Χτίσε το μέλλον σου με την P&G!

Χτίσε το μέλλον σου με την P&G! Facebook Twitter
0


H νέα δράση «CEO Challenge» της P&G ανοίγει νέους ορίζοντες στη γνώση αλλά και στην επαγγελματική σταδιοδρομία των πιο ικανών και φιλόδοξων φοιτητών σε Ελλάδα και Ευρώπη.

 

Το « CEO Challenge» ξεκίνησε φέτος για πρώτη φορά, στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαζί χτίζουμε το μέλλον σου» της P&G, προσκαλώντας ομάδες φοιτητών από πολλές χώρες της Ευρώπης, ανάμεσά τους και η Ελλάδα. Σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους διαγωνιζόμενους να αναπτύξουν τις ικανότητες και τις γνώσεις τους, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να εξασκήσουν την αναλυτική σκέψη και την ομαδική εργασία για την ανάπτυξη λύσεων απέναντι σε μια ρεαλιστική επιχειρηματική πρόκληση.

 

Ο διαγωνισμός και οι συμμετέχοντες
Ο αριθμός των φοιτητών που ανταποκρίθηκαν σ το κάλεσμα τ ης P&G λαμβάνοντας μέρος στον διαγωνισμό ήταν αξιοσημείωτος, ενώ μόνο στην Ελλάδα διεκδίκησαν την πρόκριση 60 ομάδες!
Οι τρεις ομάδες από Αθήνα και Θεσσαλονίκη που κατόρθωσαν να διακριθούν από τα πρώτα στάδια της απαιτητικής δοκιμασίας προκρίθηκαν, μαζί με άλλες ομάδες από γειτονικές χώρες, στον ημιτελικό, ο οποίος περιλάμβανε την παρουσίαση των ιδεών τους σε μια διήμερη εκδήλωση στο Βουκουρέστι.

 

Το στοίχημα και η διάκριση
Οι φοιτητές κλήθηκαν να παίξουν τον ρόλο του «Chief Executive Officer» της εταιρείας για λίγες μέρες, προτείνοντας ιδέες για τον χειρισμό και την αντιμετώπιση ενός επιχειρηματικού θέματος σε σχέση με το προϊόν Gillette. Στην ημιτελική αυτή φάση οι ελληνικές ομάδες αναμετρήθηκαν με ομάδες από τη Σερβία, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία ενώπιον επιτροπής της P&G στο Βουκουρέστι, η οποία αξιολόγησε τις προτάσεις τους για την καινοτομία και την αποτελεσματικότητά τους. Η ομάδα που προκρίθηκε στην τελική φάση του διαγωνισμού, που θα πραγματοποιηθεί στη Γενεύη τον Ιούνιο, ήταν
αυτή της Σερβίας, ενώ στην ομάδα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών απονεμήθηκε το «Βραβείο Καινοτομίας» για την πιο πρωτότυπη επιχειρηματική πρόταση.

Χτίσε το μέλλον σου με την P&G! Facebook Twitter

Η P&G στο πλευρό των νέων
«Η ανάπτυξη των νέων ανθρώπων βρίσκεται στο DNA της P&G. Εδώ και τρία χρόνια αναπτύξαμε την πρωτοβουλία "Μαζί χτίζουμε το μέλλον σου" με αυτόν ακριβώς τον στόχο, να βοηθήσουμε έμπρακτα και συστηματικά στην ενδυνάμωση των δεξιοτήτων των νέων, ώστε να μπορούν να αναζητήσουν εργασία με περισσότερες αξιώσεις. Το πρωτοπόρο πρόγραμμα "CEO Challenge' εντάσσεται σε αυτή την προσπάθεια, αποτελώντας έναν διεθνή θεσμό υψηλού επιπέδου, ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στους ηγέτες του μέλλοντος να εξασκηθούν, να εμπλουτίσουν περαιτέρω την πανεπιστημιακή τους γνώση, να αποκτήσουν περισσότερη κατάρτιση, εφόδια και εμπειρίες μέσα από μια πραγματική επιχειρηματική πρόσκληση» εξηγεί η
Διευθύντρια Επικοινωνίας της P&G Νοτιανατολικής Ευρώπης, Ελένη Παπαδημητρίου.

Τι σχολίασαν οι Έλληνες φοιτητές που συμμετείχαν:

«Ήταν πολύ σημαντικό που είχαμε ανθρώπους από διαφορετικά τμήματα της εταιρείας να μοιράζονται τις εμπειρίες τους μαζί μας, που θα μας χρησιμεύσουν όχι μόνο γι' αυτό το συγκεκριμένο στάδιο αλλά για το μέλλον μας, για τη σταδιοδρομία μας». Aνδρέας, φοιτητής Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου

«Έπειτα από την εμπειρία μου με το "CEO Challenge", μπορώ να πω με μια λέξη ότι αισθάνθηκα την P&G σαν "oικογένεια"». Κώστας, μεταπτυχιακός φοιτητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

«Έπειτα από την εμπειρία μου αυτή στο CEO Challenge, θα περιέγραφα την P&G
ως "Καινοτομία". Νομίζω ότι είναι ο όρος που την περιγράφει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο». Χριστίνα, Φοιτήτρια Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

«Μέσα από το πρόγραμμα "CEO Challenge" μάθαμε την αξία της ομαδικής προσπάθειας
και πήραμε πολύτιμες συμβουλές για το εργασιακό μας μέλλον». Πέτια, μεταπτυχιακή φοιτήτρια του International Hellenic University της Θεσσαλονίκης.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM