Το νέο Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ απευθύνεται σε όσους αναζητούν περισσότερες υγιεινές επιλογές

Το νέο Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ απευθύνεται σε όσους αναζητούν περισσότερες υγιεινές επιλογές Facebook Twitter
0

To Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον, αντιλαμβάνεται την ανάγκη για έναν αναβαθμισμένο, υγιεινό τρόπο ζωής και μας καλεί να προσθέσουμε μερικά sparkling moments στην καθημερινότητά μας, με το νέο Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ.

Το νέο Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ συμπληρώνει το χαρτοφυλάκιο του brand, το οποίο ανταποκρίνεται στα σύγχρονα wellness trends και αποτελεί την πιο δροσιστική εμπειρία της μέρας, οποιαδήποτε ώρα. Διαθέσιμο σε γυάλινη συσκευασία, που ξεχωρίζει για τον κομψό του σχεδιασμό και αναδεικνύει τη διαύγεια του προϊόντος, το Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ κυκλοφορεί στη μοναδική φιάλη 750ml, αλλά και σε φιάλη 330ml, καθιστώντας το ιδανικό για απόλαυση με παρέα ή ατομικά.

To Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ εκπλήσσει ευχάριστα τις αισθήσεις και προσφέρεται για πειραματισμούς με εναλλακτικές προτάσεις σερβιρίσματος. Απολαυστικοί και πολύ ενδιαφέροντες συνδυασμοί, όπως Ρόδι & Berries, Αγγούρι & Δυόσμος, Πορτοκάλι & Λεμόνι ή Πράσινο Μήλο & Pink Grapefruit, προσφέρουν έξτρα γεύση και άρωμα, ανεβάζοντας τη διάθεσή μας, κάθε μέρα.

Πειραματιστείτε κι εσείς με το νέο Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, κάντε πρωτότυπους συνδυασμούς με φρούτα και λαχανικά και βρείτε το συνδυασμό που θα εμπλουτίσει τη μέρα σας, με απολαυστικά sparkling moments.

Η Μαριάννα Παπαδοπούλου, Marketing Manager Water GR/CY, δήλωσε σχετικά: «Το Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ αποτελεί μία πολύτιμη προσθήκη στο 24/7 χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της εταιρείας μας, το οποίο εμπλουτίζουμε συνεχώς. Το νέο αυτό προϊοντικό λανσάρισμα απαντά με τον πιο αναζωογονητικό τρόπο σε όσους αναζητούν περισσότερες υγιεινές επιλογές, αλλά και εμπειρίες πάντα με τη σφραγίδα και την ποιότητα της οικογένειας του ΑΥΡΑ».

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM