Kayak Magic Trilogy: ένα καινότομο concept που προσφέρει μια απολαυστική γευστική εμπειρία

Kayak Magic Trilogy: ένα καινότομο concept που προσφέρει μια απολαυστική γευστική εμπειρία Facebook Twitter
Οι οικοδεσπότες της βραδιάς, τα αδέρφια Άκης Σταυρίδης + Σαλώμη Σταυρίδου
0

Μία μαγική βραδιά διοργάνωσε χθες (18/6) η γνωστή ελληνική εταιρία Kayak για να παρουσιάσει το νέο της concept Kayak Magic Trilogy. Πρόκειται για μία πρωτοποριακή ιδέα, κατά την οποία η Kayak φέρνει την παραγωγική της διαδικασία προς κατανάλωση στο flagship κατάστημά της στη Γλυφάδα!


Έτσι, λοιπόν, η Kayak αποδομεί το παγωτό δίνοντας την ευκαιρία στον επισκέπτη να το απολαύσει στις τρεις ακόλουθες υφές: α) The shot, όπου το παγωτό προσφέρεται σε υγρή μορφή ως ένα ρόφημα παγωτού με έντονη γεύση, β) Τhe cream, δηλαδή το δεύτερο στάδιο όπου το παγωτό μόλις έχει βγει από την παγωτομηχανή αναδεικνύοντας την κρεμώδη μαγεία του την ώρα της δημιουργίας του και γ) The ice cream, δηλαδή το ξακουστό παγωτό Κayak στο τελικό του στάδιο, όπως όλοι το αγαπούν.

Kayak Magic Trilogy: ένα καινότομο concept που προσφέρει μια απολαυστική γευστική εμπειρία Facebook Twitter


Για να λανσάρει το καινοτόμο αυτό concept, η Kayak δημιούργησε μία 360ο γευστική εμπειρία, η οποία ξεκινούσε ήδη από την πρόσκληση που έλαβαν οι μόλις 40 εκλεκτοί καλεσμένοι και τους παρακινούσε να λάβουν μέρος σε ένα κουίζ που διαμόρφωνε ένα πολύ ξεχωριστό menu γευσιγνωσίας. Στη συνέχεια, επιστρατεύτηκε ο Master Chef Πάνος Ιωαννίδης που ανέλαβε το εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα να δημιουργήσει μία τριλογία πιάτων, γεύσεων, χρωμάτων και υφών από το πρώτο έως το τελευταίο πιάτο!

Παράλληλα, η γνωστή οινοχόος Γιοβάννα Λύκου προσέθεσε τη δική της πινελιά με ένα μοναδικό pairing κρασιών της οινοποιίας Boutari που ανάδειξαν μοναδικά την κάθε ντελικάτη γεύση του μαέστρου Πάνου Ιωαννίδη.

Kayak Magic Trilogy: ένα καινότομο concept που προσφέρει μια απολαυστική γευστική εμπειρία Facebook Twitter
Πάνος Ιωαννίδης


Η βραδιά έσφυζε από τη χαρακτηριστική μαγεία της Kayak και τιμήθηκε από εκπροσώπους του Τύπου, γευσιγνώστες και influencers που απόλαυσαν ένα ιδιαίτερο γαστριμαργικό ταξίδι σε μία εξαιρετικά φιλόξενη ατμόσφαιρα. H Κayak, όμως, δε σταματά εδώ και ολοκληρώνει την εμπειρία λανσάροντας το microsite www.kayakmagictrilogy.gr, στο οποίο όλοι οι φίλοι της έχουν πλέον τη δυνατότητα να ψηφίζουν και να διαμορφώνουν μία extra γεύση του Kayak Magic Trilogy.

Kayak Magic Trilogy: ένα καινότομο concept που προσφέρει μια απολαυστική γευστική εμπειρία Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM