Η Μαύρη Θεά της Γεύσης

0

ADVERTORIAL

Τις τελευταίες δεκαετίες, όπου ξαφνικά το lifestyle κατέκλυσε κάθε πτυχή της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου, και της κυρά Μαρίτσας ακόμα στο χωριό, τα πάντα πριν καταναλωθούν, γίνονται μόδα. Μόδα το πιλάτες, μόδα τα αθλητικά με φουστανοφουστίτσες, μόδα η μοϊκάνα, μόδα η γιόγκα, μόδα τα smoothies, μόδα τα frozen yogurt, μόδα τα ροκ μπλουζάκια (τόσους δίσκους οι Ramones δεν έχουν πουλήσει), μόδα τα προϊόντα χωρίς γλουτένη, μόδα τα (υπερ)βιολογικά προϊόντα, μόδα το ντίνκελ ψωμί και θα μπορούσα μέχρι αύριο να σας αναφέρω τις μόδες της τελευταίας 20ετιας για πλάκα.

Η Μαύρη Θεά της Γεύσης Facebook Twitter
H κλασική αυτή γευστική αξία, συνοδεύει διατροφικά μενού και δίαιτες -καθώς έχει μια πληθώρα μαγικών ιδιοτήτων- όχι μόνο δεν θα έπρεπε να την τρώμε στα μουλωχτά, αλλά αντιθέτως να την έχουμε πρώτο τραπέζι πίστα μέσα στο σαλόνι μας

Το ζήτημα είναι ότι οι υπεραιωνόβιοι της Κρήτης ή της Ικαρίας, αν τους μιλήσεις για γκότζι μπέρι και για όλα αυτά τα superfoods που έχουν κάνει συμβόλαιο με την αθανασία, το πολύ πολύ να χαμηλώσουν κεφάλι επεξεργαστικά, να σε κοιτάξουν καλά καλά και να σου προσφέρουν μια καρέκλα και μια ρακή.

Σίγουρα το ιπποφαές κάνει καλό και σίγουρα φρόνιμο είναι να προσέχουμε όσο μπορούμε τη διατροφή μας. Αλλά ούτε η στέβια, ούτε η αγαύη θα μας σώσει από τίποτα γκράντε, ειδικότερα αν δεν γνωρίζουμε για παράδειγμα την επεξεργασία και το ποσοστό αυτών μέσα σε ένα προϊόν. 

Δεν θα μιλήσω για την γνωστή ευχαρίστηση που αισθανόμαστε κάθε φορά που γεμίζει τους γευστικούς μας κάλυκες, γιατί διάβασα ότι περιέχει συν τοις άλλοις αντιοξειδωτικά και ανανδαμίδη για να μας ηρεμεί και να μας γεμίζει ικανοποίηση.

Το μάρκετινγκ κάνει θαύματα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, για αυτό καλό είναι να μην ακολουθούμε σαν υπνωτισμένοι το lifestyle, ειδικότερα μάλιστα αν αυτό αφορά στη διατροφή μας. Όπως επίσης καλό είναι όταν φοράμε κάποιο μπλουζάκι ενός συγκροτήματος, να κάνουμε τον κόπο να ακούσουμε και κανένα δίσκο. Λέω εγώ τώρα.

Συνεχίζοντας, με όλη αυτή την σύγχρονη τάση –που σε κάποιες φάσεις μετατρέπεται σε υστερία- σχετικά με τη διατροφή, μην ξεχνάμε ότι κάποιες διατροφικές μας συνήθειες που έρχονται από τα παλιά, έχουν αντέξει στον χρόνο και δεν είναι καθόλου τυχαίο.

Ας πάρουμε για παράδειγμα το σουβλάκι aka πιτόγυρο ή τυλιχτό. Μπορεί η αλάδωτη πίτα να έγινε της μόδας, αλλά κυρίως γιατί μετά, αν αποφύγουμε και την τηγανιτή πατάτα μέσα, δεν μας κάθεται τσιμέντο στον πεπτικό σωλήνα, υποχρεώνοντας το δύσμοιρο στομάχι να κατεβάσει πυρηνικά μήπως και το χωνέψει. Αλλά μην ξεχνάμε ότι το τυλιχτό λατρεμένο μας σουβλάκι, άπαξ και έχει σωστή την πρώτη ύλη, παραμένει το πιο γευστικό και το πιο υγιεινό σάντουιτς του πλανήτη.

Η Μαύρη Θεά της Γεύσης Facebook Twitter

Ακόμα πιο ξεκάθαρα τα πράγματα είναι για τη μαύρη σοκολάτα. Την κλασική αυτή γευστική αξία, που συνοδεύει διατροφικά μενού και δίαιτες -καθώς έχει μια πληθώρα μαγικών ιδιοτήτων- όχι μόνο δεν θα έπρεπε να την τρώμε στα μουλωχτά, αλλά αντιθέτως να την έχουμε πρώτο τραπέζι πίστα μέσα στο σαλόνι μας. 

Πάντα θυμάμαι στο σπίτι μας να υπάρχει η κλασική μπάρα, μπλε περιτυλίγματος, της σοκολάτας Υγείας Παυλίδη. Μετά βγήκε και μία ακόμα, πιο σκούρα. Μετά ήρθαν και οι γεύσεις. Με πορτοκάλι, με λεμόνι, γεμιστές. Εγώ πάλι έχω έρωτα με την απλή και αυτή με το πορτοκάλι που αν ξεκινήσεις δεν σταματάς. Όπως και με τα μαύρα σοκολατάκια, που βρίσκονται σταθερά στο συρτάρι του γραφείου. Ειδικότερα δε, αν η εργασία σου απαιτεί πνευματικό μόχθο και εγκεφαλική υπερλειτουργία, μπορεί να γίνει μια σύμμαχός σου, καθότι περιέχει φλαβανόλες που ενισχύουν τη μνήμη και βοηθούν στην πνευματική διαύγεια.

Δεν θα μιλήσω για την γνωστή ευχαρίστηση που αισθανόμαστε κάθε φορά που γεμίζει τους γευστικούς μας κάλυκες, γιατί διάβασα ότι περιέχει συν τοις άλλοις αντιοξειδωτικά και ανανδαμίδη για να μας ηρεμεί και να μας γεμίζει ικανοποίηση.

Επιπλέον και με την άδεια του ειδικού*, η σοκολάτα Υγείας περιέχει συστατικά που βοηθούν την καλή μας χοληστερόλη (HDL) να ανέβει, περιέχει αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην καλή κυκλοφορία του αίματος και έχει σημαντική περιεκτικότητα σε απαραίτητες ευεργετικές φυτικές ίνες.

Η Μαύρη Θεά της Γεύσης Facebook Twitter

Με άλλα λόγια η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη που μετράει πάνω από 1,5 αιώνα, είναι πάνω από μόδες και τερτίπια της αγοράς που αναζητάει συνεχώς να εφευρίσκει τον εαυτό της. Αν ήταν ρούχο η Μπλε Κυρία θα ήταν Coco Chanel, if you know what I mean.

*Τα διατροφικά στοιχεία δόθηκαν από τον κύριο Κωνσταντίνο Ξένο – Διατροφολόγο-Διαιτολόγο, Msc.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM