Η Media Markt διοργάνωσε την πιο συναρπαστική μάχη όλων των εποχών

Η Media Markt διοργάνωσε την πιο συναρπαστική μάχη όλων των εποχών Facebook Twitter
0

Η Media Markt διοργάνωσε την πιο συναρπαστική μάχη όλων των εποχών Facebook Twitter

 

Η Media Markt αλλάζει για άλλη μία φορά τα δεδομένα στην κατηγορία του retail, δημιουργώντας το Game of Drones, ένα επικών διαστάσεων event που συνδυάζει μοναδικά τεχνολογία, προϊόντα αιχμής και 360ο επικοινωνία. Η εκδήλωση μεταδόθηκε για πρώτη φορά ζωντανά μέσα από το κανάλι της εταιρείας στο YouTube.

Τις συναρπαστικές μονομαχίες φιλοξένησε το κατάστημα της εταιρίας στον Ρέντη, ενώ ένα πλήρες συνεργείο παραγωγής, τηλεσκηνοθεσίας και προβολής δούλεψε εντατικά μπροστά και πίσω από τις κάμερες, ώστε οι φίλοι της Media Markt σε όλη την Ελλάδα να απολαύσουν το event μέσα από το YouTube, σαν να βρίσκονταν εκεί. Η συμμετοχή του κοινού τόσο στο κατάστημα όσο και στα Live views δικαίωσε απόλυτα την επιλογή της εταιρείας.

Με την ενέργεια αυτή η Media Markt εγκαινιάζει μια εποχή απολαυστικών εμπειριών για τον καταναλωτή, με events που συνδυάζουν τεχνολογία και προϊόντα αιχμής σε 360 επικοινωνία και όλα αυτά με το διασκεδαστικό τρόπο που χαρακτηρίζει τη μάρκα.

Oι εννιά διεκδικητές του τίτλου του Βασιλιά των Drones που εκπροσώπησαν τα εννέα γεωγραφικά διαμερίσματα/«βασίλεια» της Ελλάδας, διαγωνίστηκαν σε μια επική μάχη δεξιότητας έχοντας στη διάθεσή τους drones εδάφους και αέρος.  Παίκτες και επισκέπτες εντυπωσιάστηκαν από την φοβερή ατμόσφαιρα η οποία οφειλόταν σε πολλούς παράγοντες. Οι ειδικά διαμορφωμένες κερκίδες για το κοινό, τα λάβαρα των 9 βασιλείων, η πίστα με τα εμπόδια και πάνω από όλα ο εντυπωσιακός σιδερένιος θρόνος που περίμενε το μεγάλο νικητή ήταν οι σημαντικότεροι απ’ αυτούς. Η παρουσίαση από τον μοναδικό Γιώργο Λιανό και τη Λάουρα Νάργες και οι μουσικές επιλογές του  star DJ Μιχάλη Καλφαγιάννη ανέβασαν κι άλλο την ένταση, απογειώνοντας τη διασκέδαση για το κοινό στο κατάστημα αλλά και στο Media Markt Greece κανάλι στο YouTube. 

Μεγάλος νικητής και κυρίαρχος του θρόνου αναδείχθηκε ο 19χρονος Γιάννης Βασιλάκης από το Βασίλειο της Κρήτης, ενώ στον τελικό συμμετείχαν και οι Γιώργος Κουρής για την Πελοπόννησο και Βασίλης Αναλυτής για τα Ιόνια Νησιά. Στον ημιτελικό συμμετείχαν οι  Κωνσταντίνος Ρηγανάς για τη  Στερεά Ελλάδα, Μιχάλης Γκούμας για τη Θεσσαλία, Γιώργος Τράντζας για την Ήπειρο, Μάριος Ιακωβίδης για τη Μακεδονία, Άγγελος Κασκαμπανιώτης για τη Θράκη και Παντελής Κεχαγιάς για τα Νησιά του Αιγαίου. Το έπαθλο των τριών παικτών που έφτασαν στον τελικό ήταν τα drone με τα οποία αγωνίστηκαν. Παράλληλα, μία δωροκάρτα Media Markt περίμενε τους μονομάχους που δεν κατάφεραν να φτάσουν μέχρι την τελική ευθεία.

Και φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν εκπλήξεις και για το κοινό αφού ένας τυχερός κέρδισε smartphone  MLS iQ Talki Onyx II ενώ άλλοι δέκα κέρδισαν από ένα ημερήσιο πάσο για το Allοu Fun Park.

Με την ενέργεια αυτή η Media Markt εγκαινιάζει μια εποχή απολαυστικών εμπειριών για τον καταναλωτή, με events που συνδυάζουν τεχνολογία και προϊόντα αιχμής σε 360 επικοινωνία και όλα αυτά με το διασκεδαστικό τρόπο που χαρακτηρίζει τη μάρκα. Τη νέα αυτή εποχή σηματοδότησε με το Game of Drones, ένα  μοναδικό θέαμα που επιστρέφει τη διασκέδαση εκεί που πραγματικά ανήκει, στην καρδιά της τεχνολογίας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM