Την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 17.00, οι ομάδες που συμμετείχαν στον 8ο κύκλο του Επιχειρηματικού Επιταχυντή του INNOVATHENS powered by Samsung Creative Industries Vol. 4: The SM-art edition, παρουσιάζουν τις ιδέες τους σε κοινό και επενδυτές.
Το καθιερωμένο και πολυαναμενόμενο Pitching, αυτή τη φορά, θα πραγματοποιηθεί online για να ολοκληρώσει με τον καλύτερο τρόπο τον κύκλο που ξεκίνησε τον περασμένο Ιανουάριο, αφιερωμένο –για ακόμη μία χρονιά- στις Δημιουργικές και Πολιτιστικές Βιομηχανίες και πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου SMATH, σε συνεργασία με την KiNNO Consultants Ltd.
Μέσα από τον 8ο κύκλο του Επιχειρηματικού Επιταχυντή, το INNOVATHENS μεταμορφώθηκε σε ένα creative nest, μια «δημιουργική φωλιά», και οι 14 ομάδες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα μοιράστηκαν απόψεις και καλές πρακτικές, συνεργάστηκαν, ανέπτυξαν και εξέλιξαν τα projects τους. Μετά από ένα τρίμηνο εντατικών σεμιναρίων, workshops, συναντήσεων, επαγγελματικού mentoring και coaching, οι 9 απ' αυτές θα συστήσουν, μέσα σε 5', την ιδέα τους στο κοινό, σε πολιτιστικούς φορείς, επιχειρηματίες και επενδυτές. Θα παρουσιάσουν το business plan και τις προοπτικές της εταιρείας τους, καθώς και τα στοιχεία εκείνα που θα τους κάνουν να ξεχωρίσουν, να αναζητήσουν χρηματοδότηση και να κάνουν την ιδέα τους πράξη, διεκδικώντας μία θέση στο οικοσύστημα καινοτομίας της πόλης, στην ελληνική και –γιατί όχι- στη διεθνή αγορά.
Οι ιδέες που ωρίμασαν και εξελίχθηκαν μέσα από τον 8ο κύκλο Επιχειρηματικό Επιταχυντή του INNOVATHENS αφορούν υπηρεσίες προβολής και διαφήμισης μέσα από τεχνολογίες 3D, υπηρεσίες ανάδειξης του τουρισμού μέσα από διαφορετικές πολιτιστικές εμπειρίες, προϊόντα design εμπνευσμένα από την εθνογραφική και λαογραφική έρευνα, έναν εναλλακτικό τρόπο εκμάθησης αγγλικών, παιχνίδια ρόλων φυσικής κλίμακας (LARP), ένα social network για σεναριογράφους, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που δημιουργεί λύσεις προσβασιμότητας για άτομα με αυτισμό και όχι μόνο, ενώ οι 9 ομάδες που θα συμμετάσχουν στη διαδικασία του 5λεπτου pitching είναι οι: 360° Points of View, ART in HOTEL, Creators of Cosmos S.M.P.C., Mast Design, Part Education, Placeme, Script-up, The Happy Act και Unspoiled.
Στο SM-art Pitching θα μας καλωσορίσει διαδικτυακά ο Αντώνης Οικονόμου, διευθυντής του INNOVATHENS powered by Samsung, ενώ, αμέσως μετά, τη σκυτάλη θα αναλάβει ο βραβευμένος Δημοσθένης Μπρούσαλης (DASC Branding) που θα μιλήσει για το χτίσιμο εικόνας και ταυτότητας, το γνωστό «branding». Στη συνέχεια και λίγο πριν το pitching των ομάδων, ο Κωνσταντίνος Φούσκας (επίκουρος καθηγητής, τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα των δράσεων του έργου SMATH και συγκεκριμένα του ελληνικού creative nest που αναπτύχθηκε στην Τεχνόπολη.
Το SM-art Pitching θα πραγματοποιηθεί online και μπορείτε να το παρακολουθήσετε πατώντας εδώ.
Δηλώστε συμμετοχή εδώ.
*Μετά την ολοκλήρωση του event, θα υπάρχει η δυνατότητα επενδυτές, επιχειρηματίες και ενδιαφερόμενοι να πραγματοποιήσουν προσωπικές συναντήσεις με τις ομάδες μέσα από virtual rooms, με στόχο να δημιουργηθούν νέες συνέργειες, να αναπτυχθούν νέες συνεργασίες.
#INNOVATHENSba
#CreativeIndustries4
#SMATH
#SMATHEUproject
Οι ομάδες:
- 360° Points of View
Η 360° Points of View ιδρύθηκε στα τέλη του 2019 με βασική ιδέα την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προβολής και διαφήμισης, μέσα από τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών και, ειδικά, της τεχνολογίας 3D. Για την 360° Points of View, το μέλλον της ενημέρωσης, προώθησης και προβολής προϊόντων και πραγματικών χώρων βρίσκεται στον συνδυασμό των 3D και του Internet. Τον Οκτώβριο του 2019, παρουσίασαν την «3D Εικονική Περιήγηση» χώρων, την οποία και επιχειρούν να κάνουν γνωστή στην ελληνική αγορά. Οι εφαρμογές της «3D Εικονικής Περιήγησης» είναι ανεξάντλητες και έχουν εφαρμογή σε βασικούς τομείς της οικονομίας, όπως ο τουρισμός, το εμπόριο, η βιομηχανία, οι τέχνες και ο πολιτισμός. Σκοπός της 360° Points of View είναι να παρουσιάσει στην ελληνική αγορά τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και να προσφέρει στους συνεργάτες της μοναδικές τεχνολογίες προβολής και προώθησης που θα τους ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.
- ART in HOTEL
Το ART in HOTEL έχει όραμα να συνδέσει την τέχνη με τα ξενοδοχεία, δημιουργώντας ένα δίκτυο τουρισμού - πολιτισμού και πολιτιστικές εμπειρίες στους επισκέπτες. Για να το επιτύχει αυτό, χρησιμοποιεί εργαλεία όπως εναλλασσόμενες εκθέσεις τέχνης, ελληνική και διεθνής δικτύωση, ψηφιακή πλατφόρμα, σήμα ART in HOTEL, Marketing Box, συμβουλευτικές υπηρεσίες και προϊόντα (ψηφιακά και μη) προς τα ξενοδοχεία και τους καλλιτέχνες. Σκοπός του ART in HOTEL είναι να προσφέρει πολιτιστικές εμπειρίες για τον επισκέπτη, ποιοτική αναβάθμιση και διαφοροποίηση υπηρεσιών, βελτίωση της οικονομικής απόδοσης ξενοδοχείων (κάθε κατηγορίας), διεύρυνση και αναβάθμιση της πολιτιστικής παρέμβασης και άνοιγμα σε νέες αγορές των καλλιτεχνών.
- Creators of Cosmos S.M.P.C.
Η Creators of Cosmos S.M.P.C. είναι η πρώτη ελληνική εταιρία που σχεδιάζει και παράγει σενάρια για Παιχνίδια Ρόλων Φυσικής Κλίμακας (Live Action Role Playing Games) και τα χρησιμοποιεί σε τέσσερις άξονες επαγγελματικής δραστηριότητας: Τουρισμός – Πολιτιστικές Βιομηχανίες – Gaming – Οικονομία της Γνώσης. Τα παιχνίδια αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία διαχείρισης προορισμών, δια βίου μάθησης, ανάπτυξης επαγγελματικών δεξιοτήτων, αντιμετώπισης των κοινωνικών αποκλεισμών, όπως επίσης στην έρευνα και στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και προϊόντων.
- The Happy Act
Το The Happy Act είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός που ιδρύθηκε το 2015 και ασχολείται με τη δημιουργία λύσεων προσβασιμότητας για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού. Το 5% του ελληνικού πληθυσμού επηρεάζεται άμεσα ή έμμεσα από τον αυτισμό. Η ασυμβατότητα χώρων και υπηρεσιών δυσχεραίνει την πρόσβαση του πληθυσμού αυτού σε πολιτιστικές και καθημερινές δραστηριότητες. Το The Happy Art δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες ώστε τα άτομα αυτά να απολαμβάνουν απροβλημάτιστα τον κινηματογράφο, το θέατρο, την επίσκεψη στο μουσείο, το shopping και λοιπές δραστηριότητες.
- Mast Design
Το Mast Design είναι μια νεοφυής επιχείρηση που φιλοδοξεί να προωθήσει την πολιτιστική κληρονομιά κάθε περιοχής μέσω του design. Μέσα από τη συνεργασία επιστημόνων από τους τομείς των ανθρωπιστικών σπουδών και designers, το Mast Design επιχειρεί την παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών , όπως αυτά θα προκύπτουν από τη συμμετοχική, επιτόπια έρευνα εθνολογικών ομάδων. Μέχρι σήμερα, η επιχείρηση ασχολείται με τη σχεδίαση αναμνηστικών ειδών (souvenirs), όπως μαντήλια, tote-bags, μαξιλάρια κ.ά., που προέρχονται από λαογραφική έρευνα, με σκοπό να προβάλλουν τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της εξεταζόμενης ομάδας αλλά και στοιχεία του υλικού και άυλου πολιτισμού της.
- Part Education
Η Part Education παρέχει έναν εναλλακτικό, συνδυαστικό τρόπο εκμάθησης αγγλικών. Τα μαθήματα προσφέρονται μεμονωμένα αλλά και σε εκπαιδευτικά ιδρύματα. Είναι διασκεδαστικά και εντάσσουν θέματα STEAM (επιστήμες, τεχνολογία, μηχανική, τέχνες και μαθηματικά). Δίνεται ένα θέμα στους συμμετέχοντες κι αυτοί ανακαλύπτουν, κάνουν ερωτήσεις, δημιουργούν. Τα μαθήματα ενθαρρύνουν καινοτόμες δεξιότητες του 21ου αιώνα, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργικότητας, της κριτικής σκέψης, της συνεργασίας και της επικοινωνίας.
- Placeme
Η Placeme προσφέρει υπηρεσίες 3D και Augmented Reality (AR) σε επιχειρήσεις. Χρησιμοποιώντας ψηφιακές τεχνολογίες για την ανάπτυξη διαδραστικού περιεχομένου σε ιστοσελίδες, δημιουργεί διαδικτυακές εμπειρίες που ενισχύουν την παρουσία και προβολή επιχειρήσεων από τους χώρους των e-commerce, real estate, πολιτισμού και τουρισμού. Σκοπός της Placeme είναι να βελτιώσει τη σημερινή επαφή του διαδικτυακού χρήστη με το ψηφιακό περιβάλλον, εφαρμόζοντας νέες τεχνολογίες που μπορούν να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη online εμπειρία.
- Script-Up
Το Script-Up είναι ένα social network που δίνει τη δυνατότητα στους σεναριογράφους απ' όλο τον κόσμο να διαφημίσουν το σενάριό τους για ταινίες, σειρές, θεατρικές παραστάσεις, βιβλία και βιντεοπαιχνίδια περιληπτικά μπροστά στο κοινό και σε παραγωγούς. Η αξιολόγηση/κριτική των αναγνωστών θα αποτελεί για τους υποψηφίους παραγωγούς/εκδότες που αναζητούν νέες ιδέες ο πρώτο μήνυμα για το πόσο αρεστό είναι ένα σενάριο σαν ιδέα στο κοινό, ώστε οι ίδιοι να ζητήσουν να το διαβάσουν ολοκληρωμένο και στη συνέχεια να το υλοποιήσουν.
- Unspoiled Greece
Η Unspoiled Greece αποτελεί μια εταιρεία σχεδιασμού εκδηλώσεων και tour, με εξειδίκευση στην δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών εμπνευσμένων από τον ελληνικό πολιτισμό. Ειδικότερα, οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να βιώσουν διάφορες πτυχές της ελληνικής γεωργίας, της υπαίθριας αναψυχής, των παραδοσιακών τεχνών και του ιστορικού πολιτισμού.
σχόλια