Η νέα εκστρατεία της Avon καλεί τις γυναίκες να μοιραστούν την ιστορία τους

Η νέα εκστρατεία της Avon καλεί τις γυναίκες να μοιραστούν την ιστορία τους Facebook Twitter
0

Η Avon, η εταιρεία που στηρίζει για περισσότερο από 130 χρόνια όλες τις γυναίκες, παρουσίασε τη νέα εκστρατεία της, με την οποία καλεί άνδρες και γυναίκες σε όλο τον κόσμο να μιλήσουν ανοιχτά, #SpeakOut και να δώσουν ένα τέλος στις υποτιμητικές λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούνται, οδηγώντας τις γυναίκες στη σιωπή.

Η συγκεκριμένη εκστρατεία που θα λανσαριστεί στην Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου, έρχεται ως απάντηση στην εμφάνιση ολοένα και περισσότερων αποδείξεων για διακρίσεις μεταξύ των δύο φύλων, με την έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ για το 2020 να υπογραμμίζει ότι η ισότητα των φύλων είναι 99,5 χρόνια μακριά.

Μέσα από συνομιλίες με το δίκτυο των πέντε εκατομμυρίων Μελών της, η Avon ανακάλυψε λέξεις σε διάφορες γλώσσες που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν, να κριτικάρουν και να δημιουργήσουν αρνητικά στερεότυπα απέναντι στις γυναίκες. Μερικές από αυτές είναι "Lippy" στα αγγλικά, "Vorlaut" στα γερμανικά, ή "Mandona" στα ισπανικά.

Η εκστρατεία της Avon, που εκτυλίσσεται σε ολόκληρο το 2020, καλεί τις γυναίκες να μοιραστούν την ιστορία τους, τις λέξεις και εκφράσεις που θέλουν να αναθεωρήσουν, δημοσιεύοντας μια selfie στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώντας το hashtag #SpeakOut. Η Avon θα συγκεντρώσει τις ιστορίες αυτές, δημιουργώντας μια παγκόσμια γκαλερί, ώστε να γιορτάσει τις ιστορίες των γυναικών από όλο τον κόσμο.

Η Avon δεσμεύθηκε, επίσης, να προσφέρει $10 εκατομμύρια κατά τη διάρκεια του 2020 σε σημαντικούς σκοπούς παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης, της έμφυλης βίας και του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Η δωρεά βασίζεται στη μακροχρόνια δέσμευση της Avon στις γυναίκες ανά τον κόσμο, βοηθώντας τες να εξασφαλίσουν μία υγιή και ασφαλή διαβίωση. Η Avon και το Ίδρυμα Avon έχουν προσφέρει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια μέχρι σήμερα για την υποστήριξη ΜΚΟ σε όλο τον κόσμο.

«Η Avon είναι υποστηρικτής των γυναικών για περισσότερα από 130 χρόνια», δήλωσε η Angela Cretu, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Avon. «Στην Avon, κάθε μέρα είναι η ημέρα της γυναίκας, αλλά στην καθιερωμένη Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, αξιοποιούμε την ευκαιρία να προσκαλέσουμε άντρες και γυναίκες σε όλο τον κόσμο να μας μιλήσουν για κάθε τι που μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην ισότιμη έκφραση λόγου των γυναικών. Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας αποτελεί επίσης αφορμή να γιορτάσουμε και να μοιραστούμε ιστορίες εμπνευσμένων γυναικών από όλα τα κοινωνικά στρώματα, από όλο τον κόσμο».

Ξεκινώντας από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της Avon σε όλο τον κόσμο, η εκστρατεία θα αποτελέσει μια πλατφόρμα για κάθε γυναίκα, με οποιοδήποτε υπόβαθρο να μοιραστεί την ιστορία της, να γιορτάσει και να εμπνευστεί από άλλες.

Για να σημάνει την έναρξη της εκστρατείας, η Avon φιλοξενεί ένα πάνελ συζήτησης με στόχο την προβολή των εκφράσεων και των στερεοτύπων που χρησιμοποιούνται ώστε να απογοητεύσουν, να αποθαρρύνουν και να κάνουν τις γυναίκες να σιωπήσουν. Έπειτα από τη συζήτηση και τις διάφορες εκδηλώσεις που θα διεξάγονται ανά χώρα, η Avon θα δημιουργήσει έναν νέο Κώδικα Δεοντολογίας που θα αμφισβητεί τη χρήση εκφράσεων ή περιεχομένου που θα μπορούσε να εμποδίσει τις γυναίκες να εκφραστούν ελεύθερα.

Η εκστρατεία Speak Out, που θα διεξαχθεί το 2020, θα κορυφωθεί με τα πρώτα βραβεία Avon #SpeakOut τον Νοέμβριο. Τα βραβεία θα αναγνωρίσουν άτομα και οργανώσεις που βοήθησαν τις γυναίκες να βρουν τη φωνή τους ή να μοιραστούν τις ιστορίες εκείνων που δεν μπορούν να μοιραστούν τη δική τους.

Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, Gender Gap Report 2020

 

Η Avon και το Ίδρυμα της Avon θα πραγματοποιήσουν δωρεά τουλάχιστον $10εκ. μέσα στο 2020 σε ΜΚΟ που υποστηρίζουν δράσεις υπέρ των γυναικών.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM