Η L’Oréal με υπερηφάνεια συνεργάζεται με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Η L’Oréal με υπερηφάνεια συνεργάζεται με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, προσφέροντας μία συναρπαστική εξερεύνηση της έννοιας του Κάλλους, που έφερε ένα νέο όραμα στον κόσμο της ομορφιάς. Facebook Twitter
0

Η επιθυμία για ομορφιά υπάρχει από την αρχή της ανθρωπότητας. Είναι ένα παγκόσμιο ιδεώδες, που διασχίζει το χρόνο, τις χώρες και τους πολιτισμούς.

Ως παγκόσμιος ηγέτης στην ομορφιά, η L'Oréal πάντα προσπαθούσε να εξερευνήσει τη συμβολή διαφορετικών πολιτισμών στην ομορφιά, υποστηρίζοντας τη διεξαγωγή ερευνών και εκθέσεων.

Για πρώτη φορά, η L’Oréal υποστηρίζει μία έκθεση αποκλειστικά αφιερωμένη στην ομορφιά στην Αρχαία Ελλάδα, μία από τις πιο γοητευτικές περιόδους στην ιστορία της ομορφιάς.

Η L’Oréal με υπερηφάνεια συνεργάζεται με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, προσφέροντας μία συναρπαστική εξερεύνηση της έννοιας του Κάλλους, που έφερε ένα νέο όραμα στον κόσμο της ομορφιάς. Facebook Twitter

Το Κάλλος σηματοδότησε ένα σημείο καμπής, καθώς οι μεγαλύτεροι στοχαστές της εποχής ήταν οι πρώτοι, που θεώρησαν την ομορφιά ως φιλοσοφική έννοια. Αυτό το εντελώς νέο όραμα αυτών των πρωτοπόρων ομορφιάς συνεχίζει να επηρεάζει έντονα τη σημασία της ομορφιάς μέχρι και σήμερα.

Το Κάλλος, ένας συνδυασμός της φυσικής εμφάνισης με τις αρετές της ψυχής, μπορεί να θεωρηθεί ως η πηγή έμπνευσης της κεντρικής ιδέας της L’Oréal Paris «Γιατί σου αξίζει». Αντιπροσωπεύει ένα ιδεώδες της ομορφιάς, που δεν περιορίζεται στη φυσική εμφάνιση και συμβολίζει την εσωτερική και εξωτερική ομορφιά.

Στον σημερινό χαοτικό και μεταβαλλόμενο κόσμο, η L’Oréal πιστεύει ότι η ομορφιά είναι πιο σημαντική από ποτέ. Είναι μια πρωταρχική πηγή ταυτότητας, μια ισχυρή δύναμη για το καλό.

Οι αρχαίοι Έλληνες, μέσω των συνεχών προσπαθειών τους να γίνουν όμορφοι, ενάρετοι και άξιοι, μας δείχνουν με άψογο τρόπο πως η ομορφιά είναι μια ισχυρή και διαχρονική δύναμη που κινεί τον κόσμο.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM