Επιλέγουμε τη ζωή χωρίς συμβιβασμούς!

0

ADVERTORIAL

Ζούμε όλοι σε μία εποχή, που έχουμε ανάγκη για ποιότητα σε οτιδήποτε μας αφορά. Επιζητούμε ξεχωριστές στιγμές και ανθρώπους, εμπειρίες που θα κάνουν τη ζωή μας τουλάχιστον πιο ενδιαφέρουσα και γιατί όχι πιπεράτη.

Σε αυτό το κλίμα τα Marks & Spencer, βγαίνουν δυναμικά υιοθετώντας όχι απλά ένα «μότο» αλλά μία στάση ζωής: "Life. Spend it Well". Γιατί πιστεύουν και υιοθετούν ως εταιρεία μια πελατοκεντρική προσέγγιση, που θέλει τους καταναλωτές της χαρούμενους, επιλεκτικούς και ασυμίβαστους σε οτιδήποτε τους περιορίζει και τους κάνει να αισθάνονται άβολα.

Γι' αυτό η ενέργεια και το πνεύμα της καμπάνιας 'Life. Spend it Well' είναι τόσο σημαντική – γιατί δίνουμε στους καταναλωτές μας τη δύναμη να πουν όχι στο συνηθισμένο, ώστε τελικά να πουν ναι στο καλύτερο.

Χαρακτηριστικό δείγμα της νέας αυτής καμπάνιας, ένα διαφημιστικό σποτ, που παρουσιάζει το ταξίδι από τη γέννηση μέχρι τη στιγμή που θα πεις το "όχι" σε κάθε συμβιβασμό, σημειώνοντας σε κάθε γυναίκα, κάθε ηλικίας ότι έχουμε ως δώρο μόνο μια ζωή και γι' αυτό πρέπει να την ζούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Όχι δεύτερες σκέψεις, όχι στην αμήχανη σιωπή, όχι στις δικαιολογίες, όχι στα πράγματα που μας πληγώνουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. "Ναι" στο ταξίδι και σε όλα αυτά που μας απελευθερώνουν.

Για αυτό πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι, να απολαμβάνουμε την κάθε μας στιγμή και να ευχαριστιόμαστε τη ζωή μας, μέσω σωστών επιλογών. Χαρακτηριστικά μας λέει ο ο Patrick Bousquet-Chavanne, Executive Director of Customer, Marketing & M&S.com των Marks & Spencer: «Η νέα μας καμπάνια 'Life. Spend it Well' στην Ελλάδα, επισφραγίζει την αλλαγή πορείας συγκριτικά με το που βρισκόμασταν. «Αγγίζει» βαθιές αλήθειες για τους πελάτες μας και γιορτάζει τις ζωές τους με ένα καινούριο αλλά και καινοτόμο τρόπο για το brand. Προκειμένου να παραμείνουμε επίκαιροι και να προσελκύσουμε καινούργιους πελάτες, είναι αναγκαίο να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης γύρω από τα Marks & Spencer και να αναβιώσουμε τη θέση μας ως μια πρωτοπόρο εταιρία.

Γι' αυτό η ενέργεια και το πνεύμα της καμπάνιας 'Life. Spend it Well' είναι τόσο σημαντική – γιατί δίνουμε στους καταναλωτές μας τη δύναμη να πουν όχι στο συνηθισμένο, ώστε τελικά να πουν ναι στο καλύτερο. Δεσμευόμαστε στο να βοηθάμε τους καταναλωτές μας να ζουν καλά, δημιουργώντας τα πιο εκλεπτυσμένα και φρέσκα τρόφιμα, κατανοώντας ποια ρούχα κολακεύουν τη σύγχρονη γυναίκα και διασφαλίζοντας ότι αυτή η φιλοσοφία εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς της εμπειρίας του καταναλωτή».

Περισσότερα για τα M&S:

Facebook: Marks & Spencer

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM