Ήχοι από το παρελθόν

Ήχοι από το παρελθόν Facebook Twitter
To ρετρό φορτηγάκι της Cocio
0

ADVERTORIAL

Ήχοι από το παρελθόν Facebook Twitter
Ο γαλατάς μιας άλλης εποχής

Λένε ότι η γεύση έχει μνήμη και είναι σωστό. Νομίζω όμως πως και η ακοή έχει μνήμη και όταν κάποια ερεθίσματα δεν φτάνουν πια στα αφτιά μας, τότε η μνήμη γίνεται λήθη. Υπάρχουν πολλοί ήχοι του παρελθόντος που δεν θα ξανακούσουμε και που η σκέψη τους και μόνο μας γυρνά σε μια εποχή ρετρό με άλλες συνήθειες και άλλη αισθητική. Η εικόνα αυτής της εποχής αποτυπώνεται με ιδιαίτερο τρόπο στις συσκευασίες του Cocio της Arla, του σοκολατούχου γάλακτος που μόλις ήρθε για να εδραιώσει την ρετρό εικόνα του!

Ήχοι από το παρελθόν Facebook Twitter
Η φωνή του παγωτατζή ή ακόμα και ο ήχος από το ποδήλατό του ακουγόταν σαν τραγούδι στα αφτιά των μικρών

Χαζεύοντας, το ρετρό μπουκάλι σου έρχεται στο μυαλό η φωνή του γαλατά. Ο γαλατάς είναι ένα επάγγελμα που φυσικά έχει εκλείψει, αλλά κάποτε ανθούσε στα μεγάλα αστικά κέντρα γιατί εκείνος μετέφερε μέχρι τις πόλεις το γάλα που έβγαινε άφθονο στην επαρχία. Η κλασική εικόνα του γαλατά είναι αυτή πάνω σε ένα ποδήλατο που μεταφέρει τα τελάρα με τα μπουκάλια και η φωνή του διαπερνά την ησυχία, αφού η δουλειά του γινόταν πρωί πρωί, πριν ακόμα ο κόσμος φύγει από το σπίτι για τη δουλειά.

Αντίστοιχη, αλλά στο πιο νόστιμο, ήταν και η δουλειά του παγωτατζή που έσερνε με το ποδήλατό του ένα καρότσι με παγωτά. Φυσικά οι γεύσεις ήταν πολύ περιορισμένες (καμία σχέση με τη σημερινή ποικιλία, όπου έχει γίνει παγωτό ακόμα και το άνθος του κάκτου, λέμε τώρα...) ωστόσο, η φωνή του ή ακόμα και ο ήχος από το ποδήλατό του ακουγόταν σαν τραγούδι στα αφτιά των μικρών, που τότε έπαιρναν το παγωτό σαν το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσε να τους κάνει κάποιος. Ο πάγος και το αλάτι μέσα από τον κάδο των παγωτών ήταν αυτά που διατηρούσαν τη χαμηλή θερμοκρασία και τα «διαφημιστικά μηνύματα» του πωλητή ήταν αυτά που εξασφάλιζαν τις πωλήσεις.

Αν αυτές τις μέρες δείτε ένα βανάκι που σας θυμίζει κάτι από το παρελθόν να ξέρετε ότι είναι το φορτηγάκι του Cocio που ταξιδεύει στις γειτονιές θυμίζοντάς μας εικόνες του παρελθόντος και χαρίζοντας γεύση από το παρόν με όλη την παράδοση που διατηρεί η απλή κλασική συνταγή που χρησιμοποίησε το το 1951 ο Anker Pallesen: γάλα, κακάο, ζάχαρη! Πλησιάστε και δοκιμάστε τα νέα Cocio της Arla. Καθώς τα απολαμβάνετε μπορεί να φτάσουν στα αφτιά σας διάφοροι ξεχασμένοι ήχοι, όπως το μοτοποδήλατο που έπαιρνε μπροστά με το γύρισμα των πεντάλ, το ψηστήρι του καφέ που γύριζε όλο το πρωί στα παλιά καφεκοπτεία αλλά και ο ήχος του μόντεμ που έχουμε πλέον ξεχάσει. Οι ήχοι, οι μυρωδιές και οι εικόνες του παρελθόντος ζωντανεύουν μέσα από το ρετρό ταξίδι στο οποίο μας παρασύρει η γεύση του cocio. Γεύση και αισθητική που θα μας θυμίσουν παρελθόν και θα ομορφύνουν το παρόν μας!

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM