Φαρμασέρβ - Λιλλυ: 25 χρόνια κλινικής έρευνας

Φαρμασέρβ - Λιλλυ: 25 χρόνια κλινικής έρευνας Facebook Twitter
0

Το Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ ιδρύθηκε από τον Διονύση Φιλιώτη, Φαρμακοποιό, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ το 1996, με την προοπτική να κάνει πράξη ένα όραμά του: να προωθήσει την Κλινική Έρευνα, και γενικότερα να συμβάλει στην ανάπτυξη της Έρευνας, στη διεύρυνση της γνώσης και στην εξεύρεση θεραπευτικών λύσεων, στη χώρα μας.

Η μεγάλη δραστηριότητα του Κέντρου Έρευνας & Ανάπτυξης της ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ στο σημαντικό Τομέα της Κλινικής Έρευνας κατά τα 25 αυτά χρόνια, αναδεικνύεται κατά εμφαντικό τρόπο από τους αριθμούς:

Φαρμασέρβ - Λιλλυ: 25 χρόνια κλινικής έρευνας Facebook Twitter

Συνεργασία με περισσότερους από 2.100 Έλληνες Ιατρούς & Ερευνητές, σε περισσότερα από 1.300 Ερευνητικά Κέντρα και συμμετοχή περίπου 16.000 Ασθενών, στο πλαίσιο περισσοτέρων από 130 Κλινικών Ερευνητικών Προγραμμάτων σε 11 Θεραπευτικές Κατηγορίες.

Η ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ ΛΙΛΛΥ συνεχίζει δυναμικά την προσπάθεια, διαθέτοντας ένα από τα πολυπληθέστερα και πιο παραγωγικά Τμήματα Έρευνας και Ανάπτυξης στην Ελλάδα. Με εμπειρότατα στελέχη (περισσότερους από 35 επιστήμονες διαφόρων ειδικοτήτων), στοχεύει καθημερινά στη νέα πληροφορία, στην αξιολόγηση νέων φαρμακευτικών παραγόντων και στην ανάπτυξη ερευνητικής τεχνογνωσίας.

Το οικονομικό όφελος από τα ποσά που έχουν εισρεύσει στη χώρα μας  από το 1996 (έτος ίδρυσης) μέχρι και σήμερα, ξεπερνά τα 50 εκατ. Ευρώ. Ποσό, το οποίο έχει αξιοποιηθεί στην αναβάθμιση των δομών υγείας, στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας

Κοινή φιλοδοξία όλωνστη ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-ΛΙΛΛΥ παραμένει η προσφορά -πάντοτε με επίκεντρο τον ασθενή. Η προσπάθεια συνεχίζεται με την υπόσχεση: «Να φέρουμε ένα καλύτερο και ασφαλέστερο αύριο πιο κοντά!»

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM