Η The Coca-Cola Company φέρνει το FUZETEA στην Ευρώπη

Η The Coca-Cola Company φέρνει το FUZETEA στην Ευρώπη Facebook Twitter
Καλάθι με Προϊόντα FUZETEA.
0

Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου, η Coca-Cola παρουσίασε στη Ζυρίχη, στη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ευρωπαϊκή εκδήλωση παρουσίασης νέου προϊόντος, τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού FUZETEA, μία από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί.


Το Ευρωπαϊκό λανσάρισμα του FUZETEA πραγματοποιήθηκε στο «Giardino Verde», ένα πραγματικό, τροπικό θερμοκήπιο στη Ζυρίχη της Ελβετίας, σε μια βραδιά με μοναδική ατμόσφαιρα, όπου ο πρεσβευτής του FUZETEA και tea master, Jens de Gruyter, παρουσίασε την επιστήμη της γεύσης και της γαστρονομίας και αποτύπωσε τη διαδικασία παραγωγής του τσαγιού στα διαφορετικά στάδιά του.

Η The Coca-Cola Company φέρνει το FUZETEA στην Ευρώπη Facebook Twitter
Ομιλητές του Panel από αριστερά προς δεξιά: Ljubo Grujic-General Manager Stills Europe, Brian Smith-Europe Middle East Africa President, Jens de Gruyter -Founder & CEO at Paper & Tea, Alexandra Maurer, Παρουσιάστρια του event -παρουσιάστρια/δημοσιογράφος στην Ελβετική τηλεόραση, Tim Brett-President Western Europe Business Unit, Nikos Koumettis-President Central Eastern Europe Business Unit.


Η Coca-Cola με τη διάθεση του FUZETEA προσφέρει μία διαφορετική γευστική εμπειρία στους Ευρωπαίους καταναλωτές, καθώς το νέο προϊόν συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά. Στην Ελλάδα, το FUZETEA διατίθεται με λίγες θερμίδες στις γεύσεις Black ice tea λεμόνι με εκχύλισμα λουίζας, Black ice tea ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου, Green ice tea μάνγκο με εκχύλισμα χαμομηλιού, αλλά και σε επιλογές χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες: Green ice tea Passionfruit, Black ice tea white peach, Black ice tea lemon.

To λανσάρισμα του FUZETEA στην Ευρώπη αποδεικνύει έμπρακτα πώς η The Coca-Cola Company εξελίσσεται, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο της, προσφέροντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών που διαρκώς αλλάζουν. Πρόκειται για το ταξίδι προς τη δημιουργία μιας «Total Beverages» εταιρείας, που θα πρωταγωνιστεί σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (πέραν των αναψυκτικών) και θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που θα συνοδεύουν τους καταναλωτές καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας, αλλά και στα διαφορετικά στάδια της ζωής τους.


«Οι γευστικές απαιτήσεις των καταναλωτών μεταβάλλονται με γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε ό,τι αφορά τους Millenials. Οι καταναλωτές μας αναζητούν περισσότερες επιλογές, με προϊόντα που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, διαθέσεις και στιγμές. Το Ευρωπαϊκό λανσάρισμα του FUZETEA είναι για εμάς ξεχωριστό καθώς προσφέρουμε νέες, ακόμα πιο γευστικές και πρωτότυπες γεύσεις. Αποδεικνύει δε, ότι μπορούμε να προχωρήσουμε γρήγορα και να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα προσφέρει προϊόντα πλούσια σε γεύση, τα οποία θα κερδίσουν την αγάπη των καταναλωτών», σημείωσε ο Brian Smith, Πρόεδρος του Group Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), ο οποίος βρέθηκε στην Ελβετία για να παρουσιάσει τη μελλοντική στρατηγική της The Coca-Cola Company σε περισσότερους από 190 καλεσμένους.

Η The Coca-Cola Company φέρνει το FUZETEA στην Ευρώπη Facebook Twitter

Ο Νίκος Κουμέττης, Πρόεδρος Coca-Cola Central & Eastern Europe, σημείωσε: «Ως ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα παγκόσμια brand μας, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε τη θαυμάσια γεύση του FUZETEA σε 37 χώρες στην Ευρώπη, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της κατηγορίας του έτοιμου τσαγιού. Εκτός από το ότι το FUZETEA αποτελεί το μεγαλύτερο λανσάρισμα της τελευταίας δεκαετίας, είναι παράλληλα και ορόσημο που τεκμηριώνει τη δέσμευσή μας στη δημιουργία μιας εταιρείας με total beverage στρατηγική, καθώς και της προσφοράς πιο εκλεπτυσμένων γεύσεων, με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερα οφέλη. Το FUZETEA είναι μόνο το πρώτο από μια σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018».


Στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει ήδη η τοποθέτησή του στην αγορά, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, οπότε και θα ξεκινήσει ένα πολύ δυνατό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM