Μια νέα ψηφιακή εμπειρία από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH Facebook Twitter
0

Έναν νέο τρόπο ξενάγησης εγκαινιάζει το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, με την υποστήριξη της Eurolife FFH, στρατηγικού του συνεργάτη. Πιο συγκεκριμένα, από τις 23 Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμες οι ψηφιακές ξεναγήσεις σε όλες τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου, σε κάθε του όροφο. Πρόκειται για ένα έργο ιδιαίτερης αξίας, καθώς αναβαθμίζει και βελτιώνει την εμπειρία κάθε επισκέπτη που επιθυμεί να γνωρίσει κάθε πτυχή του κυκλαδικού, του αρχαίου ελληνικού και κυπριακού πολιτισμού.

Οι ψηφιακές ξεναγήσεις θα πραγματοποιούνται μέσω της εφαρμογής Clio Muse Tours για smartphone ή tablet. Οι επισκέπτες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης αρκεί να σαρώσουν τον QR κωδικό που θα βρίσκεται στην είσοδο και έξω από τις εκθέσεις, ώστε να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή. Στη συνέχεια, θα μπορούν να περιηγηθούν ψηφιακά και με ασφάλεια στις συλλογές, να μάθουν περισσότερα για τα εκθέματα και να διαβάσουν την ιστορία τους. Χάρη στην εφαρμογή, κάθε επισκέπτης μπορεί να απολαύσει την ξενάγηση στο Μουσείο όπως ο ίδιος επιθυμεί, παρακολουθώντας τη μέσα από τη δική του συσκευή.

Οι ψηφιακές ξεναγήσεις στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης προσφέρουν στους επισκέπτες μια ανανεωμένη εμπειρία και μια διαδραστική επαφή με τον πολιτισμό. Θα είναι διαθέσιμες σε τρεις γλώσσες, Ελληνικά, Αγγλικά και Γαλλικά, δημιουργώντας έναν νέο τρόπο αλληλεπίδρασης με το παρελθόν των εκθεμάτων και με την, αναλλοίωτη εδώ και αιώνες, ιστορία τους.

Παράλληλα, εγκαινιάζονται και δύο νέες θεματικές ξεναγήσεις στο Μουσείο. Η πρώτη, με τίτλο «Κρασί: Το δώρο του θεού Διονύσου», έχει ως βασικό θέμα το κρασί και τη θέση του στις αρχαίες ελληνικές κοινωνίες, ενώ η δεύτερη, «Το αίνιγμα της Κέρου: μύθος ή πραγματικότητα», παρουσιάζει ένα από τα σπουδαιότερα κέντρα του Αιγαίου και τη σημασία του κατά την 3η χιλιετία π.Χ.

Η Eurolife FFH βρίσκεται δίπλα σε κάθε δράση που υλοποιεί το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, υποστηρίζοντας τις πρωτοβουλίες του που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά στον αρχαίο ελληνικό, αλλά και τον σύγχρονο πολιτισμό. Δίνοντας αξία στη γνώση αυτή, η οποία αποτελεί θεμέλιο για το μέλλον, η Eurolife FFH θα συνεχίσει να στηρίζει τα έργα του Μουσείου που φέρνουν παιδιά και ενήλικες πιο κοντά στις τέχνες και τον πολιτισμό.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM