Το σύστημα προαγωγών μιας ελληνικής start-up που σάρωσε τα βραβεία!

Το σύστημα προαγωγών μιας ελληνικής start-up που σάρωσε τα βραβεία! Facebook Twitter
0

H Dialectica αποτελεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κλάδο των "information services" ενώ έχει υποστηρίξει επενδυτές να κλείσουν επιχειρηματικές συμφωνίες σε όλο τον κόσμο που αγγίζουν το ιλιγγιώδες νούμερο των 180 δισ. ευρώ. Όμως ο λόγος που θεωρείται ήδη ένα case study στη χώρα μας είναι οι εργαζόμενοι της εταιρείας. Και πιο συγκεκριμένα, το περιβάλλον που έχει δημιουργήσει η Dialectica για τους περισσότερους από 200 εργαζόμενούς της.

Ξεκινώντας ως μια εταιρεία πέντε ανθρώπων πριν πέντε χρόνια, έχει μετατραπεί σε μια από τις πιο δυναμικές ελληνικές start-up με γραφεία στο Λονδίνο και το Μόντρεαλ, σαρώνοντας ό,τι βραβείο υπάρχει που αφορά τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και την επένδυση που κάνει μια εταιρεία για τους εργαζόμενούς της.

Ανακηρύχθηκε μία από εταιρείες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στα Best Workplaces 2020, ενώ εν μέσω πανδημίας σχεδίασε και εφαρμόζει το πρόγραμμα "Covid Stress-free" με στόχο την ενίσχυση της ομαδικότητας και της θετικής ψυχολογίας στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εργασίας.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το "Growth Pathway", για το οποίο βραβεύτηκε πρόσφατα στα HR Awards, που αποτελεί μια διαδικασία ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού με διπλή στόχευση: αφενός καλλιεργεί τα ταλέντα και τις ηγετικές δεξιότητες των εργαζομένων, αφετέρου παρέχει ευκαιρίες που επιταχύνουν την προαγωγή των εργαζομένων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο, ότι από τον Ιούνιο μέχρι σήμερα έχουν πάρει προαγωγή 38 εργαζόμενοι, εκ των οποίων οι 22 ήταν νεοπροσληφθέντες που σκαρφάλωσαν στη θέση των "Associate Managers".

Το σύστημα προαγωγών μιας ελληνικής start-up που σάρωσε τα βραβεία! Facebook Twitter
Γιώργος Φραγκουδάκης

Στόχος του προγράμματος είναι να επιταχύνει την εξέλιξη της καριέρας των εργαζομένων, να παρέχει δίκαιες και διαφανείς ευκαιρίες ανέλιξης, κίνητρα που συνδέονται με την απόδοση και συστήματα υποστήριξης που καθοδηγούν και ενισχύουν την πρόοδο κάθε εργαζομένου. Για τον πρώτο υπάλληλο της εταιρείας, Γιώργο Φραγκουδάκη, που έχει τον τίτλο του Vice President σήμερα, η εξέλιξη ήταν ραγδαία και μόλις μέσα σε 5 χρόνια: "Ήμουν ο πρώτος εργαζόμενος στην εταιρεία και έχω ζήσει κάθε επιτυχία, αγωνία και εμπόδιο που μπορεί να περνά μια startup. Όταν είσαι όμως μέρος μιας φιλόδοξης εταιρείας που αναπτύσσεται ραγδαία κάθε χρόνο, είναι λογικό να αναλαμβάνεις περισσότερες ευθύνες και από απλός συνεργάτης να γίνεις αντιπρόεδρος", αναφέρει.

Στην Dialectica το client service αναλαμβάνουν τρεις κατηγορίες εργαζομένων. Ένας νεοπροσληφθείς μπαίνει στην ομάδα των Associates, που αναλαμβάνουν να κρατούν "ζεστό" το δίκτυο των πελατών ανα την υφήλιο και να παρέχουν διαρκώς τις γνώσεις τους με calls, για 15 έως 24 μήνες. Στη συνέχεια αναβαθμίζεται σε People Manager, όπου γίνεται υπεύθυνος για την ανάπτυξη των μελών της ομάδας του, το budgeting και τη στρατηγική εξυπηρέτησης των πελατών της, αναπτύσσοντας δεξιότητες ηγεσίας, αλλά κυρίως, ανάπτυξης και αποδοτικότητας των υφισταμένων του. Μέσα σε αυτό το διάστημα εντάσσεται σε ένα εντατικό πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων, που περιλαμβάνει τη διαχείριση μικρών ομάδων εργαζομένων (2-3 άτομα) και διαρκεί 15 μήνες.

Ανάλογα με το μέγεθος των accounts και της ομάδας που διαχειρίζεται ο People Manager, μπορεί να είναι Associate Manager, Senior Manager ή απλά ...Manager. Οι People Managers είναι υπεύθυνοι για την πρόσληψη, την επίβλεψη, την εκπαίδευση και την μετεξέλιξη των νέων συνεργατών σε managers, την διαχείριση των projects, των accounts και των στρατηγικών που θα αποδώσουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Αν βέβαια κάποιος Associate δεν επιθυμεί να γίνει manager, η Dialectica προσφέρει εναλλακτικές δυνατότητες μετακίνησης στο People Operations, στα χρηματοοικονομικά κ.α.

Το σύστημα προαγωγών μιας ελληνικής start-up που σάρωσε τα βραβεία! Facebook Twitter
Στέλλα Μπούρδη

Στο ψηλότερο σκαλοπάτι της αναγνώρισης τον περιμένει ο τίτλος του Vice President, όπου αναλαμβάνει το σχεδιασμό και την εφαρμογή των στρατηγικών των accounts και των business divisions της εταιρείας. Το "ταξίδι" από τη μια πίστα στην άλλη είναι όμως ιδιαίτερα ενδιαφέρον, όπως αναγνωρίζουν αρκετοί νέοι που εντάχθηκαν στο δυναμικό της Dialectica την τελευταία τριετία. Τη στοχευμένη και δομημένη διαδικασία να καλλιεργεί και να αναπτύσσει τα ήδη υπάρχοντα ταλέντα των νέων εργαζομένων της, αναγνωρίζει η Στέλλα Μπουρδη, που εργάζεται στην Αθήνα και εξελίχθηκε σε Senior Manager μέσα σε τρία μόλις χρόνια: "Δεν είχα ιδέα πως λειτουργεί η αγορά, αφού όταν μπήκα στην εταιρεία είχα ένα Master στην Αστροφυσική. Από τα ...αστέρια όμως στο σύμπαν της Dialectica ανακάλυψα πολλές αγορές, ανέπτυξα τις δεξιότητές μου στην επικοινωνία και στην διαπραγμάτευση, καθώς είχα τη δυνατότητα να έρχομαι σε επαφή με ανώτερα διευθυντικά στελέχη σε όλη την υφήλιο, ενώ ως Manager μυήθηκα στο Business Development και στο People & Account Management. "

Το σύστημα προαγωγών μιας ελληνικής start-up που σάρωσε τα βραβεία! Facebook Twitter
Νικήτας Μανσούρ Σάιεχ

Ανάλογη εμπειρία καταθέτει και ο Νικήτας Μανσούρ Σάιεχ, που ξεκίνησε πριν λίγα χρόνια ως συνεργάτης και σήμερα είναι Αντιπρόεδρος, υπεύθυνος για την αμερικανική ήπειρο: "Ως συνεργάτης έμαθα να υλοποιώ μια ιδέα, ως manager πως να εκπαιδεύω και να δίνω κίνητρα στους συνεργάτες μου, να δημιουργώ ομάδες και να χτίζω σχέσεις με εταιρίες δισεκατομμυρίων ευρώ. Ως Αντιπρόεδρος ήμουν υπεύθυνος για ένα τμήμα 30+ εργαζομένων, γεγονός που με οδήγησε σταδιακά να αναλάβω το άνοιγμα του πρώτου παραρτήματός μας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Και όλα αυτά σε λιγότερο από πέντε χρόνια!", αναφέρει χαρακτηριστικά.

Που βασίζεται όμως όλη αυτή η διαδικασία εξέλιξης και ανέλιξης; Αρχικά, το Growth Pathway περιλαμβάνει μια διαδικασία αξιολόγησης της απόδοσης κάθε εργαζομένου, που διεξάγεται τρεις φορές από τους managers με στόχο να τον βοηθήσει να ταιριάξει καλύτερα στον εταιρικό του ρόλο. Κατά δεύτερον, ένα προκαθορισμένο χάρτη εκμάθησης και δεξιοτήτων σε διαφορετικές φάσεις, που βοηθά τον εργαζόμενο να αναδείξει τα ταλέντα και τις γνώσεις του, αλλά και νέους ρόλους. Κάθε φορά που ένας εργαζόμενος αναλαμβάνει μια νέα ευθύνη, εκπαιδεύεται γι' αυτήν. Όταν αναβαθμίζεται, περνά από ένα 'bootcamp' σχετικά με τις νέες του υποχρεώσεις και πως θα ανταποκρίνεται σε αυτές.

Το σύστημα προαγωγών μιας ελληνικής start-up που σάρωσε τα βραβεία! Facebook Twitter
Αρχοντία Τσιάμπαλη

"Αυτό που κάνει τη Dialectica ξεχωριστή στο τέλος της ημέρας", αναφέρει η Εύα Αλεξίου, μέλος της ομάδας που ίδρυσε το γραφείο στο Μόντρεαλ, "είναι οι χαρούμενοι, ταλαντούχοι και εργατικοί άνθρωποι" ή με τα λόγια της Αρχοντίας Τσιάμπαλη, Senior Manager για την Αμερική, "παρά το γεγονός ότι κάθε εργαζόμενος έχει διαφορετικό υπόβαθρο, όλοι είναι φιλόδοξοι, εργατικοί, ευχάριστοι στη συνεργασία και μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για την εταιρεία. Εξάλλου, καμία μέρα δεν είναι ίδια στη Dialectica. Κάθε μέρα μαθαίνουμε κάτι νέο: νέες αγορές, προκλήσεις, ευθύνες που τελικά μας οδηγούν σε μια γρήγορη επαγγελματική εξέλιξη".

Όλα τα παραπάνω, ανακεφαλαιώνονται σε μια φράση που συνηθίζει να αναφέρει ο ιδρυτής και επικεφαλής της εταιρείας, Γιώργος Τσαρούχας, όταν υποδέχεται τους νέους εργαζομένους: «η επιτυχία και η ίδια η υπεραξία της Dialectica είναι οι άνθρωποί της, επομένως και το μοντέλο ανάπτυξής της στηρίζεται κυρίως στη δική σας ανάπτυξη και εξέλιξη».

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς στηρίζει την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στην πράξη

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς στηρίζει την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στην πράξη

Ανακοίνωσε την κατάκτηση της 2ης θέσης του Ελληνικού λιανεμπορίου τροφίμων και παράλληλα, μία νέα μεγάλη επένδυση 100εκ. ευρώ για την δημιουργία ενός νέου κέντρου διανομής στην Ελευσίνα.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με μια μεγάλη γιορτή για τους ανθρώπους της

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς γιόρτασε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα με μια μεγάλη γιορτή για τους ανθρώπους της

Πάνω από 10.000 συμμετέχοντες σε 5 πόλεις της Ελλάδας γιόρτασαν το «μαζί» και το όραμα της εταιρείας με εκδηλώσεις για όλα τα μέλη του #teamLidl και των οικογενειών τους.
THE LIFO TEAM