O Mark Parker, o Tinker Hatfield και ο Hiroshi Fujiwara παρουσιάζουν το Project HTM

0

To project HTM είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα στον fragment design founder, Hiroshi Fujiwara, τον Tinker Hatfield, Nike Vice President of Creative Concepts και τον Mark Parker, NIKE, Inc. President & CEO. Tα αρχικά γράμματα των ονομάτων τους συνθέτουν το ακρώνυμο HTM.

Το project HTM εστιάζει στην εξερεύνηση νέων ιδεών γύρω από το design της Nike, δίνοντας έμφαση στις τελευταίες τεχνολογίες και ιδέες που μπορούν να βρουν μελλοντικές εφαρμογές. Με απαρχή το 2002, το project έχει συμβάλει στην αισθητική αναβάθμιση παλιών κλασσικών μοντέλων, έχοντας εισάγει κορυφαίες τεχνολογίες για υψηλές επιδόσεις.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του HTM project, ο Hiroshi Fujiwara, ο Tinker Hatfield και ο Mark Parker, προσκαλούν τον κόσμο να γιορτάσουν το Air Max. Μέσα από την υπηρεσία NIKEiD, οι λάτρεις του εμβληματικού sneaker μπορούν να γίνουν μέρος της σχεδιαστικής διαδικασίας, φτιάχνοντας το δικό τους NIKEiD Air Max, χρησιμοποιώντας τις HTM χρωματικές παλέτες που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για το συγκεκριμένο project.

ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ

Hiroshi Fujiwara: Όταν συνάντησα τον Mark για πρώτη ή δεύτερη φορά, πριν γίνει CEO, με ρώτησε χαρακτηριστικά, «Εάν έκανες κάτι με τη Nike, τι θα ήταν αυτό;» Απάντησα ότι ήθελα να βοηθήσω στο να βελτιωθούν σημαντικά ορισμένα μοντέλα.

O Mark Parker, o Tinker Hatfield και ο Hiroshi Fujiwara παρουσιάζουν το Project HTM Facebook Twitter

Mark Parker: Ταξίδευα συχνά στην Ιαπωνία και είχα συνδεθεί με τον Hiroshi. Βέβαια, ο Tinker κι εγώ συνεργαζόμασταν εδώ και χρόνια σε projects όπως το Nike Air Max 1, το Air Trainer 1, το ACG, τα Jordans και πολλά άλλα. Όταν συναντιόμασταν με τον Hiroshi, περνούσαμε πολύ χρόνο συζητώντας για το design. Έτσι, κάποια στιγμή αισθανθήκαμε ότι ήταν ώρα να αναλάβουμε δράση και να κάνουμε τις διάφορες ιδέες που είχαμε πραγματικότητα.

O Mark Parker, o Tinker Hatfield και ο Hiroshi Fujiwara παρουσιάζουν το Project HTM Facebook Twitter

Tinker Hatfield: Είμαι αρκετά βέβαιος ότι το HTM ήταν τελικά ιδέα του Mark. Εκ των υστέρων συνειδητοποιώ ότι ήταν κάτι που τον εκφράζει απόλυτα. Ξέρει πραγματικά πώς να φέρνει κοντά τους σωστούς ανθρώπους.

O Mark Parker, o Tinker Hatfield και ο Hiroshi Fujiwara παρουσιάζουν το Project HTM Facebook Twitter

Mark Parker: Ανέκαθεν πίστευα ότι οι καλύτερες συνεργασίες δημιουργούνται μέσα από αυθεντικές σχέσεις. Έτσι, δημιουργήθηκε και το project HTM. Είναι ένας ζωντανός οργανισμός. 

Hiroshi Fujiwara: Διάφορες εταιρείες χρησιμοποιούν ακρώνυμα για τις συνεργασίες τους, έτσι κι εγώ χρησιμοποίησα το ακρώνυμο HTM από τα ονόματά μας: Hiroshi, Tinker και Mark. Ωστόσο, δεν φαντάστηκα ποτέ ότι θα γινόταν το επίσημο όνομα της συλλογής.

Mark Parker: Δώσαμε στο project τη δική του ταυτότητα. Το HTM αντιπροσώπευε όλους όσους συμβάλαμε στη διαδικασία.

Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Mark Parker: Ο καθένας από εμάς έχει διαφορετικό στυλ και προσέγγιση στη δουλειά του, κάτι που θεωρώ πως κάνει τη συνολική μας δουλειά ακόμη πιο δυνατή. Θα μπορούσε κανείς να συγκρίνει τη διαδικασία που ακολουθούμε με έναν αυτοσχεδιασμό τζαζ μουσικής, όπως δηλαδή οι μουσικοί που χτίζει ο ένας πάνω στις ιδέες του άλλου. Κάποιες φορές ακολουθούμε μια συγκεκριμένη ιδέα με την οποία έχει εμμονή κάποιος από εμάς και άλλοτε η δουλειά μας είναι πιο ελεύθερη.

