NIVEA Crème: Έρωτας, πάθος, φροντίδα για την επιδερμίδα!

NIVEA Crème: Έρωτας, πάθος, φροντίδα για την επιδερμίδα! Facebook Twitter
0

Μέσα από τα 100 χρόνια ιστορίας της, η NIVEA Crème έχει εξελιχθεί από μία κρέμα περιποίησης της επιδερμίδας σε σύμβολο στοργής και αγάπης για όλες τις ηλικίες. Σε μία «ειδική έκδοση» για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, η συσκευασία NIVEA Crème έχει φιλοτεχνηθεί αποκλειστικά για την περίσταση και μας υπενθυμίζει να μοιραζόμαστε απλόχερα τον έρωτα και το πάθος μας για φροντίδα, με αυτούς που αγαπάμε.

Στην πρώτη αυτή συλλεκτική έκδοση της NIVEA Crème για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, ένα ζευγάρι με μία κόκκινη καρδιά ανάμεσά τους, «στολίζουν» την παραδοσιακή μπλε συσκευασία και συμβολίζουν το αυτονόητο, ότι η αγάπη είναι ακόμα καλύτερη όταν ξέρεις να την μοιράζεσαι.

Φέτος, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου NIVEA is in the air… γιορτάστε λοιπόν και εσείς με τους αγαπημένους σας τον έρωτα που έχετε στην καρδιά σας χαρίζοντάς τους μία επετειακή NIVEA Crème, ένα κλασσικό σύμβολο στοργής και φροντίδας με τη δική του ιστορία.

Έρωτας, Αγάπη, Φροντίδα… NIVEA Crème

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM