ADVERTORIAL
Κάποιες φορές οι ρυθμοί της πόλης σε συνεπαίρνουν τόσο πολύ που η καθημερινότητα μοιάζει σαν μια προκαθορισμένη διαδικασία που δεν ξεφεύγει από το πλαίσιό της και την οποία ακολουθείς πιστά με μηχανικές κινήσεις, αυτοκινούμενα βήματα και χωρίς ιδιαίτερη επεξεργασία του τι είναι αυτό που θέλεις ή πρέπει να κάνεις. Κάπως έτσι, βγαίνεις από το σπίτι, περιμένεις στην ίδια στάση, παίρνεις το λεωφορείο και πηγαίνεις στη δουλειά χωρίς να σε αποσπά κάτι από τη ρουτίνα σου.
Κι όμως εκείνο το πρωί δεν υπήρχε περίπτωση να μη γυρίσεις το κεφάλι καθώς περίμενες στη γνωστή στάση του λεωφορείου. Γιατί υπήρχε κάτι που ξέφευγε από τους ήχους της πόλης και διαπερνούσε το τύμπανό σου προκαλώντας έκπληξη (που μετά από λίγο γινόταν όχι και τόσο ευχάριστη...) Εκείνο το πρωί δίπλα στο αυτί μου άρχισα να ακούω το διαπεραστικό κλάμα του μωρού της αφίσας που βρισκόταν στη στάση. Το μωρό ξαφνικά είχε «ζωντανέψει» και έκλαιγε ασταμάτητα δημιουργώντας σε όσους περιμέναμε αλλά και στους περαστικούς μια ακατανίκητη επιθυμία να χαμηλώσουμε τη φωνή από κάπου ή να απομακρυνθούμε για να μην ακούμε. Ευτυχώς μετά από λίγο εμφανίστηκε στην οθόνη η λύση: ένα κόκκινο button που σε καλούσε να πατήσεις το κουμπί για να σταματήσει το κλάμα.
Νομίζω πως αν δεν τηρούσαμε τους στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας θα είχαμε ποδοπατηθεί προκειμένου να προλάβουμε να πατήσουμε πάνω στην οθόνη για να σταματήσει αυτός ο ενοχλητικός ήχος που διατάραξε την καθημερινή μας ρουτίνα στην αναμονή εκείνης της στάσης. Και ευτυχώς που δεν έγινε έτσι, γιατί όπως αποδείχθηκε αργότερα η σκηνή μαγνητοσκοπείτο για χάρη της νέας καμπάνιας της Chicco #VresToKoumpiTou.
Μέσα από την απόλυτη ψευδαίσθηση, ότι δηλαδή το κλάμα του μωρού σταματάει με το πάτημα ενός κουμπιού, η καμπάνια μας προσγείωσε ευχάριστα στην πραγματικότητα, η οποία παρότι σκληρή είναι αυτή που λέει πως κανένα κουμπί δεν μπορεί να βοηθήσει ένα παιδί.
Δείτε εδώ το video:
Έχοντας στο σπίτι ένα μωρό που πολλές φορές κλαίει χωρίς να ξέρω το γιατί, ομολογώ ότι ευχήθηκα να μπορούσαν τα πράγματα να είναι τόσο απλά και #MeToPatimaEnosKoumpiou να μπορούσα να το κάνω να ηρεμήσει... Αλλά τότε πάλι, δεν θα ήταν και τόσο περίπλοκο και δύσκολο να είσαι γονιός... Θα ήσουν ένας απλός χειριστής που σε κάθε ανάγκη του παιδιού θα πατούσες το κατάλληλο κουμπί για να μην κλαίει, να μην πεινάει, να μην θέλει μπάνιο ή άλλαγμα. Η καμπάνια της Chicco αποδεικνύει οτί αυτό που όλοι ευχόμαστε κρυφά ή φανερά κάθε φορά που το παιδί μας θέλει κάτι, δεν θα μας ικανοποιούσε αν τελικά γινόταν πραγματικότητα. Γιατί ένα μωρό δεν ταΐζεται, δεν αλλάζεται, δεν ηρεμεί, δεν κοιμάται, δεν παίζει, δεν ντύνεται, δεν σταματά το κλάμα με το πάτημα ενός κουμπιού.
Αυτό το κουμπί είμαστε εμείς... Είναι ο κάθε γονιός που ξεπερνά το εγώ του, τα όριά του, τις αντοχές του, την κούρασή του, την αρρώστια του, τον ίδιο του τον εαυτό για να βρει τι είναι εκείνο που χρειάζεται το παιδί του και να του το προσφέρει. Στο τέλος όμως, αυτό είναι που μας κάνει υπερήφανους όταν βλέπουμε το παιδί μας να χαμογελά, να είναι ευτυχισμένο και να μας δείχνει την αγάπη του. Είναι η αίσθηση ότι χωρίς μαγικά κουμπιά καταφέρνουμε να κάνουμε αυτό που πριν γίνεις γονιός δεν πίστευες ότι μπορείς να το πετύχεις. Να μεγαλώνεις δηλαδή κάποιον άλλον άνθρωπο και να είσαι εσύ η απάντηση σε κάθε του ανάγκη.
Ένα μωρό δεν σταματάει να κλαίει #MeToPatimaEnosKoumpiou αλλά εσύ μπορείς να μπεις στο www.vres-to-koumpi-tou.gr για να δεις την καμπάνια της Chicco μέσα από ένα βίντεο που θα σε κάνει αλλάξεις αυτό που αισθάνεσαι κάθε φορά που κλαίει το μωρό σου και κυρίως να νιώσεις ξεχωριστός για τον υπέροχο ρόλο του γονιού!
σχόλια