ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Πόρτο και Kaizen Gaming ανοίγουν το Στάδιο Ντράγκαο στους φιλάθλους με αισθητηριακές διαταραχές

Πόρτο και Kaizen Gaming ανοίγουν το Στάδιο Ντράγκαο στους φιλάθλους με αισθητηριακές διαταραχές Facebook Twitter
Το Sensory Room
0

Η Πόρτο (FC Porto), σε συνεργασία με το Betano, το διεθνές brand της Κaizen Gaming και βασικός χορηγός της πορτογαλικής ομάδας, έκαναν ένα νέο βήμα προς την συμπεριληπτικότητα, καθώς την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου εγκαινίασαν το INZONE στο Στάδιο Ντράγκαο. Πρόκειται για ένα sensory room, δηλαδή έναν χώρο που απευθύνεται σε ανθρώπους με αισθητηριακές διαταραχές, όπως ο αυτισμός. Το INZONE είναι ένας χώρος που στοχεύει να κάνει την εμπειρία του ποδοσφαίρου περισσότερο προσβάσιμη, καθώς προσφέρει έναν ελεγχόμενο χώρο για να παρακολουθήσει κάποιος τους αγώνες, μειώνοντας τα εξωτερικά ερεθίσματα που δυσκολεύεται να διαχειριστεί.

Το INZONE δημιουργήθηκε με συνεργασία της Betano και της Σχολής Υγείας του Πολυτεχνείου του Πόρτο (Escola Superior de Saúde do Porto-IPP) και αποτελείται από τρία στάδια. Το πρώτο στάδιο, που είναι το ίδιο το sensory room, διευκολύνει την παρουσία των ατόμων με νευροποικιλομορφία, παρέχοντάς τους ιδιωτικότητα και δυνατότητα ελέγχου όλων των αισθητηριακών ερεθισμάτων. Το δεύτερο στάδιο μειώνει τον έλεγχο και τους προετοιμάζει για το τρίτο στάδιο, τον τελικό στόχο του INZONE, που είναι να επιτρέψει την ενσωμάτωση αυτών των ατόμων και των οικογενειών τους στις κερκίδες του σταδίου μαζί με τους υπόλοιπους οπαδούς.

Πόρτο και Kaizen Gaming ανοίγουν το Στάδιο Ντράγκαο στους φιλάθλους με αισθητηριακές διαταραχές Facebook Twitter
Μικρός φίλος της Πόρτο ετοιμάζεται να παρακολουθήσει τον αγώνα κόντρα στην Εστρέλα Αμαδόρα από το sensory room το περασμένο Σάββατο.

To sensory room του Ντράγκαο, το οποίο κατασκευάστηκε σύμφωνα με προδιαγραφές της UEFA, αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές ανάγκες των θεατών, θα είναι πηγή επιστημονικών ερευνητικών εργασιών, οι οποίες θα υλοποιούνται σε συνεργασία με τη Σχολή Υγείας του Πολυτεχνείου Πορτο και θα εμπλουτίζεται διαρκώς. Στόχος είναι να αποτελέσει παράδειγμα για το πώς το ποδόσφαιρο οφείλει να είναι ένα παιχνίδι για όλους, αδιακρίτως.

«Είναι μεγάλη τιμή για εμάς στην Kaizen Gaming και το Betano, να παρουσιάζουμε αυτή την πρωτοβουλία που δημιουργεί ένα περιβάλλον συμπερίληψης για τους οπαδούς με αισθητηριακές διαταραχές. Το sensory room στο Στάδιο Ντράγκαο είναι ένα σημαντικό βήμα όσον αφορά την κοινωνική ενσωμάτωση και τη συμπερίληψη στο χώρο του αθλητισμού. Με την υποστήριξη του Προέδρου της Πόρτο, και σε συνεργασία με τη Σχολή Υγείας του Πόρτο, καταφέραμε να δημιουργήσουμε έναν ασφαλή και ευχάριστο χώρο για παιδιά και ενήλικες. Το Σάββατο, που το sensory room άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχθηκε τους πρώτους του επισκέπτες σε επίσημο αγώνα της Πόρτο για το πρωτάθλημα, η συγκίνηση ήταν μεγάλη για όλους. Παιδιά, με τους συνοδούς τους και φροντιστές, που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να βρίσκονται στο γήπεδο, παρακολούθησαν τον αγώνα, έπαιξαν και χάρηκαν μια βραδιά με ωραίο ποδόσφαιρο. Στην Kaizen Gaming, υποστηρίζουμε τη διαφορετικότητα και την κοινωνική ενσωμάτωση, σε κάθε στίβο και στάδιο του αθλητισμού και της ζωής», σημείωσε ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, εκ μέρους της Kaizen Gaming.

Πόρτο και Kaizen Gaming ανοίγουν το Στάδιο Ντράγκαο στους φιλάθλους με αισθητηριακές διαταραχές Facebook Twitter
Από αριστερά προς δεξιά: Η Πρόεδρος της Σχολής Υγείας του Πολυτεχνείου του Πόρτο, Δρ. Κριστίνα Προυντένσιο, ο Πρόεδρος της Πόρτο, Πίντο ντα Κόστα, και εκ μέρους της Kaizen Gaming ο αντιπρόεδρος της Stoiximan, Πάνος Κωνσταντόπουλος, κατά την παρουσίαση του INZONE.

Aπό την πλευρά του, ο Ζόρζε Νούνο Πίντο Ντα Κόστα, Πρόεδρος της Πόρτο επεσήμανε ότι: «Η Πόρτο έχει αναλάβει δράσεις στο πλαίσιο της βιωσιμότητας και ειδικότερα, της συμπερίληψης, για τις οποίες νιώθω περήφανος και αποτελούν σημείο αναφοράς. Σε συνεργασία με το Betano και τη Σχολή Υγείας του Πολυτεχνείου του Πόρτο, αυτή αποτελεί μια νέα πρωτοβουλία, που μας δίνει τη δυνατότητα να παρέχουμε στο Στάδιο Ντράγκαο υπηρεσίες που δεν υπήρχαν προηγουμένως, ώστε να υποδεχτούμε όλους ανεξαιρέτως τους οπαδούς της Πόρτο».

Η ενέργεια αυτή είναι η τελευταία σε μια σειρά πρωτοβουλιών που έχει υλοποιήσει η ομάδα της Πόρτο, με στόχο την προώθηση της συμπερίληψης στο ποδόσφαιρο. Στο πλαίσιο αυτό, η ομάδα έχει ήδη εντάξει τη μετάδοση του ύμνου της στην αγγλική νοηματική γλώσσα στις οθόνες του σταδίου, την ακουστική περιγραφή των αγώνων για άτομα με προβλήματα όρασης, αλλά και την εφαρμογή του κωδικού ColorAdd για άτομα με αχρωματοψία.

Περισσότερες πληροφορίες για το INZONE:

Στάδιο 1|Sensory room: ένας χώρος με άμεση ορατότητα στον αγωνιστικό χώρο, όπου είναι δυνατή η παρακολούθηση του ποδοσφαιρικού αγώνα σε προστατευμένο περιβάλλον, ελέγχοντας όλα τα ερεθίσματα του εξωτερικού περιβάλλοντος. Αντίθετα με το περιβάλλον του γηπέδου, μέσα στο sensory room είναι δυνατόν να ελέγχεται η ποσότητα, η ένταση και η συχνότητα των διαφορετικών ερεθισμάτων (ηχητικά και οπτικά, καθώς το δωμάτιο έχει ηχομόνωση και διαθέτει ρυθμιζόμενη φωτεινότητα). Η αίθουσα είναι επίσης εξοπλισμένη με υλικά και εξοπλισμό (οπτικά, ακουστικά, απτικά και ιδιοδεκτικά στοιχεία) που επιτρέπουν τον αυτοέλεγχο του χρήστη σε καταστάσεις υπερδιέγερσης και τη διατήρηση της εγρήγορσης και της προσοχής σε όλο το παιχνίδι. Επίσης, διατίθενται υλικά απομόνωσης του ήχου, παιχνίδια, ενώ υπάρχει πρόσβαση σε εργαλεία επαυξημένης πραγματικότητας, που δίνουν την δυνατότητα στους θεατές να ζήσουν έναν διαφορετικό περιβάλλοντα χώρο χαλάρωσης.

Στάδιο 2|Ενδιάμεση Ζώνη: ένας χώρος μετάβασης μεταξύ του sensory room (ζώνη 1) και της ζώνης 3. Σε αυτό το στάδιο, ο χρήστης έχει λιγότερο έλεγχο στο περιβάλλον, αλλά διατηρεί πρόσβαση σε στοιχεία που επηρεάζουν την αφή και την ακοή και διευκολύνουν την παραμονή του σε ένα λιγότερο ελεγχόμενο περιβάλλον. Σε καταστάσεις υπερδιέγερσης και αντιμετώπισης δυσκολίας στη διαχείριση αισθητηριακών ερεθισμάτων, ο χρήστης μπορεί πάντα να επιστρέψει στο sensory room και να ανακτήσει τον έλεγχο του περιβάλλοντος.

Στάδιο 3|Εξέδρες: χώρος δίπλα στη ζώνη 2. Αυτή η περιοχή παρέχει τη δυνατότητα στον χρήστη του INZONE να παρακολουθεί το παιχνίδι μαζί με άλλους οπαδούς, αλλά έχοντας τη δυνατότητα επιστροφής στις προηγούμενες ζώνες, όποτε απαιτείται.

Πόρτο και Kaizen Gaming ανοίγουν το Στάδιο Ντράγκαο στους φιλάθλους με αισθητηριακές διαταραχές Facebook Twitter
Μικρός φίλος της Πόρτο με αισθητηριακές διαταραχές χρησιμοποιεί το Sensory Room.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι κάθε χρήστης του INZONE έχει διαφορετικές ανάγκες. Έτσι, ο κάθε οπαδός της κατηγορίας αυτής, μπορεί να παρακολουθήσει το παιχνίδι στην περιοχή όπου αισθάνεται πιο "άνετος και ασφαλής" και μπορεί επίσης να μετακινείται μεταξύ των ζωνών κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Αυτή η εμπειρία είναι πάντα υπό την επίβλεψη, αξιολόγηση και διαμεσολάβηση εξειδικευμένων επαγγελματιών υγείας.

Η πρόσβαση στο INZONE συντονίζεται από την FC Porto, προκειμένου να εξασφαλιστεί ο μέγιστος έλεγχος των εξωτερικών περιβαλλοντικών παραγόντων και να αποφευχθούν καταστάσεις υπερδιέγερσης (συνωστισμός ανθρώπων ή έντονος θόρυβος).

Λίγα λόγια για την Kaizen Gaming

H Kaizen Gaming αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες GameTech διεθνώς. Με επίκεντρο την Τεχνολογία και τον Άνθρωπο έχει ως στόχο τη συνεχή βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών της, προκειμένου να παρέχει στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο την καλύτερη και την πιο αξιόπιστη εμπειρία διαδικτυακού παιχνιδιού.

Έχοντας ξεκινήσει το 2012, η εταιρεία σήμερα λειτουργεί το brand Stoiximan σε Ελλάδα και Κύπρο ενώ έχει ισχυρή παρουσία με το brand Betano σε αγορές της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής, έχοντας πρόσφατα εισέλθει στην Αφρική και τη Βόρεια Αμερική με λανσαρίσματα στη Νιγηρία και το Οντάριο. Η εταιρεία απασχολεί περισσότερα από 2.500 άτομα σε όλο τον κόσμο.

Η Kaizen Gaming έχει αναγνωριστεί ως κορυφαίος παίκτης στην παγκόσμια βιομηχανία αθλητικών στοιχημάτων και τυχερών παιχνιδιών, έχοντας λάβει πολλά βραβεία του κλάδου. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται τα πέντε τρόπαια σε μία μόνο χρονιά στα EGR Operator Awards 2023, που αποτελεί ακόμα μία παγκόσμια πρωτιά.

Για περισσότερες πληροφορίες: Kaizen Gaming

Market news
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM