Η ΔΩΔΩΝΗ συμμετέχει στο πρόγραμμα ενημέρωσης της φέτας ΠΟΠ με τον διακριτικό τίτλο FETA PDO, LET’S GET REAL!

Η ΔΩΔΩΝΗ συμμετέχει στο πρόγραμμα ενημέρωσης της φέτας ΠΟΠ με τον διακριτικό τίτλο FETA PDO, LET’S GET REAL! Facebook Twitter
0

Η Γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ, κορυφαία εταιρεία παραγωγής και διάθεσης φέτας ΠΟΠ στην Ελλάδα αλλά και σε 50 χώρες διεθνώς, συμμετέχει στο πρόγραμμα FETA PDO, LET'S GET REAL!, το οποίο υλοποιεί ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ με εκτελεστικό οργανισμό τη Novacert ΕΠΕ, για την προάσπιση της φέτας ΠΟΠ και την εκπαίδευση των διεθνών καταναλωτών.


Tο πρόγραμμα τριετούς διάρκειας περιλαμβάνει δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της φέτας ΠΟΠ σε ΗΠΑ, Καναδά και Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Γερμανία, με στόχο την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και αναγνώρισης του προϊόντος.


Στο πλαίσιο του προγράμματος, η ΔΩΔΩΝΗ υποδέχτηκε το προηγούμενο διάστημα στο εργοστάσιο της στα Ιωάννινα δημοσιογραφική αποστολή από την Αμερική, δίνοντας την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ενημερωθούν για τα συστατικά της φέτας ΠΟΠ και να γνωρίσουν τον αυθεντικό τρόπο παραγωγής του προϊόντος.


Η φέτα είναι ένα πολύ ξεχωριστό τυρί, που παράγεται αποκλειστικά με τη χρήση αιγοπρόβειου γάλακτος και συγκεκριμένη διαδικασία που διαφυλάσσει τα θρεπτικά χαρακτηριστικά της και της δίνει αυτή την ιδιαίτερη γεύση και υφή.


Εδώ και 56 χρόνια, η ΔΩΔΩΝΗ δημιουργεί αυθεντικά γαλακτοκομικά προϊόντα με 100% ελληνικό γάλα. Σήμα κατατεθέν της είναι η πασίγνωστη φέτα ΔΩΔΩΝΗ, ένα προϊόν Προστατευμένης Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ) που αποτελεί συνώνυμο της συγκεκριμένης κατηγορίας τυριού και ξεχωρίζει για την υψηλή διατροφική αξία, την πλούσια γεύση και την ελληνική του ταυτότητα.


Η φέτα ΔΩΔΩΝΗ αποτελεί τη Νο1 φέτα ΠΟΠ σε πωλήσεις στην Ελλάδα και ένα από τα πιο γνωστά ΠΟΠ τυριά παγκοσμίως, με παρουσία σε 50 χώρες διεθνώς και πρωταγωνιστική θέση σε Αυστραλία, ΗΠΑ, Ισπανία, Βέλγιο και Ολλανδία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM