετινό Forum ανέδειξε τη δυναμική αλλαγή που συντελείται στο οικοσύστημα των πληρωμών, εστιάζοντας στις πιο πρόσφατες καινοτομίες στην τραπεζική και την ψηφιακή οικονομία.
THE LIFO TEAM