Ο Hiroshi είναι περισσότερο στυλίστας designer παρά απλώς designer. Έχει υψηλή αίσθηση του στυλ, της πρακτικότητας και της απλότητας. Καταλαβαίνει πολύ καλά πώς κουμπώνει το design στον καθημερινό τρόπο ζωής.

Ο Hiroshi Fujiwara, ο Tinker Hatfield και ο Mark Parker, προσκαλούν τον κόσμο να γιορτάσουν το Air Max. Μέσα από την υπηρεσία NIKEiD, οι λάτρεις του εμβληματικού sneaker μπορούν να γίνουν μέρος της σχεδιαστικής διαδικασίας, φτιάχνοντας το δικό τους NIKEiD Air Max, χρησιμοποιώντας τις HTM χρωματικές παλέτες που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για το συγκεκριμένο project.

Όσον αφορά στον Tinker, τα επιτεύγματά του μιλούν από μόνα τους. Βοήθησε να δώσει μια νέα διάσταση στα παπούτσια, μια νέα προσωπικότητα που ο κόσμος δεν είχε ξαναδεί ποτέ.

Tinker Hatfield: Ο Mark έχει περάσει πολύ χρόνο στο εργαστήρι. Είχε το όραμα να επιλέξει τους κατάλληλους συνεργάτες για τα κατάλληλα projects. Είναι ιδιοφυΐα στη βελτίωση, την εποπτεία και την αναδιοργάνωση. Όταν όλα αυτά συνδυάζονται μεταξύ τους, το αποτέλεσμα είναι λειτουργικό. Αυτό είναι βασικό χαρακτηριστικό του τρόπου με τον οποίο σκέφτεται.

Mark Parker: Ο ρόλος που αναλαμβάνει ο καθένας μας εξαρτάται από το concept. Η επιρροή του ενός μπορεί να φτάσει στο αποκορύφωμά της και αυτό φαίνεται ενίοτε στο τελικό προϊόν.

Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ

Mark Parker: Το project HTM είναι μια αφορμή για να παίξουμε και να εξερευνήσουμε νέες ιδέες. Έχουμε μεγάλη ελευθερία να δουλέψουμε χωρίς τις προσδοκίες της εμπορευματοποίησης και ως μικρή ομάδα που είμαστε μπορούμε να εκτελούμε τις ιδέες μας απίστευτα γρήγορα. Το project HTM μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τις σχεδιαστικές ομάδες. Έχουμε προχωρήσει πολύ όσον αφορά νέες ιδέες για την εταιρεία.

O Mark Parker, o Tinker Hatfield και ο Hiroshi Fujiwara παρουσιάζουν το Project HTM Facebook Twitter

 

Tinker Hatfield: Αρχικά, το project HTM ήταν μια άσκηση χρήσης απροσδόκητων χρωμάτων και υλικών με σκοπό την αναβάθμιση κλασικών σχεδίων.

O Mark Parker, o Tinker Hatfield και ο Hiroshi Fujiwara παρουσιάζουν το Project HTM Facebook Twitter

Hiroshi Fujiwara: Ήταν μια εποχή που τα luxury sneakers δεν ήταν τόσο συνηθισμένα. Έτσι, το project HTM μετατράπηκε σε μια ευκαιρία για να προσθέσουμε μια αίσθηση πολυτέλειας στα sneakers.

Mark Parker: Στο project HTM δεν υπάρχουν περιορισμοί. Χρησιμοποιούμε τα καλύτερα υλικά που έχουμε στη διάθεσή μας, γιατί συνήθως δεν δημιουργούμε προϊόντα που παράγονται σε πολλά αντίγραφα. Για παράδειγμα, στο Air Force 1, θέλαμε να δημιουργήσουμε μια ξεχωριστή έκδοση χρησιμοποιώντας δέρμα υψηλής ποιότητας. Επίσης, δώσαμε έμφαση στις κλασικές γραμμές του παπουτσιού και προσθέσαμε ραφές που δημιουργούν έντονη χρωματική αντίθεση.

 

Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ HTM

 

Mark Parker: Στο ξεκίνημά του το project HTM ήταν πολύ αυθόρμητο. Βασικό κίνητρο ήταν η επιθυμία για εξερεύνηση, η επιθυμία να δημιουργηθεί κάτι ενδιαφέρον. Η διαδικασία είναι εμβληματική για τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε το design στην εταιρεία.

Tinker Hatfield: Διαχρονικά, οι επιχειρήσεις βασίζονταν στην καινοτομία και σε πράγματα που δεν έκανε ποτέ κανείς άλλος. Το project HTM δημιουργήθηκε με αυτό το στόχο. Είναι ένα εξαιρετικά ανταποδοτικό project και είναι τιμή μου να συμμετέχω. Επιπλέον, είναι πολύ διασκεδαστικό! Καταφέρνουμε να σπάμε τους κανόνες!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM