Μια διαφορετική ημέρα...

Μια διαφορετική ημέρα... Facebook Twitter
0

Δε λέω, θα ήταν πολύ ωραία αν μπορούσαμε να παρκάρουμε για πάντα το αυτοκίνητό μας και με αυτό τον τρόπο να αποσυμφορήσουμε κεντρικές οδούς, δρόμου και πεζοδρόμια, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλες τις μεγαλουπόλεις, που πονοκεφαλιάζουν από την ατμοσφαιρική ρύπανση. Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες! Αλλά αυτό φαντάζει όχι μόνο όνειρο θερινής νυκτός αλλά...ουτοπικό θα έλεγε κανείς. Ειδικά αν έχεις μάθει να καβαλάς τις ρόδες του αυτοκινήτου σου «για ψύλλου πήδημα», όπως στη χώρα μας. Καλά, δεν είπαμε να γίνουμε και Άμστερνταμ! Τουλάχιστον αυτό δε θα γίνει εν μια νυκτί.

Μπορούμε όμως να ξεκινήσουμε να φανταζόμαστε έναν κόσμο με λιγότερο καυσαέριο. Ή ακόμα καλύτερα, δε χρειάζεται να τον φανταστείς, γιατί μπορείς να τον βιώσεις. Έστω και για μια μέρα. Πότε; Μα φυσικά στην Ευρωπαϊκή Ημέρα χωρίς Αυτοκίνητο, στις 22 Σεπτεμβρίου, που είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να παρκάρεις το αμάξι σου, να πάρεις όποιο μέσο μαζικής μεταφοράς θέλεις και να κάνεις τη βόλτα σου. Και για τους πιο τολμηρούς, υπάρχει και το περπάτημα!

Αυτό που δεν έχεις δει ακόμα όμως, είναι εταιρία ασφάλισης αυτοκινήτου να ενθαρρύνει τον κόσμο να σηκώσει το χειρόφρενο στο αυτοκίνητό του και να πάρει το τραμ, το τρόλεϊ, το λεωφορείο. Και αυτή δεν είναι άλλη από την Anytime, την πρώτη ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα στον κλάδο της online ασφάλισης, η οποία όχι μόνο στηρίζει πάντα τέτοιου είδους πρωτοβουλίες, αλλά δίνει και έμπρακτα το παρών σε δράσεις που προάγουν την καινοτομία. Και επειδή όταν η Anytime λέει «έμπρακτα», το εννοεί, αποφάσισε να δώσει εντελώς δωρεάν 500 πολλαπλά ηλεκτρονικά εισιτήρια, ή αλλιώς ΑΤΗ.ΕΝΑ TICKET, ειδικά για την Ημέρα χωρίς Αυτοκίνητο. Πιο συγκεκριμένα με κάθε νέα ασφάλιση αυτοκινήτου προσφέρει μία ATHENACARD με 10+1 διαδρομές έτοιμη προς χρήση. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι πριν φτιάξεις το καινούργιο σου συμβόλαιο μέσω της Anytime, να καταχωρήσεις ATHENACARD, στο πεδίο «Κωδικός προσφοράς» στη φόρμα υπολογισμού ασφαλίστρων ή να δώσεις στον εκπρόσωπο της Anytime το συγκεκριμένο κωδικό πριν την έκδοση του συμβολαίου. 

Το θετικό πάντως είναι πως, ειδικά τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια αναδυόμενη τάση στους εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης πέραν του αυτοκινήτου και προς αυτή την κατεύθυνση γίνονται δειλά - δειλά βήματα. Έστω και από μεμονωμένους φορείς και πρωτοβουλίες, το μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος για ένα βιώσιμο μέλλον, διαδίδονται και εμείς είμαστε εδώ για να στηρίζουμε τέτοιου είδους φρέσκιες ιδέες! 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM