LE MONDE: Η κορυφαία επιλογή για σπουδές

LE MONDE: Η κορυφαία επιλογή για σπουδές Facebook Twitter
Ο εκπαιδευτικός όμιλος LE MONDE είναι συνώνυμος των ξενοδοχειακών, τουριστικών και γαστρονομικών σπουδών υψηλού επιπέδου.
0

Εδώ και πολλά χρόνια ο εκπαιδευτικός όμιλος LE MONDE έχει αναδειχθεί σε κορυφαία επιλογή σπουδών στα τουριστικά επαγγέλματα, την εστίαση και τη γαστρονομία χάρη στο υψηλού επιπέδου πρόγραμμα σπουδών που προσφέρει. Τι σημαίνει όμως να είσαι σπουδαστής στον εκπαιδευτικό όμιλο LE MONDE; Η ομάδα της LiFΟ μίλησε με τους Μιχάλη Αρβανίτη και Αθανάσιο Τσαγκλιώτη, αποφοίτους των τμημάτων Hotel Management και Ζαχαροπλαστικής - Αρτοποιίας αντίστοιχα.

Μιχάλης Αρβανίτης

Απόφοιτος Hotel Management

— Μίλησέ μας για τα χρόνια σου στη σχολή.

Τα χρόνια στη Σχολή LE MONDE ήταν πρώτη μου επαφή με τον τουρισμό ως επάγγελμα. Ο εκπαιδευτικός όμιλος LE MONDE μού προσφερε όλα τα εφόδια που χρειάστηκα για να αναπτύξω την καριέρα μου. Το εξαιρετικό εκπαιδευτικό επίπεδο και οι καταξιωμένοι, ο καθένας στον χώρο του, καθηγητές μού έδωσαν ένα πλεονέκτημα στο ξεκίνημα της καριέρας μου. Στα δύο χρόνια σπουδών μου απέκτησα δεξιότητες πάνω στο κομμάτι του επισιτισμού, του ξενοδοχείου άλλα και στο μάρκετινγκ και τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών. Μπορώ με σιγουριά πλέον να πω, βλέποντας και πολλούς συμφοιτητές μου να τα έχουν καταφέρει, ότι η Σχολή LE MONDE έχει δημιουργήσει, και συνεχίζει να δημιουργεί, hospitality leaders. Άλλο ένα κομμάτι στο οποίο υπήρχε έμπρακτη βοήθεια στην επαγγελματική εξέλιξη είναι εκείνο του industry networking. Γνωρίζεις ότι, αποφοιτώντας, στα πρώτα σου βήματα θα είσαι καλοδεχούμενος σε εταιρείες μεγάλου βεληνεκούς, πολυτελή ξενοδοχεία και βραβευμένα εστιατόρια.


— Το επίπεδο υπηρεσιών φιλοξενίας του ελληνικού τουρισμού ολοένα και βελτιώνεται. Πολλοί προορισμοί μας συγκαταλέγονται στους καλύτερους του κόσμου. Τι προκλήσεις καλείται να αντιμετωπίζει καθημερινά ο σύγχρονος hotel manager;

Με χαρά βλέπουμε ότι τα τελευταία χρόνια το επίπεδο υπηρεσιών φιλοξενίας του ελληνικού τουρισμού όχι απλώς βελτιώνεται άλλα γίνεται παράδειγμα προς μίμηση και από άλλες ανταγωνίστριες χώρες. To greek hospitality αποτελεί από μόνο του ένα brand name αξιοζήλευτο. Αρκετοί προορισμοί, όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος, αποτελούν πολυπόθητους προορισμούς για εκατομμύρια τουρίστες ετησίως. Βέβαια, οι προκλήσεις είναι τεράστιες, όταν φτάνεις σε υψηλό επίπεδο πρέπει να το διατηρήσεις. Οι καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένας hotel manager αφορούν την προσπάθειά του να κάνει το ξενοδοχείο του διαφορετικό από τα υπόλοιπα –βλέπετε, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος– αλλά και τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, αντίστοιχου με τις προσδοκίες των επισκεπτών. Οι προκλήσεις συνεχίζονται με τη σωστή επιλογή και εκπαίδευση των συνεργατών. Τέλος, είναι εξαιρετικά σημαντικό να υπάρχει κλίμα συνεργασίας και εμπιστοσύνης, το οποίο επιτυγχάνεται με τη φιλοσοφία και τις αξίες κάθε ξενοδοχείου, τα οποία είναι ευθύνη του hotel manager. Πρέπει επίσης να σκεφτούμε και τα απαιτητικά ωράρια. Στο τέλος, όμως, η ικανοποίηση παραμερίζει όλες τις δυσκολίες και το customer satisfaction είναι αυτό που σε κάνει χαρούμενο και σου δίνει δύναμη να αντιμετωπίσεις την επόμενη πρόκληση.

Αθανάσιος Τσαγκλιώτης

Απόφοιτος τμήματος Ζαχαροπλαστικής - Αρτοποιίας

— Τι θεωρείς ότι σου πρόσφεραν οι σπουδές σου στη LE MONDE; Τι θα έλεγες σε κάποιον νέο που θέλει να ασχοληθεί με τον κλάδο σου;

Οι σπουδές στη Σχολή LE MONDE μού πρόσφεραν το καλύτερο όχημα για την καριέρα που θα ακολουθούσα. Καταρχάς, έχει καταρτισμένους καθηγητές που πρωταγωνιστούν στον κλάδο της ζαχαροπλαστικής. Μια ματιά στις εγκαταστάσεις της σχολής είναι αρκετή για να καταλάβει κάποιος πόσο σοβαρή δουλειά γίνεται, σύμφωνα πάντα με πρότυπα από σχολές του εξωτερικού. Άλλωστε, η σχολή σού δίνει τη δυνατότητα να κάνεις μετεκπαίδευση στη διάσημη γαλλική σχολή Ferrandi, με την οποία έχει μακρά συνεργασία. Αποφοίτησα από τη σχολή το 2001 και έκτοτε συνεχώς μου γίνονται επαγγελματικές προτάσεις από αξιόλογες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Σε κάποιον νέο που θα ήθελε να ασχοληθεί με τη ζαχαροπλαστική θα πρότεινα να κάνει μια έρευνα σχετικά με το ποια σχολή θα μπορέσει να του προσφέρει την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση, ώστε να έχει γερές βάσεις για τη συνέχιση της καριέρας του. Να έχει όρεξη και πραγματικό πάθος γι' αυτό που κάνει. Μόλις τελειώσει τη σχολή του, να κάνει έρευνα αγοράς για να βρει τα καλύτερα ζαχαροπλαστεία, ξενοδοχεία ή εστιατόρια στην Ελλάδα, να εργαστεί με όρεξη και ταπεινότητα. Με αυτό τον τρόπο είναι σίγουρο ότι θα ξεχωρίσει στον κλάδο της ζαχαροπλαστικής. Άνοιξα ένα ζαχαροπλαστείο (La maison fine-pastry) εν μέσω κρίσης που, παρά τις αντιξοότητες, έχει ανοδική πορεία. Αυτό οφείλεται ξεκάθαρα στη βαθιά γνώση που απέκτησα όσο εργαζόμουν σε διάφορες επιχειρήσεις στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και σίγουρα στην πολύ καλή πρώτη υλη που χρησιμοποιούμε.


— Ποια είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον;

Πώς θα ήθελες να εξελιχθεί η ελληνική ζαχαροπλαστική; Θέλω να γίνομαι ολοένα και καλύτερος. Να συνεχίσω να μαθαίνω, να εξελίσσομαι και να μεταφέρω τη γνώση μου σε αυτούς που έχουν πιστέψει σ' εμένα και, φυσικά, στους πελάτες μου. Η ζαχαροπλαστική στην Ελλάδα έχει αρχίσει να έχει ανοδική πορεία, μια και έχουν βγει αρκετοί αξιόλογοι συνάδελφοι που κάνουν τη διάφορα και μπορούν να μεταλαμπαδεύσουν τη γνώση τους στους νέους, σε αντίθεση, φυσικά, με τους παλιούς τεχνίτες, που έκρυβαν πράγματα ή δεν είχαν τη γνώση και τον τρόπο να σε βοηθήσουν στον χώρο της ζαχαροπλαστικής.

Info:

LE MONDE

Εκπαιδευτικός όμιλος Ξενοδοχειακών & Τουριστικών Σπουδών

Θεσσαλονίκης 45, 18346, Μοσχάτο - Αθήνα - Ελλάδα

Τηλ.: 210 4830500, Φαξ: 210 4839309

E-mail: [email protected]

Website: www.lemonde.edu.gr , www.lemondecentre.gr

Facebook

Πληροφορίες - Εγγραφές: 210 4830500

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM