Η νέα καμπάνια του οίκου Calvin Klein μοιάζει με ταξίδι στην Ιστορία της Τέχνης

Η νέα καμπάνια του οίκου Calvin Klein μοιάζει με ταξίδι στην Ιστορία της Τέχνης Facebook Twitter
© 2017 Willy Vanderperre
0

 

Η νέα καμπάνια του οίκου Calvin Klein μοιάζει με ταξίδι στην Ιστορία της Τέχνης Facebook Twitter
© 2017 Willy Vanderperre

Η Calvin Klein, παρουσίασε την παγκόσμια multi-media διαφημιστική καμπάνια Φθινόπωρο 2017 για την CALVIN KLEIN 205W39NYC. Η καμπάνια αποτελεί την πρώτη εμφάνιση της συλλογής CALVINKLEIN 205W39NYC από τον Chief Creative Officer Raf Simons.

Μέσα από την καλλιτεχνική ματιά του φωτογράφου Willy Vanderperre, στην εκρηκτική καμπάνια πρωταγωνιστεί ένα cast 22 μοντέλων που ποζάρουν μπροστά σε billboard με την καμπάνια CALVIN KLEIN: American Classics της περασμένης σεζόν. Οι διαφημιστικές πινακίδες της προηγούμενης καμπάνιας - οι οποίες περιλαμβάνουν έργα του καλλιτέχνη Andy Warhol – στήθηκαν στην έρημο της Καλιφόρνια λίγες μέρες πριν τη φωτογράφηση. Η καμπάνια είναι μια μελέτη της τέχνης και του τεχνάσματος, του πραγματικού και του φανταστικού, των συνηθειών του κόσμου της υψηλής μόδας σε συνδυασμό με την αίσθηση της καθημερινότητας. Τελικά, η καμπάνια διερευνά την κινηματογραφική και ρομαντική άποψη που έχει την Αμερική ένας εξωτερικός παρατηρητής, έναν ονειρικό κόσμο που παίρνει σάρκα και οστά για τον Chief Creative Officer Raf Simons και τον Creative Director Pieter Mulier.

Η νέα καμπάνια του οίκου Calvin Klein μοιάζει με ταξίδι στην Ιστορία της Τέχνης Facebook Twitter
© 2017 Willy Vanderperre

Η νέα συλλογή CALVIN KLEIN 205W39NYC που παρουσιάζεται στην καμπάνια αποτελείται από ολόσωμες στολές, κομμάτια με πλαστική επένδυση, παλαιά χειροποίητα καπιτονέ υφάσματα, ρούχα εργασίας και κομμάτια με εμφανείς επιρροές από την Άγρια Δύση. Η σειρά περιλαμβάνει και την παρουσίαση της CALVIN KLEIN JEANS ESTABLISHED 1978, μιας νέας designer denim σειράς που θα αποτελεί μέρος της CALVIN KLEIN 205W39NYC. Η σειρά περιλαμβάνει κομμάτια που διαθέτουν ένα χαρακτηριστικό patch με μια σιλουέτα που αντλεί έμπνευση από την εμβληματική πόζα της Brooke Shields για την καμπάνια για Calvin Klein Jeans το 1981 μέσα από τον φακό του Richard Avedon. Η ιστορική πλέον καμπάνια παρουσιάστηκε λίγο μετά το λανσάρισμα της συλλογής Calvin Klein Jeans και του designer jeans concept. Mε αυτό τον τρόπο, η CALVIN KLEIN JEANS ESTABLISHED 1978 εξυμνεί τόσο την ιστορία της μάρκας, όσο και το μέλλον της.

 


 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM