Η ΒΙΚΟΣ Α.Ε στηρίζει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας

Η ΒΙΚΟΣ Α.Ε στηρίζει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας Facebook Twitter
0

 

Η ΒΙΚΟΣ Α.Ε στηρίζει το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας Facebook Twitter

Τρία ειδικά οχήματα (τύπου van) με υπερσύγχρονο εξοπλισμό για την ασφαλή μεταφορά φιαλών αίματος δώρισε η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ΒΙΚΟΣ Α.Ε. στο Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α) σε μια συγκινητική τελετή κατά τη λήξη της 14ης Πανελλήνιας Λαμπαδηδρομίας εθελοντών αιμοδοτών.

Όσο φυσικό είναι να πίνεις νερό, τόσο φυσικό είναι να δίνεις αίμα!” είναι το μήνυμα που μεταφέρουν όλες οι ενέργειες της της ΒΙΚΟΣ Α.Ε. καθώς η εθελοντική αιμοδοσία πρωταγωνιστεί στις κοινωνικές δράσεις της από τις πρώτες κιόλας ημέρες λειτουργίας της, εδώ και 25 χρόνια.  
Στόχος της εταιρείας είναι να εμπεδωθεί στη συνείδηση όλων των πολιτών η σπουδαιότητα της προσφοράς και ταυτόχρονα να προβληθεί η αναγκαιότητα της εθελοντικής αιμοδοσίας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της αφοσίωσης της εταιρείας σε αυτήν την προσπάθεια είναι ότι πάνω σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της βρίσκεται η “καρδιά” που αποτελεί το σήμα της εθελοντικής αιμοδοσίας, ενώ όλοι οι εργαζόμενοι της ΒΙΚΟΣ Α.Ε., στα Ιωάννινα και στην Αθήνα προσφέρουν αίμα εθελοντικά δύο φορές το χρόνο.

Η κυρία Ελένη Θεοχάρη, Γενική διευθύντρια και Αναπλ. Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΒΙΚΟΣ Α.Ε. παραδίδοντας τα τρία ειδικά οχήματα δήλωσε τα εξής:

“Η αιμοδοσία είναι πράξη αγάπης. Τα αποτελέσματά της σώζουν ζωές και αυτό είναι ένα μήνυμα που στέλνουμε σε όλους.
Εμείς, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, εδώ και χρόνια, στηρίζουμε με πολλούς τρόπους, έμπρακτα, την αιμοδοσία και τον εθελοντισμό. Στα πλαίσια όλων αυτών των ενεργειών εντάσσεται και η δωρεά των τριών οχημάτων, τα οποία θα εξυπηρετούν την ασφαλή μεταφορά αίματος για τις ανάγκες όλης της Αττικής. Τα ειδικά αυτά οχήματα γίνονται το μέσο, για τη ζωή, την προσφορά, την κοινωνική αλληλεγγύη”.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM