Skil Cuts for Charity

Skil Cuts for Charity Facebook Twitter
0
Skil Cuts for Charity Facebook Twitter

Κατά τη διάρκεια του Ιουνίου και Ιουλίου 2015, ο όμιλος Βosch μέσω της εταιρείας ηλεκτρικών εργαλείων που εξαγόρασε το 1994 με την επωνυμία «Skil», διεξήγαγε το διαγωνισμό ‘Skil Cuts for Charity’: μια πρωτοβουλία στην οποία € 10.000, - θα μπορούσαν να κερδηθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Στις αρχές Αυγούστου, o όμιλος Bosch δώρισε το ποσό αυτό στο Ίδρυμα Μητέρα για λογαριασμό του κου. Παναγιώτη Μανώλη.

 

Ο διαγωνισμός ‘Skil Cuts for Charity’ διοργανώθηκε για την προώθηση του ηλεκτρικού εργαλείου Skil 2900 AJ Multi Cutter. Μέσω του Facebook οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να ανεβάσουν μια φωτογραφία στην οποία να αναπαραστούν ότι κόβουν οτιδήποτε.


Χάρη στη δωρεά του ομίλου Βοsch, το Ίδρυμα Μητέρα μπορεί να επενδύσει σε εξειδικευμένες υπηρεσίες για τα παιδιά και τους γονείς που βρίσκονται σε δύσκολες καταστάσεις.



Οι συμμετέχοντες μπορούσαν να επιλέξουν ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα για το οποίο ήθελαν να διαγωνιστούν. Λαμβάνοντας όσα περισσότερα Likes, Shares και Comments, είχαν την πιθανότητα να κερδίσουν € 10.000, για το επιλεγμένο φιλανθρωπικό ίδρυμα.

Στο διαγωνισμό υπήρξαν συμμετοχές από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Μετά από δύο μήνες, ο κος Παναγιώτης Μανώλης από την Ελλάδα ανακηρύχθηκε νικητής. Έλαβε τις περισσότερες ψήφους και κέρδισε € 10.000, - για το Ίδρυμα Μητέρα, μια φιλανθρωπική οργάνωση που έχει δεσμευτεί για τα παιδιά που βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση.

Χάρη στη δωρεά του ομίλου Βοsch, το Ίδρυμα Μητέρα μπορεί να επενδύσει σε εξειδικευμένες υπηρεσίες για τα παιδιά και τους γονείς που βρίσκονται σε δύσκολες καταστάσεις.

Ο κος. Παναγιώτης Μανώλης κέρδισε επίσης ένα ολοκληρωμένο πακέτο εργαλείων της μάρκας Skil από τον όμιλο Bosch.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM